[quote=jolter|77303826]
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel Kostia
Någon som tycker illa om vaccinerna.
Naturligtvis kan du göra som du vill. Du har rätt att avsluta bekantskapen med meningsmotståndare. Precis som vaccinanhängare har rätt att avsluta bekantskapen med meningsmotståndare. Men är det lämpligt?[/QUOTE
En vaccinmotståndare är en upplyst människa. En smart individ som inte låter sig luras. Jag tror väldigt många som tagit vaccinet nu börjar ångra sig. Att det var något förhastat. Bara av rädsla för sjukdomen eller för att "alla" andra tagit det. Tänker främst på dom med genomgången covid. Måste kännas bra för dessa att nu läsa att de skyddar väldigt mkt bättre än två doser "vaccin". Att dom helt enkelt sprutat sig i onödan. Med alla risker det innebär nu och i framtiden.
Riskerna verkar ju inte särskilt stora nu och sannolikheten att något skulle hända i framtiden är låg.
mRNA-vaccin är ju inget nytt även om det hittills inte använts på människor tidigare annat än mot ebola (har jag för mig).
Det kommer att vara framtidens vaccin tror jag i och med att tekniken nu används.
Vi får se!?
Halva mänskligheten kanske dör inom fem år och då vet vi att mRNA-vaccin var en felsatsning.
Edit
Något verkar knas!!?