Citat:
Ursprungligen postat av
Lugnochro
Stör inte mig alls på ni har tagit det. Det som jag störs på i den här debatten är att de ska vaccinera barnen. Vuxna gör sitt eget val. Stör mig förvisso även på att det finns de som inte ger sig om att alla ska med men de är väl uteslutande aktieägare.
Är redan gammal och struntar redan i läkemedel och vaccin.
Så om du får lunginflammation och rekommendationen är antibiotika då väljer du hellre att du troligen avlider än att gynna läkemedelsbolagen?
Nej jag proppar inte i mig medicin och äter väldigt rätt men fått borrelia några gånger och hade jag då vägrat antibiotika hade jag nog inte varit kvar.
65+ och inte varit borta från arbetet mer än en dag de senaste 20 åren. (magsjuk en fredag)
Ja jag gynnar läkemedelsbolagen varje år när jag tar influensasprutan regelbundet sedan 1994. Inte för att jag är någon riskgrupp utan för att jag hatar att vara sjuk vilket jag blev 1993 av influensa.
Hade vi haft småbarn hade vi gärna låtit dem få vaccin också med de är runt 30 år nu och fixar sådant själva.
Jag har följt denna tråden från start och bidragit till att jag klarat mig och min familj utan att drabbas av covid. I början fanns det väldigt betydelsefull fakta om viruset och dess spridning vilket myndigheterna här var jäkligt sena med att få fram.
Älskar livet och vill vara frisk.