2021-09-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uddev
Vad i helsike knallar han kvar i relationen för då? E hon rik som en tomte så man väjer att ta förnedringen för att pengarna rullar in? Hon måste ju ha kvaliteér utöver det vanliga om man skall gå kvar under sådana förhållanden (vad hon nu har gjort).

Nu har jag inte sett henne sedan början av 00-talet. Men hon var väldigt snygg då det begav sig. Hon stod mer än ett par pinnar över GM på "snygghetsstegen". Dessutom var hon, enligt legenden, lite av ett freak i sänghalmen. Jag antar att GM var villig att stå ut med det ständiga vänsterprasslandet eftersom han själv fick sex som han aldrig skulle fått med någon annan. Men alla människor har väl sin gräns. Med tanke på de rykten som cirkulerat på "bygden" om denna dama så är jag inte förvånad om det till slut slagit slint för honom.

Det ska dock tilläggas att det fortfarande är väldigt många som tvivlar på hans skuld. Han är en väldigt otippad sexförbrytare.
Citera
2021-09-21, 12:33
Medlem
Episkexperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Nu har jag inte sett henne sedan början av 00-talet. Men hon var väldigt snygg då det begav sig. Hon stod mer än ett par pinnar över GM på "snygghetsstegen". Dessutom var hon, enligt legenden, lite av ett freak i sänghalmen. Jag antar att GM var villig att stå ut med det ständiga vänsterprasslandet eftersom han själv fick sex som han aldrig skulle fått med någon annan. Men alla människor har väl sin gräns. Med tanke på de rykten som cirkulerat på "bygden" om denna dama så är jag inte förvånad om det till slut slagit slint för honom.

Det ska dock tilläggas att det fortfarande är väldigt många som tvivlar på hans skuld. Han är en väldigt otippad sexförbrytare.
Så bra att hon är singel nu då.
Citera
2021-09-21, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly

Det finns en film på ett fall av sexuellt ofredande. Är dock osäker på om denna är lämnad till polisen och därmed ett bevis i saken. Men vill tro att jag såg något om detta i stämningansökan.
Citera
2021-09-21, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lanbanan123
Det finns en film på ett fall av sexuellt ofredande. Är dock osäker på om denna är lämnad till polisen och därmed ett bevis i saken. Men vill tro att jag såg något om detta i stämningansökan.

Finns stämningsansökan länkad i tråden någonstans? Jag har scrollat igenom alla sidor men hittar inget.
Citera
2021-09-21, 16:21
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Hur kan man efter fem års universitetsstudier vara så korkad så att man tror att
1) ens förslag ska leda till något ömsesidigt sexuellt utbyte med elever?
2) det man gjort ska stanna mellan en själv och eleverna?

Hoppas att denna snuskhummer byter bana i livet.

Kan inte göra annat än att hålla med. Porrfilmsskad möjligen?
Citera
2021-09-21, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Kan inte göra annat än att hålla med. Porrfilmsskad möjligen?

Nu vet vi ju inte ens om anklagelserna stämmer. Man ska nog vänta med att döma A*ders innan vi har en dom att läsa. Jag har själv gått på gymnasiet en gång i tiden. Gymnasieungar kan vara väldigt grymma mot sina lärare. Det gick alla möjliga falska rykten om både den ena och den andra läraren när jag var ung.
Citera
2021-09-21, 16:50
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Nu vet vi ju inte ens om anklagelserna stämmer. Man ska nog vänta med att döma A*ders innan vi har en dom att läsa. Jag har själv gått på gymnasiet en gång i tiden. Gymnasieungar kan vara väldigt grymma mot sina lärare. Det gick alla möjliga falska rykten om både den ena och den andra läraren när jag var ung.

det beror på skola östrabogymnasiet har fantastiska elever allt från duktiga matematiker elever fysik kemi och många skriver fina uppsatser och poesi så det är mycket bra begåvade gymnasie elever . förutom kärnämnen mate fysik eller kemi så läser man även andra språk engelska tyska eller franska så det är inga skit elever där det kan jag säga .

