2021-09-21, 00:50
Medlem
JSelwyns avatar
Har du provat att logga in som någon annan användare i Windows o sen in på Facebook? Kan ju vara din användarprofil som strular.

Jag skulle testa förutom Firefox, även Microsoft Edge. Prova i incognito mode och vanligt läge.

Du kan även prova med att låta någon annan logga in på Facebook på din dator/mobil, alt att du skapar ett konto o sen provar med detta nya konto.

Sen har du som alltid, som man brukar säga: Google is your friend.
Citera
2021-09-22, 00:38
Medlem
Hej alla, jag behöver hjälp. Jag råkade dölja en bild från min profil idag och nu kan jag inte lägga tillbaka den i profilen igen!
När jag går in på sekretess - loggade åtgärder och annan aktivitet - dold från profil ; så ligger bilden där men symbolen med de 3 punkterna, som ger alternativen att visa i profilen igen, existerar inte för denna bild men jag kan se den för de andra dolda bilderna. Vad ska jag göra?! Supertacksam för hjälp!
Citera
2021-09-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Hej alla, jag behöver hjälp. Jag råkade dölja en bild från min profil idag och nu kan jag inte lägga tillbaka den i profilen igen!
När jag går in på sekretess - loggade åtgärder och annan aktivitet - dold från profil ; så ligger bilden där men symbolen med de 3 punkterna, som ger alternativen att visa i profilen igen, existerar inte för denna bild men jag kan se den för de andra dolda bilderna. Vad ska jag göra?! Supertacksam för hjälp!

och när jag trycker på "visa foton som dolts från tidslinjen" så dyker inget upp
Citera
2021-09-23, 01:36
Avslutad
Prova öppna bannad Facebook med gammal dator eller vänta på ny hårdvara?

Min kompis har blivit bannad på Facebook. Han hade rökt hasch och skrev därför avföring i communityn.
Han vet inte hur länge han är bannad men det var efter ett antal nedstängningar.

Ska han prova att öppna ett nytt konto med sin gamla dator och därmed tala om för Facebook att det är samma person, eller bör han vänta tills han köper en ny dator och hoppas på att dom har glömt?
Citera
2021-09-23, 01:55
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreAnard
Min kompis har blivit bannad på Facebook. Han hade rökt hasch och skrev därför avföring i communityn.
Han vet inte hur länge han är bannad men det var efter ett antal nedstängningar.

Ska han prova att öppna ett nytt konto med sin gamla dator och därmed tala om för Facebook att det är samma person, eller bör han vänta tills han köper en ny dator och hoppas på att dom har glömt?

Han behöver inte byta dator. Fixa en VM.
Citera
2021-09-23, 01:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Han behöver inte byta dator. Fixa en VM.
Man kan inte öppna Facebook i Whonix. Hur man kör bara VM utan Tor ligger utanför kunskapen.

"fp" Betyder det felpost, varför använda kodspråk?
Citera
2021-09-23, 02:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

(FB) Den officiella tråden för Facebook för support / frågor / annat tips
Citera
2021-09-23, 02:15
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Man kan inte öppna Facebook i Whonix. Hur man kör bara VM utan Tor ligger utanför kunskapen.

"fp" Betyder det felpost, varför använda kodspråk?

Behöver inte vara whonix. Du kan köra en vanlig distro i en VM samt slå på en VPN, det borde räcka.
Citera
2021-09-23, 02:43
Medlem
Kan inte verifieras nummer på facebook

Hur gör jag? Inget jag gör vill funka? Kan inte lägga upp saker på marketplace om jag inte verifierar nummer. Inte ett några funkar. Får inget bekräftelse av sms. Mvh Dano
Citera
2021-09-23, 07:45
Medlem
SNÄLLA hjälp mig med detta, varför kan jag inte verifiera mitt nummer på facebook marketplace t.ex? Kan inte lägga upp saker till försäljning så länge inte detta går. Mvh Dano
Citera
2021-09-23, 07:51
Medlem
Har även det stora problemet att jag lyckats låsa mig ute ifrån min gamla facebook? Vad kan jag göra? Bytte nummer medans jag hade det gamla kvar som användes vid tvåstegsverifering. Måste komma åt denna! Plz help...
Mvh Dano
Citera
2021-09-23, 13:44
Medlem
Kan inte verifieras nummer på facebook

I vilket forum passar detta bäst? Jag behöver verifiera mitt mobilnummer men facebook men det vägrar skicka ut något sms. Finns det någon kunnig jag kan vända mig till? Jag kan inte sälja saker på marketplace t.ex. Snälla gnäll inte utan skriv vilket forum jag ska söka hjälp i ist. Mvh Dano
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in