Citat:
Hon fuskar och just hennes beteende är intressant med tanke på att mordkvällen berör just loggremsa med FTF och utan HDs signatur.Jag trodde att det var utrett sen länge att HD fuskar sig fram inom geocache..hon och JG tipsar varandra om hur de kan fotoshopa mm, eller har du svängt på den punkten?
Hon kanske onte loggade om de upptäckta fuskloggarna, som LW inte godkände pga fusk, men att hon var välkommen att logga dem när hon varit på plats..
Hon kanske onte loggade om de upptäckta fuskloggarna, som LW inte godkände pga fusk, men att hon var välkommen att logga dem när hon varit på plats..
28 april
JG: ."För att få ditt The Heart of Sweden Geo Tour coin behövs för just denna cache ett foto av dig själv ute vid någon av dessa öar (båt, simning, skridskor ... ), som visar hur du tagit dig dit."
H:, Ta fotot från någon annan gång ..... Går inte att kontrollera. Eller skriv att bild är mailad vilket är ett alternativ. Den mailen har bara jag och S tillgång till."
8 maj
" Vill du bli inskriven i Lenas Wig"
Sistnämnda uppenbara fusk är direkt provokativt eftersom det berör det krig om LWs cacher som HD startar upp en månad tidigare.
HD har nämligen påtalat till LW att de som SD inte deltagit vid ska tas bort.
När LW frågar vilka hon menar har hon inget att komma med.
28 april njöt hon av att hamna före LW:
H: Känns riktigt bra att hamna före "Taggis" eftersom det hon som plockade bort loggar som gjorde att jag inte ligger tillsammans med dig och S."
Antar hon kände sig helnöjd då hon kunde plocka tillbaka resten när LW låg på rättsmedicin och inte kunde protestera.