2021-09-22, 08:54
Medlem
HomoDeuss avatar
https://mega.nz/file/Sz42CLTC#8W_DkCnxV9bwTWz5xe_pGZqBXNPULtS7CY7CdV1I7 3A
Citera
2021-09-22, 08:57
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus

Då har vi alltså en Mohammed och en Zakariye (Z medborgare i Somalia och med tolkbehov) födda kring senaste sekelskiftet, som åtalas bl a för att med hot och våld tilltvingat sig oralt- och vaginalt sex på salong på Bangatan. Åtalspunkter grov våldtäkt, övergrepp i rättssak, olaga frihetsberövande och rån. Jag ids inte läsa ett ord till. Det yrkas dock iaf på att Z skall utvisas och inte få återvända på 15 år.
Senast redigerad av FedupFlorence 2021-09-22 kl. 09:09.
Citera
2021-09-22, 09:00
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:

Kan du vara lite mer specifik? Vad är det för länk?
Citera
2021-09-22, 09:03
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Då har vi alltså en Mohammed och en Zakariye (medborgare i Somalia och tolkbehov) födda kring senaste sekelskiftet, som åtalas för att med hot och våld tilltvingat sig oralt- och vaginalt sex på salong på Bangatan. Det kommer dock mer men jag ids inte läsa ett ord till. Det yrkas dock iaf på att Z skall utvisas och inte få återvända på 15 år.

Offret är en liten thailändska. Dom band henne till händer och fötter, våldtog henne och stal pengar och annat.
Citera
2021-09-22, 09:05
Medlem
Citat:
Offret är en liten thailändska. Dom band henne till händer och fötter, våldtog henne och stal pengar och annat.
Vilka bestar! Att de har mage!
Citera
2021-09-22, 09:07
Medlem
Omkorningsfilens avatar
Jag tror inte det rör sig om någon beskyddarverksamhet. Står i fupen att brottet skedde på bangatan. Där ligger även en thaimassage. Står även tolkningsbehov thailändska för målsägande
Citera
2021-09-22, 09:13
Medlem
Hoppas fan Thailand begär de här två babbarna utlämnade så de kan sitta 50år på Klong Prem i BKK,

Jävla svin
Citera
2021-09-22, 09:13
Medlem
Det ligger två salonger vid bangatan vilken är det
Citera
2021-09-22, 09:14
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omkorningsfilen
Jag tror inte det rör sig om någon beskyddarverksamhet. Står i fupen att brottet skedde på bangatan. Där ligger även en thaimassage. Står även tolkningsbehov thailändska för målsägande

Nej, det tycks väl vara det vanliga överskottet på män från socioekonomiskt utsatta områden, som tagit vagnen till Majorna för att inte skita där dom äter. Och jag som funderade på thaimassage. Det kommer inte hända.
Citera
2021-09-22, 09:28
Medlem
knoevrulls avatar
Två somalier ganska säkert bosatta i Angered. Hur de hittat till Bangatan är mer osäkert men GBGs kommun har sedan en tid importerat just somalier därifrån till skolor i majorna/linne och skickat svenska ungar att gå i "skolorna" i Angered i ett misslyckat och illa omtyckt försök att minska segregationen.

Detta har bara lett till att babbarna hittar nya ställen att skita ner, våldta och råna. Bangatan är det första de ser från vagnen på vägen in till Sannaskolan, som tar emot flest.
Senast redigerad av knoevrull 2021-09-22 kl. 09:32.
Citera
2021-09-22, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omkorningsfilen
Om du har fup kan du väl lägga upp den?
Citera
2021-09-22, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Om du har fup kan du väl lägga upp den?
Här laddade någon upp fup
(FB) Göteborg: Två män gick in på skönhetssalong – våldtog och rånade ägaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera