2021-09-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det är så synd om henne, vilket jävla offer som sprider sin muslimska propaganda på bästa sändningstid. Rösten är usel och hon är riktigt jävla usel.
Du kan inte skilja på två saker? Jag avskyr och hatar islam, men anser att hon är den bästa tävlande i år. Tveklöst! Men för dig kan hon inte sjunga, eftersom hon är muslim? Vad har gått snett i din hjärna?

Anser du att vita är bäst i basket? Anser du att Usain Bolt sprang långsamt? Eller är det OK med negrer men inte muslimer? Var Mo Farah en nolla? Förklara gärna hur din hjärna fungerar.
Citera
Medlem
Durcherrss avatar
Fan, jag skulle skämmas inför mina nära och kära om jag uppträdde med sån där jävla ghetto-skit och vickade på röven sådär (eller tog mig på kuken).
Citera
Medlem
EnLitenkilles avatar
Ziggen var ju ingen höjdare
Citera
2021-09-24, 21:12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du kan inte skilja på två saker? Jag avskyr och hatar islam, men anser att hon är den bästa tävlande i år. Tveklöst! Men för dig kan hon inte sjunga, eftersom hon är muslim? Vad har gått snett i din hjärna?

Anser du att vita är bäst i basket? Anser du att Usain Bolt sprang långsamt? Eller är det OK med negrer men inte muslimer? Var Mo Farah en nolla? Förklara gärna hur din hjärna fungerar.

Att du är tondöv får stå för dig.
Citera
2021-09-24, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Aha! Det är första gången jag ser henne.
Jag minns inte heller henne.. 🤔
Citera
2021-09-24, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Katias bröst kommer att växa nu när Daut sjunger

Hennes behag vinner ikväll!
Citera
2021-09-24, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Ziggen var ju ingen höjdare

Är Daut zigenare?
Citera
2021-09-24, 21:14
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hennes behag vinner ikväll!

Katia är helt tokig i Daut, sen dag ett...

https://www.youtube.com/watch?v=pfzJPiRAAvU
Citera
2021-09-24, 21:17
Medlem
Citat:

Fel tråd? Det kan hända vem som helst. 😁
Citera
2021-09-24, 21:17
Medlem
Citat:
Att du är tondöv får stå för dig.
OK, det köper jag. Så att du tidigare klagade på henne av helt andra anledningar är nu ointressant?
Citat:
Det är så synd om henne, vilket jävla offer som sprider sin muslimska propaganda på bästa sändningstid. Rösten är usel och hon är riktigt jävla usel.
Du tycker egentligen bara att hon är dålig? Hade hon sjungit med en röst du tycker om, så hade du tyckt det varit bra, trots att hon är muslim?

Jag trodde aldrig att jag skulle försvinna muslimer men jag avskyr dårar ännu mer.
Citera
2021-09-24, 21:18
Medlem
Ridnes avatar
Det vore rent av en skam om inte Ebba (eller heter hon Emma? den blonda tjejen iallafall) får ett wildcard för hon var riktigt riktigt bra sist. Hon förtjänar det mest av de som sitter kvar nu tycker jag.
Citera
2021-09-24, 21:20
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
OK, det köper jag. Så att du tidigare klagade på henne av helt andra anledningar är nu ointressant?

Du tycker egentligen bara att hon är dålig? Hade hon sjungit med en röst du tycker om, så hade du tyckt det varit bra, trots att hon är muslim?

Jag trodde aldrig att jag skulle försvinna muslimer men jag avskyr dårar ännu mer.

Hon är fullständigt urusel. Sjunger dåligt och motbjudande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in