2021-09-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
jag känner inte till eleverna men jag vet på yrkes är det mindre tjejer på klasser det är mer killar på yrkes sedan tror jag även att grabbarna på yrkes hade tagit saken i egna händer och slagit sönder perverse läraren .

Men ge dig nu. Ingen vet om detta är sant ännu. Han kan lika väl ha varit utsatt för en komplott ala Bali. Han kanske gav dåligt betyg till någon naturbrud och så bestämde sig hon för att anklaga honom för en massa trams, resten av tjejgänget hakade på och sedan eskalerade det. Vänta tills dom innan du slår på stora trumman.
Citera
2021-09-21, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Finns stämningsansökan länkad i tråden någonstans? Jag har scrollat igenom alla sidor men hittar inget.

Nej. Jag hade en länk men den funkar inte nu. Både stämningsansökan och förundersökning borde gå att begära ut.
Citera
2021-09-21, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeljka94
Det är mycket möjligt. Till saken hör den att J*han R*mberg som var rektor på Östraboskolan under perioden peddoläraren ägnade sig åt sexuella trakasserier även var rektor åt peddot på Drottning Blanka. Rektorn är allmänt känd för att göra som han vill och skapa en tystnadskultur kring missförhållanden i skolan. Två myskillar helt enkelt som uppenbarligen har funnit varandra.

*=o
Jag förstår inte riktigt hur en person som är intresserad av personer som har passerat puberteten är en pedofil. Vad jag vet så är en pedofil en person som är söker sig till pre-pubertala barn.

Citat:
det stämmer friskola är statligt bidrag finanserad men lönerna är bättre på friskola har frågat personal som berättat om fetta löner på friskolor för det är stora statliga finanserade bidrag .
Jag antar att du inte läst statistiken på SCB. Lönerna på friskolor är lägre än på kommunala skolor.
Senast redigerad av Edgerton 2021-09-22 kl. 00:04.
Citera
2021-09-22, 06:19
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Men ge dig nu. Ingen vet om detta är sant ännu. Han kan lika väl ha varit utsatt för en komplott ala Bali. Han kanske gav dåligt betyg till någon naturbrud och så bestämde sig hon för att anklaga honom för en massa trams, resten av tjejgänget hakade på och sedan eskalerade det. Vänta tills dom innan du slår på stora trumman.

så naturbrudar hittar på dikter som "stryp sex är najs"
jag litar mer på naturbrudar än på dig eller anders det är bara normalt för mig att göra så
Citera
2021-09-22, 06:21
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Jag förstår inte riktigt hur en person som är intresserad av personer som har passerat puberteten är en pedofil. Vad jag vet så är en pedofil en person som är söker sig till pre-pubertala barn.

Jag antar att du inte läst statistiken på SCB. Lönerna på friskolor är lägre än på kommunala skolor.

jag har talat med en som jobbar som elevasistent på friskola han får 23.000kr efter skatt
jag vet folk på stadhuset som jobbar med akademisk examen som får 23.000kr efter skatt
Citera
2021-09-22, 10:49
Medlem
Citat:
jag har talat med en som jobbar som elevasistent på friskola han får 23.000kr efter skatt
jag vet folk på stadhuset som jobbar med akademisk examen som får 23.000kr efter skatt

Så folk du "talat med" är en bättre källa än SCB?
Citera
2021-09-22, 10:54
Medlem
Citat:
så naturbrudar hittar på dikter som "stryp sex är najs"
jag litar mer på naturbrudar än på dig eller anders det är bara normalt för mig att göra så

Det säger ganska mycket om vad du är för person. Det normala för mig är att vänta på dom innan jag bestämmer mig för vem jag litar på.

De som känner MGM ställer sig väldigt tveksamma till att han ska ha gjort det han anklagas för. Jag säger inte att de har rätt. Men man bör åtminstone vänta med att bestämma sig för hans skuld tills dess att fallet har avhandlats i domstol.
Citera
2021-09-22, 14:10
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Det säger ganska mycket om vad du är för person. Det normala för mig är att vänta på dom innan jag bestämmer mig för vem jag litar på.

De som känner MGM ställer sig väldigt tveksamma till att han ska ha gjort det han anklagas för. Jag säger inte att de har rätt. Men man bör åtminstone vänta med att bestämma sig för hans skuld tills dess att fallet har avhandlats i domstol.

det finns inte på kartan att naturbrudar hittar på dikter " stryp sex är najs " .
Citera
2021-09-22, 16:02
Medlem
Citat:
det finns inte på kartan att naturbrudar hittar på dikter " stryp sex är najs " .

Varför inte det? Menar du att en person som pluggar natur på gymnasiet är mindre benägen att ljuga än någon som t.ex pluggar estetisk eller samhällsvetenskaplig linje? Vad baserar du detta antagande på?
Citera
2021-09-22, 16:40
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Varför inte det? Menar du att en person som pluggar natur på gymnasiet är mindre benägen att ljuga än någon som t.ex pluggar estetisk eller samhällsvetenskaplig linje? Vad baserar du detta antagande på?

du verkar umgås i fel kretsar jag kan rekommendera dig att hitta bättre kompisar
gärna natuvetare så ser du mer än din näsa.

sedan kan du inte jämföra hanif bali med anders
anders är guld eller kung jämfört med hanif bali
hanif bali är bara en smutsigt provakatör som provcerar grupper religioner dagligen på sin facebook han är en persisk räv . vidrigare än anders 100ggr .
Citera
2021-09-22, 16:44
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Nej, men vi kan försöka rädda tråden.

Ska ha erbjudit bättre betyg mot sexuella tjänster – lärare åtalas

"Nu åtalas den gymnasielärare i Uddevalla, som misstänks för flera fall av sexuella ofredanden av elever, det skriver Bohusläningen."

https://sverigesradio.se/artikel/gymnasielarare-atalas-for-sexuella-ofredanden
Jag tar bullshit för 500, tack.

Det finns tydligen en hel del brudar som tror att de kan tillskansa sig några hundratusen på falskanmälningar, men de fattar inte att de raserar folks liv.
Hoppas det drabbar deras bror, pojkvän, pappa eller morfar, så de fattar vad de håller på med.
Citera
2021-09-22, 17:32
Medlem
Citat:
du verkar umgås i fel kretsar jag kan rekommendera dig att hitta bättre kompisar
gärna natuvetare så ser du mer än din näsa.

sedan kan du inte jämföra hanif bali med anders
anders är guld eller kung jämfört med hanif bali
hanif bali är bara en smutsigt provakatör som provcerar grupper religioner dagligen på sin facebook han är en persisk räv . vidrigare än anders 100ggr .

Jösses vad triggad du blev nu. Det är väl inget fel med att provocera religiösa människor? Vuxna människor som är så korkade att de tror på vidskepliga sagor förtjänar att provoceras.

Hanif Bali är dessutom ingen räv. Räven är inte ens en primat, det skulle vara omöjligt för en räv att lära sig gå på två ben och prata som människor. Hur tror du en naturvetare ser på religiösa knasbollar som inbillar sig att rävar kan prata?
Senast redigerad av JoeBidenLuktarBajs 2021-09-22 kl. 17:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in