Citat:
Ursprungligen postat av
FriedrichvonHayek
Det är ju inte säkert att det är vaccinet men oavsett så var jag medveten om att det finns risker med att ta olika form av mediciner/vaccin etc och valde ta det då jag haft 2 släktingar som farit riktigt illa av kinasjukan. En som överlevde precis och en som har haft hjärndimma i över 6 månader nu. Viruset är på riktigt och är väldigt otrevligt. Varje individ får helt enkelt väga risk mot risk och ta sitt eget beslut.
Jag blev mest besviken av apatin i vården när jag försöker få svar/hjälp och till slut fick en tid på vårdcentralen 2 veckor fram. För fan de kan ju se att jag aldrig söker vård annars vilket borde ge en indikation på att det är kanske något som inte står rätt till.
Ville mest kolla om andra är på forumet hade haft liknande symptom och vad det var i så fall osv.
Vi vet båda två att du mår som du mår p.g.a vaccinet. Svälj egot och erkänn för dig själv att du, likt många andra, blev lurade. Sen ställer jag mig ytterst tveksam till historien om dina bekanta, jag säger inte att de inte blev sjuka men vi vet att myndigheter godtyckligt stämplade alla med symptom av Covid 19 (samma symptom som vid en förkylning och influensa) för att få upp siffrorna i syfte att kunna skrämma folk till att ta vacciner. (Och de lyckades, bevisligen.)
Det är trots allt ditt eget ansvar att din hälsa och ditt liv är din högsta prio. Du har varit på Flashback sedan minst 2011 så jag finner det högst osannolikt att du missat den heta debatten och all information som getts det senaste året rörande dessa vacciner.
Hade jag vart du hade jag krävt svar, marscherat in och slått näven i bordet och sagt att du litade på dem och nu mår du skit. Du har betalat skatt i hela ditt liv och har rätt till hjälp.