2021-09-19, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Han är folkbokförd på Spendrups gamla bryggeri i Vårby. Mycket märkligt att det tillåts men samtidigt mycket passande.

https://www.google.com/maps/

Mycket passade.
Han har verkligen gått ner sig det sista året.
Men så länge lärjungarna uppmuntrar eländet så fortgår det.
Garanterat flera tusen/månaden.
Går knappast till multivitaminer.
Citera
2021-09-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det är nog bara vraket Smack Smack som förstår det.

Ja man verkligen märker hur viktigt det är att producera videos oavsett innehåll för att göra lärjungarna lyckliga.
Dom hurrar i kör, och kompletterar mer än gärna listan på vilka dom inte vill dricka kaffe med efter lite in/ut-aktivitet.
En märkligt samling denna sekt.
Citera
2021-09-19, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Ja han tror att dem ska komma in riksdagen..😂
Skulle ju höja underhållningsvärdet på partiledar debatterna med minst 3000%.
Och tänk att få se dem ihop med Åkesson iklädda folkdräkter vid Riksdagens öppnande!
Citera
2021-09-19, 11:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Mycket passade.
Han har verkligen gått ner sig det sista året.
Men så länge lärjungarna uppmuntrar eländet så fortgår det.
Garanterat flera tusen/månaden.
Går knappast till multivitaminer.
Ja, han har åldrats, men han lever ju mer eller mindre som uteliggare/hemlös - svårt att tänka mig något mer slitsamt för både kropp och själ...
Citera
2021-09-19, 11:39
Medlem
Citat:
Obegripligt hur han kan ha över 16000 prenumeranter.
Men kan allas vpran Bert ga typ 68000 så är ingenting omöjligt.
För det är tamefan Obegripligt på riktigt!
Multimiljonär som tigger swishpengar.
Undrar hur många hundra tusen kronor denna filur drar in skattefritt på denna "lilla" buisness?
Ett räkneexempel: om var tionde prenumerant skänker 100:-/år så blir det en nätt summa på 680 000:-
Dessutom glr han ideligen reklam för sina egna företag,prenumeranterna betalar ju för den.
Så de flesta Youtuber gör detta för pengarna och inget annat.
De rabblar alla samma saker,nyheter,konspirationsteorier.

Här är statistik hur YT-kanylen fungerar sedan start, och under en väldigt kort period, så hamnade runt 14 tusen följare på kontot.
Med andra ord så har väl pajasen håkan bergmark köpt ett "start-kit" eller en s.k. nybörjarlåda med följare, resten kanske och då menar jag kanske är äkta följare, ser man på antalet visningar, så är det inte mer än runt 3-4K visningar /klipp, borde vara mycket mer än så isåfall.

Håkan Bergmark - Statistik
https://socialblade.com/youtube/user/hakantheswede
Citera
2021-09-19, 11:50
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Ja han tror att dem ska komma in riksdagen..😂
Skulle ju höja underhållningsvärdet på partiledar debatterna med minst 3000%.

Då skulle åtminstone jag sitta som klistrad 😂
Citera
2021-09-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, han har åldrats, men han lever ju mer eller mindre som uteliggare/hemlös - svårt att tänka mig något mer slitsamt för både kropp och själ...

Själv skulle jag i liknande sits samla mina tillgångar och segla till närmaste söderhavsö och leva på bananer.

Att han orkar säga upp sitt vinterboende varje år,hans årliga boendekostnad kan inte vara många kronor,ändå är det ett evigt tjatande om allmosor från lärjungarna.
Tror inte han arbetar på vintern.
Var går pengarna till?
Klädkontot är inte heller på många kronor.

Nä!
Ta och isolera en friggebod och ställ den på skeppet och dra till havs på obestämd tid.
Gaphalsen med 70-talstapeterna kan vara med som däckspojke,glömt hans namn,men väldigt viktig varelse i dessa kretsar tydligen.
Senast redigerad av Kho71 2021-09-19 kl. 12:59.
Citera
2021-09-19, 12:54
Medlem
Citat:
Jag fattar inte heller hur någon kan vilja associeras med ett vrak som Beggmark. Det kan vara så enkelt som någon skrev att de är rädda att han i sin besvikelse över att inte få vara med i gänget skulle snacka skit om dom istället för att göra reklam för dom. Beggis Smack Smack har nog fans som följer och swischar dom också.

Ja det är så sjukt det med hur Beggis beter sig att det saknar motsycke.

När det istorsett är samma lärjungar alla youtubers delar på så gpr det inte att såga varandra,ja möjligtvis Berra Bert kan utan att kanalen totalt kolappsar, ingen aning varför,men hans prenumeranter har väl en snittålder på 70+
Citera
2021-09-19, 13:49
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Herregud, ser bilden redan nu när dårarna ska inta talarstolen, HB med sina ticks och
Fritjofsen skriker ut sitt budskap, så alla ramlar baklänges i bänkarna

HB i Shorts kritstrecksrandig skjorta knätt i halsen, kaptensstrumpor och finskor till det då han pratar om Estonia.
Citera
2021-09-19, 15:57
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Själv skulle jag i liknande sits samla mina tillgångar och segla till närmaste söderhavsö och leva på bananer.

Att han orkar säga upp sitt vinterboende varje år,hans årliga boendekostnad kan inte vara många kronor,ändå är det ett evigt tjatande om allmosor från lärjungarna.
Tror inte han arbetar på vintern.
Var går pengarna till?
Klädkontot är inte heller på många kronor.

Nä!
Ta och isolera en friggebod och ställ den på skeppet och dra till havs på obestämd tid.
Gaphalsen med 70-talstapeterna kan vara med som däckspojke,glömt hans namn,men väldigt viktig varelse i dessa kretsar tydligen.
Fritjof! Sedan måste nog också den kanadensiske covidkonspirations-läkaren Glenn Dormer indirekt tvingas med i detta seglarsällskap mot sydligare breddgrader. "Man kan ju behöva solid medicinsk kompetens", som Fritjof ofta påtalar.
Citera
2021-09-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Fritjof! Sedan måste nog också den kanadensiske covidkonspirations-läkaren Glenn Dormer indirekt tvingas med i detta seglarsällskap mot sydligare breddgrader. "Man kan ju behöva solid medicinsk kompetens", som Fritjof ofta påtalar.

Tar dem med Henning Witte åxo och live sänder från båtjäveln
Så har dem en guldgruva.
Citera
2021-09-19, 17:18
Medlem
Citat:
Jag fattar inte heller hur någon kan vilja associeras med ett vrak som Beggmark. Det kan vara så enkelt som någon skrev att de är rädda att han i sin besvikelse över att inte få vara med i gänget skulle snacka skit om dom istället för att göra reklam för dom. Beggis Smack Smack har nog fans som följer och swischar dom också.

Ja det är så sjukt det med hur Beggis beter sig att det saknar motsycke.

Jo men om alla bara sket i han så har han ingen bas.
Även om dem slåss om samma pengar borde dem väl vinna på att få bort aset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in