• 1
  • 2
2016-01-27, 07:55
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legalchamp2k
Jo jag förstår att det finns, men vore kul med någon sorts statistik på vilka yrken dessa människor har utbildat sig i. Visst om de är personalvetare, men är det läkare/psykolog eller något liknande börjar man ju bli lite orolig!

Samtidigt om man ska vara realistisk så finns det många delar av ett arbete som inte kräver exakt all utbildning. Det viktiga är väl att man tar logiska beslut om vad man kan/inte kan, jag tror inte någon därute utför en operation om de inte är säker på exakt vad de ska göra. (hoppas jag)
Lol, har den där dokumentären undgått dig? Kolla in den på svt play.

Men ja, den här grabben står bakom ett antal doktorandexamens, utifrån hans beskrivning.

Nåväl, en skam för vetenskapen.
Citera
2019-09-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardcowboy
Tack för tipset! Testade denna kille och han hjälpte mig bli klar med min examen! Värt varenda krona! Va lite skeptiskt först men skrev avtal och allt sköttes professionellt och snyggt!

Nu kan man äntligen lämna detta bakom sig och gå vidare med livet

Tja! En kompis behöver hjälp med samma sak Kan du skicka PM?
Citera
2020-03-26, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajskalle2324
Tja! En kompis behöver hjälp med samma sak Kan du skicka PM?

Hej! är i samma sits, fick ni någon hjälp?
Citera
2020-03-26, 12:30
Medlem
Eagleoffreedoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardcowboy
Lol bitter much? Har pluggat i 6 år vet hur de funkar, förtjänar en examen lika mycket som alla andra

Nej det gör du inte
Citera
2020-07-03, 04:33
Medlem
Skulle också behöva hjälp med en C-uppsats i företagsekonomi. Skicka gärna PM om någon har tips på bra spökskrivare.
Citera
2021-09-24, 15:56
Medlem
MissPissys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whenwewereyoung
Det finns skolor som inte godkänner sena inlämningar av uppsatser (jag går på en) och då är nästa examinationsperiod samma tid året efter med nästa årskurs. Jag pratade med ansvariga på skolan direkt när jag började känna att jag riskerade att inte bli klar när jag skrev min c-uppsats, de kunde inte ge mig någon hjälp.

Jag har skrivit uppsatser åt vänner mot betalning, aldrig en c-uppsats. Om det är en c-uppsats som du vill ha spökskriven tror jag att det är för svårt på grund av uppsatsens omfattning. Jag rekommenderar dig att titta på vad kraven för godkänt är och läsa andras uppsatser. Ofta blir c-uppsatsen ett mentalt hinder för att man föreställer sig att uppsatsen ska vara perfekt och detta känns väldigt jobbigt. Ju längre tiden går desto mer ångest får man. Oftast när man läser gamla uppsatser så inser man att folk får godkänt på sina uppsatser även när de är riktigt dåliga (dåligt språk och bidrar inte till forskningen).

Dela upp uppsatsen i små bitar och börja skriv, även om du tycker att det du skriver är dåligt. Det viktiga är att du producerar text. Jag menar inte att du ska ordbajsa, jag menar att du ska sätta igång med de saker du måste göra för att uppsatsen ska bli klar. När uppsatsen är klar kommer du ändå ha många tillfällen att revidera den då du kommer att få korrektioner både på opponeringen och av din handledare.

Ibland känns det riktigt mörkt, jag hoppas att du inte ger upp. I slutändan är det värt att lämna in sin uppsats.

Bra poäng! Samtidigt vet jag att man kan få uppsatsen antingen coachad eller spökskriven. Men det gäller att hitta rätt företag som verkligen hjälper studenten. Se till att få ett vettigt kontrakt. Och betala max hälften i förskott. Om dom ska ha fullt betalt i förskott, vänd dig till någon annan eller om du ändå kan ordna uppsatsen på egen hand istället.

Precis som du säger/skriver: Dela upp arbetet i mindre delar och hela tiden gå framåt, ända tills det börjar bli klart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in