2021-09-25, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Du kallar dessa för wannabes men ändå springer du och hämtar ut skivan, säger att du längtat efter att få läsa om dem.
Absolut, jag räknade timmar och dagar för att få lägga vantarna på den jävla skivan🤑🤑 är det inte uppenbart att jag längtat läsa fuppen likt många andra😹
Senast redigerad av minay 2021-09-26 kl. 00:04.
Citera
2021-09-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Snacka om turbulens, förnedrande ordval gentemot me*ky som dem satte dit och kände sig otroligt stolta över sedan bara drösar dem på en massa hat kommentarer!

Undra hur Malmö reagerar efter att stora ”gangsters” golat ner andra gängmedlemmar, den andra sidans ”gangster” var inte mycket bättre Salle! Han nämner ju för fan Dani som Juden i sina förhör samtidigt går in på konflikterna även bekräftar hans ställning till Me*ky.

Slutsatsen? Det blir nya blod bad inom kort efter hela den här offentliga utredningen.

Tsunami? Haha som Hass*n K säger till G*ran S*derberg polisen i Malmö! Sjukt att han ens ger information till polisen och att polisen gör detsamma tillbaks? Korruption? Kan det verkligen hända i vårt Sverige? Varför är inte Polismanen anmäld? Varför ger han ens information till Hass*n K? Varför skulle ens G*ran s*derberg ha kontakt med AX = Alex*der Gh*ra?
Hans försök till kontakt med alex avsåg att försöka få bort honom från gatan då han enl. Göran själv levde på lånad tid. Typ gör att hjälpa honom
Citera
2021-09-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majkensmajk
Har inte Sayed, Ahmeds bror, någon inblandning i detta? Eller är det i ett annat mål?
Nej den andra apan sayed åkte in för medhjälp till mord för mordet på ahmed abdulaziz i rg.
Citera
2021-09-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Det som slår mig mycket är hur pass oorganiserad Dani verkar vara? Jag menar kan någon som har så mycket pengar som han påstås ha verkligen inte vaska fram vassare hitmans än Mograbi & co?

Det är nog inget större fel på Malmös hitmen. Mograbibröderna har väl överlag lyckats bra med yrket. ”Vassa” är dom väl inte men finns det vassa hitmen någonstans? Det är jävligt trasiga människor som väljer att mörda för pengar och bröderna Mograbi har i någon mån lyckats hålla missbruken i schack.

Dessutom har stan ändrats. Folk är vaksamma på ett annat sätt än tidigare. Förr kunde man beställa ett mord och han som tog jobbet behövde bara vara några timmar i landet.

Nu är det ett jävla trixande, span, skyddsvästar och i allmänhet få lågoddsare på allmänna platser utan hela vänskapskretsen med sig.
Citera
2021-09-26, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Absolut, jag räknade timmar och dagar för att få lägga vantarna på den jävla skivan🤑🤑 är det inte uppenbart att jag längtat läsa fuppen likt många andra😹

Tandfen leker kung.
Citera
2021-09-26, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert Prytz
Det är nog inget större fel på Malmös hitmen. Mograbibröderna har väl överlag lyckats bra med yrket. ”Vassa” är dom väl inte men finns det vassa hitmen någonstans? Det är jävligt trasiga människor som väljer att mörda för pengar och bröderna Mograbi har i någon mån lyckats hålla missbruken i schack.

Dessutom har stan ändrats. Folk är vaksamma på ett annat sätt än tidigare. Förr kunde man beställa ett mord och han som tog jobbet behövde bara vara några timmar i landet.

Nu är det ett jävla trixande, span, skyddsvästar och i allmänhet få lågoddsare på allmänna platser utan hela vänskapskretsen med sig.
Moghrabi lyckats bra med yrket? Samtliga, bilal, ahmed och sayed har varit åtalade både för mord och förbredelse för mord. Vad är det dem lyckats med?

Sayed är en PUNDARE som till och med bott på behandlingshem pga hans missbruk.
Jag tycker inte folk är mer vaksammare, däremot har skyttar blivit mer våghalsiga. Förritiden mördade man någon i skogen. Nu sker skjutningar mitt på gatan, ljust, bland barn, i stan, närheten av polishuset, med sparkcykel. Krävs inte noga planering bara en sparkcykel handskar och vapen. Såg igår på efterlyst att en kille stod BOKSTAVLIGEN utanför gymmet och hängde, åkte runt lite lekte på sparkcykeln kollade in i rutan när bo skulle komma ut lite rastlös och gick fram och sköt han iskallt. Så nja. Konstigt att dem fått så jävla mkt tips om var de varit och endå har ingenting gjorts.
Citera
2021-09-26, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Mjo. 4 av dem fick ju livstid, men för medhjälp till mord. Gällande förbredelse kan det inte ge life.

Va gör Chaher med jude o Ghara ens har inte hunnit läsa klart men Chaher av alla mamma mia😂
Citera
2021-09-26, 01:09
Medlem
Läser ÅP 1.
Det verkar som om de lokaliserade Mekky genom att identifiera IP-adresser som tittade på vissa TV-kanaler och sedan vidarebefordrade informationen till Europol. Hassan K tar åt sig och ”M” äran för att Mekky grips.

Se ÅP 1 sid 1191 och sidorna runtom.

M verkar finnas i Libanon. Vem är han? Vem är Grandjaw?
Citera
2021-09-26, 01:23
Medlem
Jag är nyfiken på var extroverto (flashbacks största wannabee och mytoman) är någonstans?

Han snackade halva tråden om hur Dani dealade med cosanostra och var god för flera hundra mille och gud vet vad.

Insett nu att du bara snackar skit så du måste hålla dig undan?
Citera
2021-09-26, 01:23
Medlem
Såg just att ”M” verkar vara Biggie. Det är han som har kontakt med hackaren.
Citera
2021-09-26, 01:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Jag är nyfiken på var extroverto (flashbacks största wannabee och mytoman) är någonstans?

Han snackade halva tråden om hur Dani dealade med cosanostra och var god för flera hundra mille och gud vet vad.

Insett nu att du bara snackar skit så du måste hålla dig undan?
Haha, Extroverto! Den medlemmen visste allt om alla. Han var ändå rätt underhållande och kände ibland till rätt många namn.
Citera
2021-09-26, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Såg just att ”M” verkar vara Biggie. Det är han som har kontakt med hackaren.
Så dem fick mekky gripen eller vadå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in