2021-09-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
vergr mitt frstnd att folk fortfarande betalar fr den produkten.

Dom blir vl hjrntvttade i facebookgruppen! 🤣🤣🤣
Citera
2021-09-16, 18:16
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Lite intressant hur snabbt han avfrdade Joel Kinnamans vldtktsanklagelser fr nn vecka sen, med det r snt hr man fr st ut med nr man r knd, att jobbiga tjejer anmler en fr vldtkt.

Medan nr det gller Hanif Bali s r det helt tvrtom. Men s brukar det vl vara med Martins meningsmotstndare.

Jag vill inte frsvara Hanif, men lite intressant ibland hur inkonsekvent Martin r.

Annars tycker jag veckan vart bra, frutom att Martin inte ens orkade boka gster till mndagen. Och inte verkar det som de kommer ngot extra imorgon.
Citera
2021-09-16, 19:28
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Lite intressant hur snabbt han avfrdade Joel Kinnamans vldtktsanklagelser fr nn vecka sen, med det r snt hr man fr st ut med nr man r knd, att jobbiga tjejer anmler en fr vldtkt.

Medan nr det gller Hanif Bali s r det helt tvrtom. Men s brukar det vl vara med Martins meningsmotstndare.

Jag vill inte frsvara Hanif, men lite intressant ibland hur inkonsekvent Martin r.

Annars tycker jag veckan vart bra, frutom att Martin inte ens orkade boka gster till mndagen. Och inte verkar det som de kommer ngot extra imorgon.
Martin r en 15-ring i en 40-rings kropp. Han r komiker men aldrig roligast i gnget, inte rolig ver huvud taget faktiskt. Jag har aldrig skrattat t ngonting han har sagt men han r "mktig" i poddvrlden s folk hnger med honom i alla fall.
Citera
2021-09-16, 21:32
Medlem
Ganska otroligt att patreonsumman ligger p ver 13600 dollar. Trodde att Martin lnge rrde sig runt max 10k dollar, men hade verkligen fel. Sjlv njer jag mig med de avsnitt som slpps gratis.

Lite roligt att Isak W pikade Martin rejlt i introt till ett av gratisavsnitten i veckan. Berttade att han hade ftt jobba "nnu mer gratis fr Martin" flera gnger i det korta introt. Om Martin drar in sna summor s r det absolut befogat. Skulle kunna tnka mig att det snackas en hel del skit om Martin bakom ryggen p honom. Helt orimligt att dra in en och en halv miljon om ret och frlita sig helt och hllet p att andra komiker skapar innehll utan ersttning.
Citera
2021-09-18, 10:09
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Den dr Joe Rogan-kvllen de snackade om knns ju helt sinnessjuk.
Janne Westerlund gstar Arkiv Samtal idag och pratar om det.. Vilken sjuk mnniska han r, Janne.
Citera
2021-09-18, 13:36
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Janne Westerlund gstar Arkiv Samtal idag och pratar om det.. Vilken sjuk mnniska han r, Janne.

Det vrsta r att han frsker vara rolig och skn samtidigt som det r nt off och strt med honom

Synd att grdenfors ger honom det utrymmet
Citera
2021-09-18, 15:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det vrsta r att han frsker vara rolig och skn samtidigt som det r nt off och strt med honom

Synd att grdenfors ger honom det utrymmet
Grdenfors hatar ju genuint Janne och tar fram honom som en cirkusapa. Simon har en tendens att bjuda in folk just fr att f dem att framst i smre dager, som det gamla avsnittet med Johannes Nilsson.
Citera
2021-09-18, 21:02
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Grdenfors hatar ju genuint Janne och tar fram honom som en cirkusapa. Simon har en tendens att bjuda in folk just fr att f dem att framst i smre dager, som det gamla avsnittet med Johannes Nilsson.

Var det s i det avsnittet?

Jag trodde bara det var i Peter wahlbeck-avsnittet han krt den grejen.

Gjorde inte han och Johannes Nilsson saker ihop frr?
Citera
2021-09-18, 21:16
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Var det s i det avsnittet?

Jag trodde bara det var i Peter wahlbeck-avsnittet han krt den grejen.

Gjorde inte han och Johannes Nilsson saker ihop frr?
I det hr avsnittet var Janne lite mer frberedd p Simons behandling av honom. I ett av de tidigare avsnitten brusade han ju upp och mer eller mindre skllde ut Simon fr hans attityd och dryga skepticism till allting. De har tv helt olika infallsvinklar och jag begriper faktiskt inte varfr Janne ens umgs med Simon. Dremot begriper jag varfr Simon umgs med Janne: fr att f honom att se ut som en fullkomlig idiot och skratta bakom hans rygg.

Jo, Simon och Johannes var vnner frr i tiden, Johannes Nilsson har gjort en liten miniserie poddavsnitt som heter Dd Vnskap om hela deras relation. PM:a schipperke77 hr p Flashback om du vill lyssna p det, frr kostade det en slant p Swish, nu vet jag inte riktigt om det finns gratis. schipperke77 r allts Johannes sjlv-outade FB-konto.
Citera
2021-09-20, 15:04
Medlem
LemPicas avatar
Ngon som lyssnade live imorse?
Carin Sollenberg outade Jan Emanuel och nmnde att han tydligen dejtar ngon "kndis".
Hon sa bda namnen men det beepades i gratisdelen som ligger ute.
Var det ngon som hrde namnet?

Martin och Erik Sporrong blev vldigt obekvma fr tydligen har ven Johanna Nordstrm pratat om det i sin pod men blev tvingad att g ut och neka till att hon visste ngot.

Man blir ju lite nyfiken.
Citera
2021-09-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Ngon som lyssnade live imorse?
Carin Sollenberg outade Jan Emanuel och nmnde att han tydligen dejtar ngon "kndis".
Hon sa bda namnen men det beepades i gratisdelen som ligger ute.
Var det ngon som hrde namnet?

Martin och Erik Sporrong blev vldigt obekvma fr tydligen har ven Johanna Nordstrm pratat om det i sin pod men blev tvingad att g ut och neka till att hon visste ngot.

Man blir ju lite nyfiken.

Linnea Claeson. Hanbolls-bruden.
Citera
2021-09-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Linnea Claeson. Hanbolls-bruden.
Old news frn i vras, som inte ens stmde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in