2021-09-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
.
Jag har klargjort mina ståndpunkter förr. Det ändras inte bara för att du lägger ord i min mun.

Jag är färdig med dig nu.

Dina ståndpunkter är alltså bara spekulationer, dvs på samma sätt som "SEkten" agerar.
Citera
2021-09-20, 18:48
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barkarrow
Spelar det nån roll frågade jag?
Ja det gör det, LJ hade trätt fram vid det laget och då kunde ju inte SE längre hävda (eller tro) att det var gärningsmannen han sett.
Citera
2021-09-20, 18:49
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Dina ståndpunkter är alltså bara spekulationer, dvs på samma sätt som "SEkten" agerar.

Min ståndpunkt att SE inte har alibi för att han ser LJ? Du får gärna kalla det en spekulation om du vill.

Jag har aldrig sagt något annat.
Citera
2021-09-20, 18:50
Medlem
Citat:
Min ståndpunkt att SE inte har alibi för att han ser LJ? Du får gärna kalla det en spekulation om du vill.

Nej, dina ståndpunkter ÖVERLAG är spekulationer. Du kan inte styrka någonting.
Citera
2021-09-20, 18:52
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Ja det gör det, LJ hade trätt fram vid det laget och då kunde ju inte SE längre hävda (och tro) att det var gärningsmannen han sett.

Ändå uttrycker väl SE att han fortfarande tror att mannen kan vara mördaren och inte LJ?

Så tydligen kunde han ändå tro och försöka hävda. Han vänder inte direkt på en femöring.

Och som B skrev. När hävdar han stenhårt att det är GM han ser? Är det nånsin mer än att han tror?
Senast redigerad av enough-is-enough 2021-09-20 kl. 19:01.
Citera
2021-09-20, 18:55
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Nej, dina ståndpunkter ÖVERLAG är spekulationer. Du kan inte styrka någonting.

Jaså. Ja det är din åsikt. Jag försöker hela tiden stötta mig mot saker i materialet. SEkten stöttar sig oftast på "det är inte omöjligt".

Du kan gärna ge exempel på när jag inte försökt ge stöd i materialet åt mina ståndpunkter.

Du är bara en trött gubbe som tror du inte får säga neger. Du får spekulera, det är bara att du inte får spekulera fritt utan att bli motsagd.
Citera
2021-09-20, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Ja det gör det, LJ hade trätt fram vid det laget och då kunde ju inte SE längre hävda (eller tro) att det var gärningsmannen han sett.

När hävdar han det? Han anmäler iakttagelse av person dan efter. Han vet ej i detta läge vem det är nej men ni drar för stora växlar av att han anmäler det dan efter. Han blev ju avsnäst på brottsplatsen.
Citera
2021-09-20, 18:59
Medlem
enough-is-enoughs avatar
I fredags skrev jag en del om YN. Fick en del kritik när jag citerade henne att jag lämnade ut allt det som pekade på att hon var säker på handledsväska. Vilket är konstigt då jag ordagrant citerade det som nämndes om handledsväska.

Vad har jag missat, när är YN säker på handledsväska?

Har jag missat något så vill jag veta. Försökte få svar i fredags men det kom inget svar.
Citera
2021-09-20, 19:01
Medlem
Citat:
Jaså. Ja det är din åsikt. Jag försöker hela tiden stötta mig mot saker i materialet. SEkten stöttar sig oftast på "det är inte omöjligt".

Du kan gärna ge exempel på när jag inte försökt ge stöd i materialet åt mina ståndpunkter.

Du är bara en trött gubbe som tror du inte får säga neger. Du får spekulera, det är bara att du inte får spekulera fritt utan att bli motsagd.

"Jag försöker hela tiden stötta mig mot saker i materialet"

Vad i materialet gör att BP kan anses vara den potentiella mördaren?
Citera
2021-09-20, 19:02
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
"Jag försöker hela tiden stötta mig mot saker i materialet"

Vad i materialet gör att BP kan anses vara den potentiella mördaren?

Jag sa inte det fanns stöd för att han är GM. Du frågade vilka man kunde skriva av. Det är två olika saker.

Är du född i Ryssland?
Citera
2021-09-20, 19:04
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Sa inte det fanns stöd för att han är GM. Du frågade vilka man kunde skriva av. Det är två olika saker.

Det kanske finns stöd att skriva av honom däremot. Som jag inte läst.
Citera
2021-09-20, 19:04
Medlem
Citat:
Sa inte det fanns stöd för att han är GM. Du frågade vilka man kunde skriva av. Det är två olika saker.

Så han kan inte avskrivas men är ändå inte möjlig som mördare? Förklara gärna hur det går ihop och vad du menar. Känns ju ganska mycket som semantik.
Senast redigerad av Makarov.24 2021-09-20 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in