2021-09-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Ta med en egen filt och lägg det ovanpå britsen. Oftast är det ju i lakanen dom härjar.

Nä, dom föredrar människor framför textilier. Och typ alla salonger jag vet tvättar både underlakan och handdukar i 60 grader minst en gång om dagen.
Däremot sprider dom sig snabbt mellan människor. Det räcker att man sitter hyfsat nära som i salongssofforna till exempel. Man behöver inte vara nakna eller intima. Skiten härjar ju på dagis hela tiden.

Om du vill fortsätta knulla luder hjälper det inte att ta med sig eget lakan. Har dom skabb är det överhängande att du också får det. Var uppmärksam. Oftast börjar det klia snabbare andra gången man får det eftersom kroppen redan utvecklat överkänslighet mot parasitbajset. Kör salva och sanera hemma och var schysst mot brudarna och andra torskar och stanna hemma tills du är ren.
Citera
2021-09-25, 01:22
Medlem
Denutuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag är en frekvent Thaimassage kund sedan många år, har sista månaden besvärats av klåda som började runt midjan men nu spridits till hela bålen och ljumskarna.
Fick efter läkarbesök bekräftelse att det är Skabb, tidspannet för smittotillfället kan vara en vecka till flera månader.
Det gör att jag har c:a 8 salonger i tre storstäder att välja på som smittkälla, så det verkar vara lönlöst att forska vidare.

Jag är ju en sån som gillar omväxling bland Massöserna och då blir det ju många Thaisalonger, nu har jag inhandlat medel som jag ska behandlas med.
En fråga till er inbitna Brukare i Thaidjungeln, har ni drabbats av Skabb någon gång? Vilka säkerhetsåtgärder vidtar ni för att inte drabbas igen?
Tacksam för svar, tänker inte sluta njuta.

Slutade gå för några år sen. Haft turen att inte blivit smittad av något - STD, skabb eller något annat. Då var det varje vecka jag gick.

Valde ut de som hade dusch och de jag kunde se, inte hade en så stor kundgrupp, där jag också kunde enkelt pruta mig till diverse priser för extra saker. Varför betala fullpris när det går att förhandla?
Sedan körde jag på hur fräscha lokalerna var, dålig lukt vid entré = dålig hygien kring kunderna och personal. Lyssnade ifall de tvättade händerna innan de skulle massera mig eller ifall de hade precis bytt handdukarna - om detta inte hade gjorts, så gick jag därifrån illa kvickt.

Vissa salonger byter inte lakanen ifall det är så att kunden inte velat haft extra eller om det varit en kvinna innan dig.

Kanske inte riktigt svarade på din fråga?
Var trevlig och öppen och fråga om hygienen på salongerna du besöker i fortsättningen - är mitt bästa tips.
Citera
2021-09-25, 03:06
Medlem
Mycket snack om det här med swishbetalning och bevisvärdet i det.
Noll skulle jag säga.

Rättsväsendet måste kunna BEVISA att betalningen gjorts för sex.
Och eftersom ingen varit med inne i rummet så går det inte att bevisa vad som skett.
Betalningen kan ju lika gärna vara för någon udda fetish som inte alls har med sex att göra.
Jag kanske vill se henne dansa, eller att hon ska promenera på mig i 30 minuter, eller att hon bara ska prata med mig, eller.... o.s.v.

Finns inte en chans att någon blir dömd på enbart en swishbetalning. Har någon blivit dömd så är det någon som sagt lite för mycket i eventuella förhör.
Bara säga att man inte kommer ihåg alternativt inga kommentarer på allt så lär det ordna sig.
Citera
2021-09-25, 23:30
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Du ska driva med dom. Sen blir dom snopna när du blåste dom. När dom trodde dom skulle få ta fast en sexköpare frivilligt.

Jag är ledsen, men du underskattar polisens kapacitet och å det grövsta. Om du tror att du kan driva med dom och blåsa dom så är det nog snarare du som är lite ... Men lycka till i alla fall.
Citera
2021-09-26, 09:40
Medlem
s-täljes avatar
Thaimassage guide är fan det sämsta man kolla in!
Dåligt med uppdate Varför ha denna sida när dom inte kan skriva ut res
gick in senast var uppdate 15 det nu 26 ta bort skiten
Citera
2021-09-26, 11:55
Medlem
Bra och bra?! Den listar ju i alla fall tilgängliga inrättningar, så det blir ju enklare att hitta dem. När det kommer till recentioner av olaglig verksamhet, så kan man inte ställa allt för höga krav.
Citera
2021-09-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillrufus
Bra och bra?! Den listar ju i alla fall tilgängliga inrättningar, så det blir ju enklare att hitta dem. När det kommer till recentioner av olaglig verksamhet, så kan man inte ställa allt för höga krav.

Sen när blev thaimassage olagligt?
Citera
2021-09-26, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Sen när blev thaimassage olagligt?
Ingen aning! Jag viste inte om att det var olagligt! Var har du fått det ifrån?
Citera
2021-09-26, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peppe73
Mycket snack om det här med swishbetalning och bevisvärdet i det.
Noll skulle jag säga.

Rättsväsendet måste kunna BEVISA att betalningen gjorts för sex.
Och eftersom ingen varit med inne i rummet så går det inte att bevisa vad som skett.
Betalningen kan ju lika gärna vara för någon udda fetish som inte alls har med sex att göra.
Jag kanske vill se henne dansa, eller att hon ska promenera på mig i 30 minuter, eller att hon bara ska prata med mig, eller.... o.s.v.

Finns inte en chans att någon blir dömd på enbart en swishbetalning. Har någon blivit dömd så är det någon som sagt lite för mycket i eventuella förhör.
Bara säga att man inte kommer ihåg alternativt inga kommentarer på allt så lär det ordna sig.

Fast grejen är ju att folk inte vill bli indragna i utredning och rätten och betalar sig ur den knipan oavsett bevisföring. Som vi alla känner till är sexköp det lägsta av det lägsta i det identitetspolitiska Svea. Häktad för mord, kidnappning, vapenbrott, misshandel och grova narkotikabrott ger ju bara lite äkthet från orten och utsatt liv som säljer musik och renderar i priser från statsmedia.
Citera
2021-09-27, 11:02
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Thaimassage guide är fan det sämsta man kolla in!
Dåligt med uppdate Varför ha denna sida när dom inte kan skriva ut res
gick in senast var uppdate 15 det nu 26 ta bort skiten

Det är säkert på det viset att denna sida administreras på ideell basis. Då får man respektera en viss eftersläpning. Tror inte du hittar någon bättre sammanställning på annat håll. Hålls ganska aktuell med nya namn på salonger, salonger som försvinner och de som kommer till.

Recensioner tycker jag man får läsa med en nypa salt. Överlag lite väl positiva tycker jag men man kan ju också se vilka man inte ska ödsla tid och pengar på.
Citera
2021-09-27, 16:01
Medlem
s-täljes avatar

Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Det är säkert på det viset att denna sida administreras på ideell basis. Då får man respektera en viss eftersläpning. Tror inte du hittar någon bättre sammanställning på annat håll. Hålls ganska aktuell med nya namn på salonger, salonger som försvinner och de som kommer till.

Recensioner tycker jag man får läsa med en nypa salt. Överlag lite väl positiva tycker jag men man kan ju också se vilka man inte ska ödsla tid och pengar på.
Citera
2021-09-27, 17:37
Medlem
Ligger i farans riktning att det blir thaimassagepremiär senare i veckan - arbetsgivaren sponsrar ju med ett par tusingar om året i friskvårdsbidrag som tydligen går att nyttja på några ställen som verkar inbjudande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in