Citat:
Ursprungligen postat av
Pinkwotz
Det är en väldigt naiv inställning du har. Personer som "bidrar" till samhället i Australien försöker hitta vägar därifrån nu. Folk slåss för sina friheter på gatorna. De är inte fega små pissråttor som du som sitter på arslet och låter sina friheter tas ifrån dom med du sitter och klappar händerna som en idiot åt skiten. Vem fan vill ha det som i Kina din idiot. Australien är ett skitland. Ingen normalt funtad människa tittar på det som pågår där och tänker "oh wow, najs så vill jag ha det. Lockdowns varje vecka, inga friheter och en polis som förföljer och misshandlar dig".
Jag kan lamna imorgon om jag vill. Jag behover bara lova att vara borta minst 3 manader.
Men varfor skulle jag gora det? Inga restriktioner och ingen covid i WA. Imorgon ar arets storsta sport-event framor fullsatta laktare.
Planen ar att oppna upp nar vi nar 80-90% vaccinerade vilket blir i slutet av aret.
Det ar klart att de skulle vara nice att sticka till Bali nu nar det ar langhelg men jag kan nog halla mig i nagra manader till.
Hellre det an ett laglost land som paminner mer om Irak an Europa.