2021-09-18, 20:02
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det är bekräftat att hon är en stalker av både Bali, hans nuvarande tjej och av stalkern själv.

Nej, det är det inte. Tvärtom så sa hon till Sydsvenskan:

Hon är besviken över att Hanif Bali indirekt utmålar henne som en “galen stalker”.

– Jag blev ju smickrad över att han var intresserad av mig på det sättet men jag var liksom inte kär i honom. Det var mer att jag kände att jag behövde ha honom i mitt liv med tanke på att han lovade mig så mycket och så.
Citera
2021-09-18, 20:03
Medlem
kaktjuvens avatar
Kan nån ge en sammanfattning om tjejen?
Mycket sägs om Hanif men inget om tjejen och hennes karaktär.
Citera
2021-09-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Då var det ju som jag misstänkte, grejen var mer att hålla hästarna lite innan man slänger ur sig grejer till höger och vänster.
Faktum kvarstår.
Precis, det är ju exakt det jag och alla andra som förespråkar att man ska lägga fram bevis innan man påstår något menade. Så håll i dina hästar
Citera
2021-09-18, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Exakt! Hanif är en vuxen man och hon i det närmaste ett barn.

Det är väldigt avslöjande hur många inom svensk höger som tycker att det är ok. Det är ju deras nyaste försvar. Att springa efter högstadietjejer är inget farligt alls som 35-årig toppolitiker, helt normalt liksom.

Svensk höger vill verkligen ha det som i Afghanistan under talibanerna. Fascisten Therese Verdun som attackerar flickan kör väl runt med någon sorts klädselpolis precis som talibanerna och ISIS använder på twitter mot kvinnor som visar lite för mycket. Samtidigt så är det helt okej med vuxna män som springer efter högstadietjejer, precis som talibanerna tycker att det är.
Citera
2021-09-18, 20:04
Medlem
Citat:
Prova att läsa det inlägget du just nu citerade så har du svaret där. Dessutom är Bali ett offer som utsätts för denna kölhalning innan bevis finns oavsett. Att Bali är ett offer innebär inte med nödvändighet att kvinnan är förövare om du drog denna korkade slutsats. Bali själv anser tydligen att hon bara är en bricka i spelet som används av det team som planerat detta.
Ja precis, kvinnan är ju ingen förövare som du påstår här t.ex:

Citat:
Hon var gammal nog för att få knulla men det skedde aldrig med Bali eftersom han avvisade henne. Det tålde inte hon så hon gav igen.
Citat:
Typisk ung kvinna med stort bekräftelsebehov alltså, sådana klarar inte att ta ett nej och ger igen då.
(Fler bevis på att du inte alls behandlar alla lika oskyldiga tills motsatsen bevisats)
Citera
2021-09-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Tjejen är ett barn, inget behövs sägas om hennes karaktär.
Citera
2021-09-18, 20:06
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Ja precis, kvinnan är ju ingen förövare som du påstår här t.ex:

(Fler bevis på att du inte alls behandlar alla lika oskyldiga tills motsatsen bevisats)

Jo när hon går ut i media och anklagar honom utan att lägga fram bevis så är hon en förövare.
Citera
2021-09-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feminista
Jag konstaterar att lagen inte skyddar kvinnor eftersom det är mer eller mindre fritt fram att utsätta kvinnor för olika typer av sexualbrott. Men som kvinna finns nu andra möjligheter att utkräva rättvisa. Det kan vara att kontakta arbetsgivaren eller helt enkelt outa sin förövare på nätet ( med risk att bli dömd för förtal)

Om du frågar dina kvinnliga vänner så kan jag garantera att nästan alla blivit utsatta för någon typ av sexualbrott eller trakasserier. Det kan gälla allt från att bli tafsad på, verbalt ofredad till en våldtäkt. Du kommer också att få reda på att väldigt få valt agera efter detta. Priset är för högt.

Då garanterar du fel! Nästan alla? 🤣 Kom igen! ​Jag känner ingen kvinna som har utsatts för någon typ av sexualbrott eller trakasserier. Det hör väl ändå till ovanligheten? Ni hysteriska kvinnor kan ju konsten att överdriva!
Du förstår väl, att allt som någon säger inte per automatik är sant va?
Jag har arbetat i hantverksbranschen med nästintill enbart män i många år och har aldrig utsatts för något snarare tvärtom, alla är extremt respektfulla och supergulliga (nej, jag ser inte ut som en rugguggla)

Hursomhelst, ingen är skyldig innan man är dömd!
Jag hoppas för Hanifs skull att det här snart kommer vara överspelat.
Citera
2021-09-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Exakt! Hanif är en vuxen man och hon i det närmaste ett barn.
... Och därför ska han ta ett vuxet ansvar och göra som jag sa, att avbryta all vidare kontakt om han märker att hon har några såna ambitioner som han påstår att hon hade och sen kontakta föräldrarna så de får veta vad dottern söker för typer av kontakter med äldre män.

Fortfarande vet jag inte vad som hänt, men om det visar sig att han inte gjorde det tycker jag att det är extremt omdömeslöst och i det närmaste tjänstefel
Citera
2021-09-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven

Totalt jävla galen, konfliktsökande och uppmärksamhetssökande om man ska gå efter hennes Twitter...
Citera
2021-09-18, 20:09
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjarilsflickan
Då garanterar du fel! Nästan alla? 🤣 Kom igen! ​Jag känner ingen kvinna som har utsatts för någon typ av sexualbrott eller trakasserier. Det hör väl ändå till ovanligheten? Ni hysteriska kvinnor kan ju konsten att överdriva!
Du förstår väl, att allt som någon säger inte per automatik är sant va?
Jag har arbetat i hantverksbranschen med nästintill enbart män i många år och har aldrig utsatts för något snarare tvärtom, alla är extremt respektfulla och supergulliga (nej, jag ser inte ut som en rugguggla)

Hursomhelst, ingen är skyldig innan man är dömd!
Jag hoppas för Hanifs skull att det här snart kommer vara överspelat.

Det stämmer väl om man anser att en like är ett sexövergrepp, nästan alla tjejer har ju fått likes på sociala medier.
Citera
2021-09-18, 20:12
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Du är verkligen dum i huvudet på så jävla många nivåer att det helt sinnessjukt.

Ok, fortsätt lev i sin fantasivärld då...

Så du anser att man ska få anklaga män i media för grova saker utan att lägga fram bevis?
I min bok är det att vara förövare och den som utsätts för det är ett offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in