2021-09-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Videon är ganska ointressant (tjejen är Ida Drougge som bara är tre år yngre). Det stämmer dock att HB träffade sitt ex Alexis H*kmatfar (* = e) när hon gick i tvåan på gymnasiet och han var 25 år och riksdagsledamot.

Lustigt, jag gick tillbaka i tråden för att hitta posten som visade att de träffades då hon var 17. I Instagram-inlägget postat i april 2015 skrev Hanif Bali följande caption: "Firat tre fantastiska år med min ständige vapendragare och älskling @alexishekmatfar!"

Nu när jag gick tillbaks för att titta på inlägget igen ser jag att HB tagit bort texten. Bilden är kvar men texten om att de varit ihop i tre år är alltså borta.

Jag var dock inte sämre än att jag skärmdumpade bilden innan HB skrubbade sin Instagram. Så här såg det ut innan texten försvann.
Citera
2021-09-19, 21:44
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Men vad i helvete. Sitta i riksdagen och dejta gymnasieelever. Hur fan tänker man. Mönstret är ju tydligt.

Bort med fanskapet. Han tror han är gud och står över allt och alla. Jävla nolla.

Ja, fy farao! Att någon som är 25 träffar någon som är 18 är totalt omoraliskt! Dagens ungdom med sin rock n roll och unga män med långt hår på det? Nej, nu har det minsann gått för långt! Vad är nästa steg? Sex innan äktenskap?
Citera
2021-09-19, 21:49
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Ja, fy farao! Att någon som är 25 träffar någon som är 18 är totalt omoraliskt! Dagens ungdom med sin rock n roll och unga män med långt hår på det? Nej, nu har det minsann gått för långt! Vad är nästa steg? Sex innan äktenskap?

Som riksdagsman, ja.

Hoppas du förstår skillnaden.
Citera
Medlem
Citat:
Lustigt, jag gick tillbaka i tråden för att hitta posten som visade att de träffades då hon var 17. I Instagram-inlägget postat i april 2015 skrev Hanif Bali följande caption: "Firat tre fantastiska år med min ständige vapendragare och älskling @alexishekmatfar!"

Nu när jag gick tillbaks för att titta på inlägget igen ser jag att HB tagit bort texten. Bilden är kvar men texten om att de varit ihop i tre år är alltså borta.

Jag var dock inte sämre än att jag skärmdumpade bilden innan HB skrubbade sin Instagram. Så här såg det ut innan texten försvann.
Nice!

Då vet vet vi att detta med småtjejer inte är något nytt för honom.

Jag får det dock till att hon var 18år i april 2012, men förstår att han kör stenhårt med damage control nu
Citera
Medlem
Citat:

För mig syns texten på den länken du bidragit med.
Citera
2021-09-19, 21:51
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:

AH är 27 nu, så 18 för nio år sedan. Inte mycket till scoop.
Citera
2021-09-19, 21:51
Medlem
oldeubois avatar
Citat:

Vad menar du? Texten är i allra högsta grad kvar.

Hon är mycket riktigt sju år yngre än honom.
Citera
2021-09-19, 21:54
Medlem
LiquidTensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Alltså, det handlar om en politiker som är misstänkt för sexbrott, jag förstår såklart att du m.fl vill tysta ner det och sopa det under mattan men jag vill gärna ta reda på om det kan ligga något bakom anklagelserna om att han ska ha satt detta med småtjejer i system.

Misstänkt för sexbrott? Det var inte rubriceringen i det här fallet senast jag kollade.
Tror du är inne i fel tråd och skriver nu.
(FB) S-Politiker anhållen för våldtäkt i Värmland
Citera
2021-09-19, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Nice!

Då vet vet vi att detta med småtjejer inte är något nytt för honom.

Jag får det dock till att hon var 18år i april 2012, men förstår att han kör stenhårt med damage control nu

Det verkar som att de blev ihop dagen efter att hon fyllde 18, men jag utgår från att de träffades när hon var 17.

Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Vad menar du? Texten är i allra högsta grad kvar.

Hon är mycket riktigt sju år yngre än honom.

Såg att någon annan skrivit samma sak. För mig syntes texten tidigare, men nu kan jag inte se den längre... Vet inte vad det kan bero på.
Citera
2021-09-19, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Mycket, mycket intressanta frågor. Exakt ett år kvar till väl. S måste jobba in ny ledare, SD växer, V växer. Ett eller två partier försvinner förmodligen. Bali är viktig för M, tror jag.

Om de läser allt som skrivs, i massmedia, alt-media och på forum o FB o skit? Självklart.

Intressant, minst sagt.

Usch det kan inte vara lätt, han har plaskat klart bland guldfiskarna pågrund av en liten guppy
Dom borde ha en checklista, punk 1 punk 2 punkt 3 osv
Eller en väl inlärd etik för alla partimedlemmar.
SD blir avslöjade stadigt med avslöjanden hos medlemmarna vilket inte betyder att det blir negativ effekt i längden men men... sist var det någon SD kommunpolitiker som mördat någon förra veckan, eller vad det stod, det är konstant tårtkastning.
Citera
2021-09-19, 21:57
Medlem
Giant Squids avatar
Enligt Flashback så gjorde Alexis och Hanif slut i oktober 2019. I november 2019 så skickar Hanif vänförfrågan på Instagram till den då 15 åriga tjejen. Snabba ryck.

Kommentar från Alexis om förhållandet.
Citat:
Ursprungligen postat av Hanifs fd flickvän (i en grupp på Facebook)
Varje gång vi skulle titta på film så slutade det med att han tog upp twitter efter tjugi minuter och började bråka med människor. Så ville han alltid att man skulle titta på hans dissar och om man inte tyckte han var rolig blev han jättesur.

Hanifs Tinderprofil 2019
https://mobile.twitter.com/disofthevanir/status/1206051885926506496?s=19
Citera
2021-09-19, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huhmz
En like på tinder är inte varför vi sitter i denna tråd, hon hävdar att det gjorts sexuella närmanden. Hon har visat en like på tinder för att styrka att en relation finns för en journalist. Tidigare var du övertygad att även detta var fejkat, nu har du det skrivet i din presentation.
Fast du har ju fel. Eller så ljuger du. Vi sitter i denna tråd för att Hanif är anmäld för att ha BETT om bilder, det ä DET hon anmält honom för. Inte att han gjort sexuella närmanden. Finns inget i polisanmälan kring det.

Vänstern klarar verkligen inte av att hålla två saker i huvudet samtligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in