jag länkar

1)https://www.uddevalla.se/kommun-och-politik/nyheter/nyhetsarkiv/2020-02-10-ostrabo-vann-nationell-fysiktavling.html

2)https://www.uddevallanyheter.se/2020/05/ostraboelev-plockade-hem-wallenbergs.html?m=1

3)https://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/östraboklass-vann-tekniktävling-1.2548748
Senast redigerad av tomyhockey 2021-09-21 kl. 16:52.
Citera
2021-09-21, 17:11
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs

Helt sant det med. Vi låter domstolen dömma, även om det känns magstarkt och tro att 6 stycken skulle anmäla om det inte ligger någon sanning i det.
Citera
2021-09-21, 17:53
Medlem
uddevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
det beror på skola östrabogymnasiet har fantastiska elever allt från duktiga matematiker elever fysik kemi och många skriver fina uppsatser och poesi så det är mycket bra begåvade gymnasie elever . förutom kärnämnen mate fysik eller kemi så läser man även andra språk engelska tyska eller franska så det är inga skit elever där det kan jag säga .

jag länkar

1)https://www.uddevalla.se/kommun-och-politik/nyheter/nyhetsarkiv/2020-02-10-ostrabo-vann-nationell-fysiktavling.html

2)https://www.uddevallanyheter.se/2020/05/ostraboelev-plockade-hem-wallenbergs.html?m=1

3)https://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/östraboklass-vann-tekniktävling-1.2548748

Östrabo har även utbildningar som fordon, transport och rörmokare. Nu är väl dom ubte sämre personer än diktskrivande matematiker. Men det är iallafall inte bara högutbildade professorer som skapas på Östrabo
Citera
2021-09-21, 19:29
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Östrabo har även utbildningar som fordon, transport och rörmokare. Nu är väl dom ubte sämre personer än diktskrivande matematiker. Men det är iallafall inte bara högutbildade professorer som skapas på Östrabo

östrabo är delad östrabo och yrkes östrabo som liger ca 10-15 min från östrabo .
Rektor romberg och läraren anders i svenska engelska jobbade på östrabo , östrabo yrkes har en annan rektor .
Det här har hänt på östrabo inte på östrabo yrkes gymnasiet .
Citera
2021-09-21, 20:10
Medlem
uddevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
östrabo är delad östrabo och yrkes östrabo som liger ca 10-15 min från östrabo .
Rektor romberg och läraren anders i svenska engelska jobbade på östrabo , östrabo yrkes har en annan rektor .
Det här har hänt på östrabo inte på östrabo yrkes gymnasiet .

Det e 5 minuters promenad mellan skolorna, möjligtvis 10-15 minuter om man tar bilen för då får man köra runt. I övrigt stämmer det säkert som du säger, det är många år sedan jag gick där och då fick vi på yrkes gå ner till Östrabo 1 för att ha teoretiska ämnen, typ svenska, engelska och matte. Får anta att dom har skiljt av skolorna helt nu då så att yrkes har egna lärare och lokaler även till dom teoretiska ämnena nu för tiden.
Fast o andra sidan så fanns nog inte GM´s målgrupp på Yrkes oavsett.
Citera
2021-09-21, 21:32
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Det e 5 minuters promenad mellan skolorna, möjligtvis 10-15 minuter om man tar bilen för då får man köra runt. I övrigt stämmer det säkert som du säger, det är många år sedan jag gick där och då fick vi på yrkes gå ner till Östrabo 1 för att ha teoretiska ämnen, typ svenska, engelska och matte. Får anta att dom har skiljt av skolorna helt nu då så att yrkes har egna lärare och lokaler även till dom teoretiska ämnena nu för tiden.
Fast o andra sidan så fanns nog inte GM´s målgrupp på Yrkes oavsett.

jag känner inte till eleverna men jag vet på yrkes är det mindre tjejer på klasser det är mer killar på yrkes sedan tror jag även att grabbarna på yrkes hade tagit saken i egna händer och slagit sönder perverse läraren .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in