2021-09-19, 16:32
Medlem
Jag känner henne, hon har gjort detta mot killar tidigare och krävt pengar för att inte anmäla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Han blir även anklagad av en del moderater inom partiet, åtminstone enligt Expressen/Aftonbladet? Nån skulle ha sagt att hade det gällt en annan person än Bali hade han redan varit borta typ...
Det drogs även upp att han kritiserat Bildt och ett par saker till ..
Ja, Hanif Bali är inte idealpolitikern för Moderaterna precis.
En blatte som är nästintill okontrollerbar på sociala medier och som har fräckheten att ge sig på husguden Calle Bildt.
Från början fick han vara med för att visa för mångfaldsivrarna att Nya Moderaterna minsann hade fler färger än aristokrat blå i sin palett.
Det är därför Abdirizak Waberi hamnade i riksdagen i samma veva, vi vet ju alla hur bra det gick.
Den absolut enda anledningen till att Hanif fortfarande är kvar i Moderaterna är för att han minskar tappet av M väljare till SD.
Men nu är det slut, Hanif har nog minst lika många fiender inom sitt eget parti som utanför.
Citera
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Det kommer inte att göras därför att det här är ingen mordutredning. Rent juridiskt kommer man inte ens att hitta något att åtala honom för.

Den här diskussionen om att vuxna män tänder på tonårsflickor skulle i en annan tid framstått som absurd.

Visst är det så, tråkigt bara att vi har små moralens väktare i trådar som dessa som gör allt för att misskreditera Hanif Bali som inte ens verkar ha begått något brott.

Jag gissar att dessa skribenter själva har en hel del skelett i garderoben som dom vill projicera på Hanif Bali.

Man kan dessutom spekulera i om drevet mot Hanif Bali handlar om rasism?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merkhur
Jag känner henne, hon har gjort detta mot killar tidigare och krävt pengar för att inte anmäla.

Hört liknande.
Citera
2021-09-19, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du har råkat missa att man började med att anmäla till moderaternas partikansli, samt gick till kvällstidningarna.
Då hade varit ett perfekt tillfälle att presentera lite bevis.

För syftet var uppenbarligen att skada Balis möjligheter till att bli återvald. En enda skärmdump i media hade räckt för att förstöra alla hans chanser. Att man inte släppte något då pekar i riktning om att det inte finns något att visa upp.

Det tror jag också. De som orkestrerat det hela hade förmodligen inte räknat med att det skulle gå så långt som till en polisanmälan, utan att HB enbart skulle försvinna med svansen mellan benen. Nu återstår det att se om det är tomma tunnor som skramlar denna gång.
Citera
2021-09-19, 16:34
Medlem
Citat:
Fått läxhjälp?
Citera
2021-09-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RkLINIAn
Hört liknande.
Som Lambertzkvinnan alltså! Det ante mig.
Citera
2021-09-19, 16:36
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Som i Kinnaman ? Utpressa när mannen inte vill mer .
Citera
2021-09-19, 16:37
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:

Varför ska vi ta dina ord för givet?

Hur länge har du känt henne?
När skedde detta?
Känner du till omständigheterna att/hur hon lärt känna, och påverkats av, politiska motståndare till HB?
Citera
2021-09-19, 16:38
Medlem
Citat:

Just detta är ju inget det samlade vänsterträsket i denna tråd vill höra för det skulle torpedera deras chanser att bli av med Hanif Bali.

Tyvärr har media blåst på för mycket så enda sättet att rentvå Hanif är att gå till djupet med detta och då krossas flickan i processen.

Rätt tråkig historia detta..
Citera
2021-09-19, 16:39
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En enda skärmdump i media hade räckt för att förstöra alla hans chanser.

Håller med. Ett enda sparat meddelande från Snap, Insta eller FB där det antyds att Hanif ber flickan skicka lättklädda bilder och han hade åkt ut från M med badvattnet! Men, det skedde inte…
Citera
2021-09-19, 16:39
Medlem
Citat:

Detta är ju dock bara skitsnack tills bevis existerar.

Även om hon lurar och låtsas vara intresserad av killar med flit så förändrar inte det eventuella faktumet om killen nappar och gör bort sig. Mannen har ju ändå gjort fel även om en ung flicka med flit försökt lura honom.
Senast redigerad av Anonym555 2021-09-19 kl. 16:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in