2021-09-19, 11:03
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa
Så tröttsamt.. dessa superunga människor som ”letar efter kärleken”, det är väl mer en ingång till att kunna försörja sig som influenser efter medverkan..

Tror du tjejer behöver ett tv-program för att hitta "kärleken" i dagens Sverige? Ännu mindre en riktigt snygg tjej som hon från Halmstad.

Skrattretande fejk.
Citera
2021-09-19, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hela intrigaspekten går på sätt och vis förlorad när killarna är med på att det är två redan från början. De blir ju mer polare än rivaler. Står och nästintill håller varandra i handen (nåväl, åtminstone mentalt) vid första mötet med tjejerna..

Haha jag vet! Mycket roligare när de kastar in en ung tjusig hingst mitt upp i allt. Gärna efter att den första kysst, smaskat med samtliga damer och det börjar tjuras bland damerna. Då ska en snygg hunk kliva in.
Citera
2021-09-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Sebastian har civilstatus singel på Facebook, vad tänker ni om det?

Tror inte de får ändra nåt förrän serien sänts klart på tv. Alltför spänningen!
Men det brukar ju sällan hålla tills sista avsnittet visats. 😂

Ida och Rebecka är de enda som känns naturliga och ärliga, resten vill bara bli ”kändisar”.
Citera
2021-09-20, 00:55
Medlem
NamnlosBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Tycker hon ler fake också. Som mobbarna i skolan när läraren frågar vad som hände ”vadååå? Jag gjorde inget? *ler*”

Hoppas han väljer Rebecka, de är fina ihop.

Ja hon ler hela tiden , även när hon vart besviken , sen skrattar hon hela tiden. Jätte skum brud verkligen , hade inte kunnat ta henne seriöst för 5 öre
Citera
2021-09-20, 13:16
Medlem
Varje gång någon säger "fjärilar i magen" så tar jag en klunk öl, när de säger "pirr" tar jag en whiskeyshot. Jag har inte varit nykter på tre veckor...
Citera
2021-09-20, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hehe, you're welcome!

Ja, tror det är sättet han pratar på som bidrar till att han verkar lite korkad. Sebastian alltså. Som att han är lite småfull hela tiden. Och håller med om Simon, trodde han skulle vara betydligt mer ytlig och stel.

Det har gått så långt att jag broderade ut INPRINCIP, med korsstygn, i stora svarta bokstäver och satte i en ram, gav till min brorsa. Bara för att psyka honom 😂

Förnimmer faktiskt översittare, gällande Sebastian. Han ser nog sig själv som lite bättre än andra. Han hade också skrivit någon kravlista med 40 punkter????

Han kräver tjejer med högre utbildning, själv kan han inte använda det mest grundläggande på rätt sätt, språket.
I text kan jag ha överseende med, men inte i talad svenska. Då är man en bluff.
Citera
2021-09-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourmotherwillknow
Det har gått så långt att jag broderade ut INPRINCIP, med korsstygn, i stora svarta bokstäver och satte i en ram, gav till min brorsa. Bara för att psyka honom 😂

Förnimmer faktiskt översittare, gällande Sebastian. Han ser nog sig själv som lite bättre än andra. Han hade också skrivit någon kravlista med 40 punkter????

Han kräver tjejer med högre utbildning, själv kan han inte använda det mest grundläggande på rätt sätt, språket.
I text kan jag ha överseende med, men inte i talad svenska. Då är man en bluff.

Du fattar väl att produktionen tvingat killarna skriva en sådan lista? Svårt att skriva 40 individuella punkter utan att låta dryg.
Citera
2021-09-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Sebastian har civilstatus singel på Facebook, vad tänker ni om det?

Som jag skrev i föregående inlägg, han ser sig själv som aningen bättre än andra. Det märks på hur han pratar i kombination med hur han öser komplimanger över tjejer som han inte känner.

Han vill att andra ska uppfatta honom på något sätt, som han sedan inte kan leva upp till.

Han är en sociopat vilket jag förstod under hans massage dejt. Han påminner mycket om mitt ex.

Honom orkade jag inte med mer än i några månader, sen drog jag. Självcentrerad och samma beteende som Sebastian
Citera
2021-09-20, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Du fattar väl att produktionen tvingat killarna skriva en sådan lista? Svårt att skriva 40 individuella punkter utan att låta dryg.

Ja, det förstår jag, hade han gjort det på eget initiativ hade han varit ännu sjukare.

Ingen normal person ställer så många krav.
Citera
2021-09-20, 18:28
Medlem
Tankar efter veckans avsnitt:
Älskar Idas skratt!
Natalie är väldigt gullig men disträ på ett sätt som påminner om Gunilla Persson. (Säger detta med värme, gillar henne)
Matilda S sticker ut ur mängden, hon är uppenbart en osäker och skör person som skyddar sig genom att inte bry sig om vad andra tycker om henne (men hon bryr sig såklart). Fattar att andra stör sig men tycker Joline är så fin som SER henne.
Den riktiga dramadrottningen är iaf inte Matilda S utan Emilie. Hon sprider verkligen negativ stämning.

Och killarna då.. de pratar typ som barnprogramledare med alla tjejerna. Fattar att det är en svår roll men snälla var liiite naturliga och sluta prata så glad-stolpigt
Citera
2021-09-20, 20:35
Medlem
Förstår ingenting med det där tjafset om svarta rosen. Är inte det bara ett moment i tävlingen. men plötsligt blir det ett jäkla moraliskt dilemma för vissa i "gruppen". Det var ju också bara en gruppdejt. Är det här bara ett kompishus för tjejerna. Trams.
Citera
2021-09-20, 20:40
Medlem
I övrigt Ida är vacker som få och det är nästan förvånande att hon är med på en sådan här tävling. Hon är så extraordinärt vacker och naturlig att det är få som inte skulle vilja ha en sådan tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in