2021-09-19, 10:13
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Förstod du ens något av det du läste i din länk?

Det jag påstod är att lita på Robert W Malone:s fru är väl ungefär samma sak som att lita på MSM.
Man bör kontrollera uppgifter från någon som sitter i någons knä innan man litar på uppgifterna.

Mer än dig.

Eftersom du har inte presenterat något överhuvudtaget mer än att säga åt andra att de inte förstår...

Så återigen, så får du presentera underlag till dina uttalanden, som du inte har kommit med något överhuvudtaget än dina självklarheter.
Citera
2021-09-19, 10:14
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Du menar alltså att Salk institute ljuger? Då får du styrka detta.

Visst.

Citat:
10. Delivery of exogenous DNA sequences in a mammal (includes mRNA). Assigned to Vical, Inc, licensed to Merck. US Pat. Ser. No. 5,580,859, date of issue: 12/3/96. Priority date 3/21/1989. Cited in 1234 articles.
Of note: Cationic Lipid-Mediated RNA and DNA Transfection (“RNA as a Drug). 1988 patent application, Salk institute assignee, patent abandoned without inventor permission or knowledge. Inventor: Robert Malone. Available upon request.

Bollen är på din sida.
Citera
2021-09-19, 10:15
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Jag ska lära mig engelska?

Ja. Jag förklarade precis vad det står i texten du länkade i mitt föregående inlägg. "Filed for patent" betyder att man har försökt att patentera, inte att man faktiskt har uppfunnit någonting. Det är någonting som s.k. patent-troll pysslar med på en daglig basis. Jag kan också skicka in en patentansökan på valfri uppfinning som redan är uppfunnen. Det betyder inte att jag är uppfinnaren.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Lär dig engelska. Det står att han försökte patentera en teknik som han inte fick patent på. D.v.s han uppfann nanolipider och försökte patentera hela mRNA-transferenstekniken p.g.a det. Vilket han inte lyckades med och nu har han någon tragisk vendetta mot hela tekniken eftersom om han inte få stå som upphovsman så ska ingen använda den.
Det som retar mig till förbannelse är att sådana som Tucker Carlson, Steve Bannon et al. antagligen är vaccinerade kanske även Malone själv:

Fox News has rolled out "FOX Clear Pass," a type of vaccine passport.

https://www.logically.ai/factchecks/library/36b4c952
Citera
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Menar du globalt ? Inget jag kan läsa i dessa rapporter alla fall ..

https://www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/inrapporterade-misstankta-biverkningar---coronavacciner

Nej, jag utgår inte från läkemedelsverket dock.

Utan det är WHO själva, och mer underlag har jag postat här.

(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Citera
2021-09-19, 10:17
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Visst.

Bollen är på din sida.
Du hänvisar fortfarande till Malone's och hans frus uppgifter. Uppenbarligen har han försökt ta åt sig äran för vaccinet men misslyckats och är nu en bitter man som omges av foliehattar som lyssnar på hans amsagor.
Citera
2021-09-19, 10:17
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Ja. Jag förklarade precis vad det står i texten du länkade i mitt föregående inlägg. "Filed for patent" betyder att man har försökt att patentera, inte att man faktiskt har uppfunnit någonting. Det är någonting som s.k. patent-troll pysslar med på en daglig basis. Jag kan också skicka in en patentansökan på valfri uppfinning som redan är uppfunnen. Det betyder inte att jag är uppfinnaren.

Du har patenterna här.

Citat:
10. Delivery of exogenous DNA sequences in a mammal (includes mRNA). Assigned to Vical, Inc, licensed to Merck. US Pat. Ser. No. 5,580,859, date of issue: 12/3/96. Priority date 3/21/1989. Cited in 1234 articles.
Of note: Cationic Lipid-Mediated RNA and DNA Transfection (“RNA as a Drug). 1988 patent application, Salk institute assignee, patent abandoned without inventor permission or knowledge. Inventor: Robert Malone. Available upon request.
Citera
2021-09-19, 10:20
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Du hänvisar fortfarande till Malone's och hans frus uppgifter. Uppenbarligen har han försökt ta åt sig äran för vaccinet men misslyckats och är nu en bitter man som omges av foliehattar som lyssnar på hans amsagor.

