Citat:
Ursprungligen postat av
Surtruten
Hur menar du att nan ska kunna presentera något underlag till påståendet att lita på Robert W Malone:s fru är väl ungefär samma sak som att lita på MSM och att man bör kontrollera uppgifter från någon som sitter i någons knä innan man litar på uppgifterna.
Det är väl fullständigt självklart att man bör kontrollera uppgifter från jäviga/tvivelaktiga uppgiftslämnare, men det betyder ju inte att man rakt av bör avfärda uppgifterna som osanna.
Om CNN påstår något är jag övertygad om att du kollar upp det de påstår eftersom du inte verkar lita på CNN.
På samma vis är det ju rimligt att kolla upp ett påstående från Robert W Malone:s fru när hon påstår att hennes man har upfunnit mRNA-tekniken eller gjort annat liknande som verkar vara omtvistat i forskarvärlden.
Det räcker faktiskt att läsa Robert W Malone:s egen rapport "Cationic liposome-mediated RNA transfection" (https%3A%2F%2Fwww.pnas.org%2Fcontent%2Fpnas%2F86% 2F16%2F6077.full.pdf) så förstår man att han inte upptäckte mRNA-tekniken utan vidareutvecklade något som redan fanns och att han inte var inne på att använda mRNA-tekniken för vaccin utan för att förebygga pågående sjukdom.
Robert W Malone vidareutvecklade mRNA-tekniken, men är absolut inte upphovsman till tekniken.
Vad det innebär att både han själv och hans fru påstår det får man dra sina egna slutsatser om.
Även om hans fru ger han fel titeln angående mrna så verkar han ändå vara ärlig. Lyssnade precis på en podd med han och ska jag vara ärlig så låter han ärlig.
Han säger att han stod vid ett vägskäl, " vara etisk och görs det rätta och riskera hela sin karriär vilket han gjorde" för att berätta sanningen om vaccinet.
Ett citat från han som fick mig att fundera var " you cant vaccinate yourself out of an ongoing pandemic"
Ett annat " unvaccinated spreading new mutations are just lies"
Hur bedömer du trovärdighet hos han? Det faktum att han blivit så gott som helt censurerad är för mig ett tecken på att han stör ordningen.