2021-09-21, 11:10
Medlem
Jag har sagt detta förr men jag kan verkligen inte släppa detta fall. Har svårt att acceptera att han bara är som uppslukad av jorden utan några spår. Vill inte se att tråden dör. Kan inte ni som bor i staden dela med er av något. Rykten, skvaller eller vad som helst för att vi ska hålla tråden vid liv.

Kan man göra något fast man inte bor i närheten? Hur ska detta fall kunna lösas ?
Citera
2021-09-22, 06:42
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Jag har sagt detta förr men jag kan verkligen inte släppa detta fall. Har svårt att acceptera att han bara är som uppslukad av jorden utan några spår. Vill inte se att tråden dör. Kan inte ni som bor i staden dela med er av något. Rykten, skvaller eller vad som helst för att vi ska hålla tråden vid liv.

Kan man göra något fast man inte bor i närheten? Hur ska detta fall kunna lösas ?

Kan endast lösas med att han hittas i skogen. Stort område, förvirrad narkoman på flykt. Nu har kroppen blivit rätt så illa tilltygad och mindre, så det blir inte precis enklare.
Citera
2021-09-23, 22:00
Medlem
Isopääs avatar
Om han inte är nedgrävd av diverse folk som det ryktats om tidigare i tråden.. Utan han faktiskt bara ramlade, slog skallen och sedan förblödde eller frös ihjäl.. så borde hans kvarlevor i form av ben eller kläder hittas någon gång av bär/svampplockare, jägare eller nån annan skogsmulle..
Citera
2021-09-24, 11:06
Medlem
Detta är bara ett rykte

En person ska ha hittats död i en husvagn i Ljustorpstrakten o som det då påstås vara Hannes?
Någon mer som hört nåt om detta?
Hittar inte ett ljud om detta i tidningar dock
Citera
2021-09-24, 18:50
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baranyfiken72
Detta är bara ett rykte

En person ska ha hittats död i en husvagn i Ljustorpstrakten o som det då påstås vara Hannes?
Någon mer som hört nåt om detta?
Hittar inte ett ljud om detta i tidningar dock

Förlåt. Men varför skulle det vara Hannes?
Citera
2021-09-25, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington

Det kan bero på att det går rykten om att Sidsjön skulle vara villospår och att han kan vara i området kring Ljustorp. Andra rykten som fortfarande går är att hans mamma vet mera än vad hon delgivit. En del tror fortfarande att Hammarn är involverad och att Hannes dumpats på södra Alnö, men det ryktet tror jag inte på. Men som sagt vet jag inget mera än vad det är för rykten som går på bygden.
Citera
2021-09-25, 09:34
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrrry
Det kan bero på att det går rykten om att Sidsjön skulle vara villospår och att han kan vara i området kring Ljustorp. Andra rykten som fortfarande går är att hans mamma vet mera än vad hon delgivit. En del tror fortfarande att Hammarn är involverad och att Hannes dumpats på södra Alnö, men det ryktet tror jag inte på. Men som sagt vet jag inget mera än vad det är för rykten som går på bygden.

Det är inte bara rykten som går på bygden. Det är rykten som går bland samhällets bottenskikt, pundare och kriminella.

Jag är osäker på om Hannes mamma vet så mycket, med tanke på hur nedknarkad hon var.

Jag hoppas de hittar hans kvarlevor snart, och jag hoppas verkligen inte att det är barn som gör upptäckten
Citera
2021-09-25, 18:48
Medlem
Citat:
Det är inte bara rykten som går på bygden. Det är rykten som går bland samhällets bottenskikt, pundare och kriminella.

Jag är osäker på om Hannes mamma vet så mycket, med tanke på hur nedknarkad hon var.

Jag hoppas de hittar hans kvarlevor snart, och jag hoppas verkligen inte att det är barn som gör upptäckten

+1 jag inte fan ryktas de bland folk i stan, utan i pundarkretsar. Och hjärtat hans är ihop med en ny pundare. Dom är som flugor och lim, fastnar alltid i varandra.
Lowlife människor.
Citera
2021-09-25, 20:01
Medlem
Citat:

Känns som en trovärdig källa men jag fattar inte hur polisen lyckas hålla det hemligt för media
Citera
2021-09-25, 22:43
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baranyfiken72
Känns som en trovärdig källa men jag fattar inte hur polisen lyckas hålla det hemligt för media

En trovärdig källa!? 😂🤣
Citera
2021-09-25, 22:53
Medlem
Citat:
En trovärdig källa!? 😂🤣

Vi får väl se, hoppas jag har hört fel 😢
Citera
2021-09-29, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84

Detta kommer bli ett fall där det bevisligen går att komma undan med mord i Sverige 😑
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in