Det är officiell dokumentation som ligger i Vicals databas.

Förstår inte hur man kan vara så här extremt faktaresistent.

Samma nivå som hos extrema religiösa fundamentalister.
Citera
2021-09-19, 10:21
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Nej, jag utgår inte från läkemedelsverket dock.

Utan det är WHO själva, och mer underlag har jag postat här.

(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Om du inte förstår vad det är för underlag du läser kanske du inte skulle skämma ut dig med att posta dina slutsatser här. Uppenbarligen har du svårt att göra skillnad på vad som tillhör verkligheten och vad som är fantasi eller ren lögn. Det har du visat idag. Men du är inte ensam om att göra sådana misstag dock:

Peer review of a VAERS dumpster dive
A new preprint study on COVID vaccine myocarditis dives into the VAERS dumpster with predictable and embarrassing results.

https://sciencebasedmedicine.org/peer-review-of-a-vaers-dumpster-dive/
Citera
2021-09-19, 10:22
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Det är officiell dokumentation som ligger i Vicals databas.

Förstår inte hur man kan vara så här extremt faktaresistent.

Samma nivå som hos extrema religiösa fundamentalister.
Men han har inget patent på mRNA-tekniken. Länka till de dokumenten istället.
Citera
2021-09-19, 10:29
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Om du inte förstår vad det är för underlag du läser kanske du inte skulle skämma ut dig med att posta dina slutsatser här. Uppenbarligen har du svårt att göra skillnad på vad som tillhör verkligheten och vad som är fantasi eller ren lögn. Det har du visat idag. Men du är inte ensam om att göra sådana misstag dock:

Peer review of a VAERS dumpster dive
A new preprint study on COVID vaccine myocarditis dives into the VAERS dumpster with predictable and embarrassing results.

https://sciencebasedmedicine.org/peer-review-of-a-vaers-dumpster-dive/

Det är som sagt inte vårat problem att du är av en liten lägre intelligens när det inte är ens mina egna åsikter, utan jag hänvisar till officiella källor. Det är WHO som säger att det är nästan 67,000 som har blivit drabbade.

Sedan att du är av en lägre intelligens och klarar knappt att klicka på länkarna och ta till dig av vetenskapliga underlag är ju som sagt ditt problem.

Speciellt med din historik i denna tråd att skämma ut dig totalt med att missförstå och ej vara kapabel till att förstå.
Citera
2021-09-19, 10:29
Medlem
vinlands avatar
Citat:
......Han är en bitter människa omgiven av foliehattar som Steve Bannon.
Det finns ett flertal oberoende källor till detta som är baserade på offentliga uppgifter där ute.
Men vi ska alltså lita på hans fru.

Nej- vi vet att du är bitter och varför du är bitter, så du har ingen anledning att solka ner andra personer för dina privata angelägenheter, speciellt inte under en panepedemi där viktig vetenskap ska sättas främst.

Rapporten från 1989:
https://www.pnas.org/content/pnas/86/16/6077.full.pdf

Malone själv i TV - hos personen som du hatar mest där borta..:
https://www.foxnews.com/media/tucker-carlson-mrna-vaccine-inventor

Det är väldigt enkelt.
Malone är en av pionjärerna inom mRNA, han framträdde i en podcast i Juni där han hade farhågor om hur man påskyndade vaccineringarna med mRNA-vacciner. Inom 48 tim raderades han från Linked-in,Youtube-rullen togs ner, hans wikipedia-sida raderades osv osv.

Är detta "normalt" beteende inom en demokrati......knappast. Är dessa åtgärder "vetenskapliga".....knappast.

Om ni ser till hans kontakter inom CDC och FDA, var det så enkelt att han drog ner brallorna på dessa då de satt och väntade på testresultaten från England och Israel, de hade alltså tagit beslut innan ens resultaten kommit in....

Han fick alltså samma behandling som en annan vetenskapsman som under medeltiden hade fräckheten att påstå att jorden var rund, tror att han fick en ursäkt av påven först under 1900-talet någon gång, det är samma jävla visa igen, bara att det nu är andra intressen som blivit "störda".
Senast redigerad av vinland 2021-09-19 kl. 10:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in