2021-09-22, 00:50
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Det stämmer att han har färdtjänst, han lyckades prata till sig handikapptillstånd för bilen och sjukpensionering. Så han har en vit inkomst att visa upp.

Det här bekräftar för mig att du faktiskt är den du utger dig för att vara i tidigare inlägg.

Jag har fram tills nu haft det som ett alternativ att det kan vara halvjudinnan som driver en personlig vendetta mot E.T genom att hänga ut honom, men hon har aldrig befunnit sig i Luleå och skulle inte ha en aning om att BMC-bossen har handikapptillstånd och sjukpension. Detta är uppgifter som tillsammans med annan information du lämnat bara kan komma från dig själv, alltså E.T.

Vill även förtydliga att vi inte begår ett regelbrott då följande regler gäller:

Citat:
1.06. Användarnas anonymitet
Att på forumet (via inlägg eller i PM) eftersöka, posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information som kan avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet.

...

Vissa användare är dock helt öppna med vilka de är, och det är givetvis i en sådan situation fullt tillåtet att påpeka vem som ligger bakom detta konto. Det finns även exempel på andra situationer med delvis självoutning, exempelvis om en användare har skrivit mycket om var han eller hon bor, och i dessa fall är det därför inte ett brott mot regel 1.06 att i ett inlägg påpeka detta.

BMC-Bossen verkar förövrigt köra samma taktik som HA-Bossen:

Citat:
Hells Angels ex-boss krävs på över 2 miljoner

Myndigheten anser att den före detta presidenten för Hells Angels Sweden lyft sjukpenning i mer än tio år utan att vara sjuk.

https://www.dagensps.se/privatekonomi/hells-angels-ex-boss-kravs-pa-over-2-miljoner/

Tycker även den saken bekräftar att han faktiskt är fd. BMC-Boss
Senast redigerad av Gruppbostad 2021-09-22 kl. 00:59.
Citera
2021-09-22, 08:03
Medlem
Är det någon som har koll på vilka som bott/uppehållit sig i den nämnda lägenheten?
Det kan ju pågå saker där utan bossens vetskap.
Citera
2021-09-22, 13:36
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppbostad
Det här är bara för mycket. Du kommer alltså in i tråden och bekräftar att BMC-bossen umgås med somaliska kvinnor? Vad var det för typ av "arbete" han fixade åt Dannes somaliska tjej?

Måste smälta det här. Otroligt.

Vänta nu, rätta mig om jag har fel men...

LIGGER INTE BMC-BOSSENS EXTRALÄGENHET MITT EMELLAN MORDPLATSEN OCH TUNNELN DÄR VAPNET HITTADES???

VAR DET UPP MOT BMC-BOSSENS EXTRALÄGENHET MAN SPRANG EFTER MORDET?

I så fall, varför?

Redigering: Kan ha tagit fel på denna tunnel https://nsd.se/bli-prenumerant/artikel/r2m0063j men oavsett så har BMC-Bossen en lägenhet på krypavstånd från mordplatsen och det kan förklara vart det springande tvättstugefolket tog vägen!

Om jag vore en maffiaboss av den kaliber som utmålas skulle jag bli hyfsat irriterad om fotsoldater avsåg att dumpa ett mordvapwn hos mig. Har han ingen ordning på personalen?
Citera
2021-09-22, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Du förvanskar informationen och försöker spåra ur tråden. Som tidigare förklarat så hade gangsterbossen amorösa relationer med primärt kvinnor från flyktingboenden innan han kom ut som homosexuell.
Om detta var en fasad eller om han bara inte bottnat i sin egen läggning vid det tillfället kan man spekulera i, men det är inte så viktigt.
Sluta spåra ur tråden.

Tråden är BO=FL och MGM= de häktade, samt eventuella ytterligare deltagare polisen kan ha missat.
Tillvägagångssättet är intressant för det kan hinta om möjliga deltagare med den kapaciteten och det tänket.
Om det finns någon högre upp i hierarkin som beordrat mordet kommer det bli svårt för polisen att bevisa, så vida det inte är på nivån omedelbart ovanför FL.

Spekulationer om vem som styrt från Colombia eller kanske till och med högsta hönset i Luleå riskerar att ta tråden långt bort från topic om det inte kan visas genom faktiska kopplingar mellan individer nerifrån och upp.

Så, går det att faktiskt koppla överhuvudet i BMC Luleå till gänget MGM, eller är det spekulationer? Annars är han ointressant.
Det finns ju i alla fall kopplingar mellan BO, MGM och HA.
Citera
2021-09-22, 14:31
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Han samarbetar med polisen så det är han som får betalt. Han har alltid samarbetat med polisen för att bli av med konkurrenter. Polisen låter honom vara mot att han hjälper dom med att bli av med de andra.

Hur ser han i sådana fall på att gängkriminella från Stockholm kommer till staden med deras verksamhet?

Hur ser relationen ut mellan honom och de personer som är anhållna i mordet?
Senast redigerad av Castafiore 2021-09-22 kl. 14:33.
Citera
2021-09-22, 15:36
Avslutad
Måste bara fråga, för nu blir jag osäker. Finns denna Bandisos-boss på riktigt i Luleå eller är det bara fabler/svammel? Vad heter han i så fall?
Citera
2021-09-22, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Måste bara fråga, för nu blir jag osäker. Finns denna Bandisos-boss på riktigt i Luleå eller är det bara fabler/svammel? Vad heter han i så fall?

Han finns på riktigt och har i folkbokföringen tagit sig det respektingivande namnet TATTOO.
Citera
2021-09-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicf

Det är bara en massa trams och svammel. Bilden föreställer en lokal alkoholist i Luleå.
Citera
2021-09-22, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Han finns på riktigt och har i folkbokföringen tagit sig det respektingivande namnet TATTOO.

T0mmi Lomakk@
Citera
2021-09-22, 15:51
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Det är bara en massa trams och svammel. Bilden föreställer en lokal alkoholist i Luleå.

Det finns flera som bara betraktas som lokala alkoholister med sjukpension i Luleå.
Men alla är inte vad dom ger sken av att vara i alla vanliga ”Svenssons” ögon.
Känner man någon och vet var släktena kommer ifrån så begriper man sammanhanget.
Citera
2021-09-22, 16:25
Medlem
Citat:
T0mmi Lomakk@

Han heter TATTOO!
Det är ett namn han har tagit och som gäller i undre världen.
Citera
2021-09-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppbostad
Det här är bara för mycket. Du kommer alltså in i tråden och bekräftar att BMC-bossen umgås med somaliska kvinnor? Vad var det för typ av "arbete" han fixade åt Dannes somaliska tjej?

Måste smälta det här. Otroligt.

Vänta nu, rätta mig om jag har fel men...

LIGGER INTE BMC-BOSSENS EXTRALÄGENHET MITT EMELLAN MORDPLATSEN OCH TUNNELN DÄR VAPNET HITTADES???

VAR DET UPP MOT BMC-BOSSENS EXTRALÄGENHET MAN SPRANG EFTER MORDET?

I så fall, varför?

Redigering: Kan ha tagit fel på denna tunnel https://nsd.se/bli-prenumerant/artikel/r2m0063j men oavsett så har BMC-Bossen en lägenhet på krypavstånd från mordplatsen och det kan förklara vart det springande tvättstugefolket tog vägen!

De som sprang mot tvättstugan hoppade in i en bil vid tvättstugan och drog med den...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in