2021-09-18, 14:34
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Jag vet inte hur snabbt det går, har aldrig varit inne där och kört men vi spekulerar nu om en massa saker som är helt obekräftat. Vi vet inte ens om det var Balis konto. Känns väldigt ovanligt att en kändis är på en dating site och visar upp sig publikt.

Det är förvisso mycket som är oklart, men huruvida HB förekommit på Tinder under eget namn borde ju vara lätt att ta reda på. Många skulle i så fall ha noterat det.
Citera
2021-09-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidTension
Det var väl ändå tjejen som drog igång det här när hon anmälde honom.
Tycker du att han borde bekräftat hennes utsaga trots att han uppenbarligen inte tycker att den stämmer? Hade du gjort det? Är du tappad?
Hon höll ju det diskret inom partiet, trodde hon… HB kontrar med hemma-hos-reportage och gråter med flickvännen (som om hon skulle veta om HB försökt komma innanför trosorna på ett barn)
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Fast röv och tight fitta.
Finns många skäl att satsa på en sådan böna.
Gubbsjuk, javisst. Men om honungsburken är inom räckhåll, så ...

Det finns ännu fler skäl att avstå från det. Nu är han slut som politiker.
Citera
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Då en betydande del av Hanis supportrar kan flytta sig till SD.

Frågan är väl om inte Balis supportrar redan befinner sig hos SD snarare än hos Moderaterna.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Källa på det?

Det är vad hon själv påstår i intervjun med Sydsvenskan.
Citera
Medlem
turbobusss avatar
Citat:
So what, varför skulle Bali ha den skyldigheten?
Det finns många här som jag på goda grunder känner måste vara småbarn med tanke på hur de argumenterar men inte rapporterar jag alla er för det.
Är inte Bali en god människa, som du själv sagt flera gånger i tråden? Om han vet vem tjejen är under arton och ser att hon är på en sida där åldersgränsen är arton så borde han omedelbart anmäla hennes profil för felaktig ålder.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Det är förvisso mycket som är oklart, men huruvida HB förekommit på Tinder under eget namn borde ju vara lätt att ta reda på. Många skulle i så fall ha noterat det.

Hur då?
Jag kan skapa en profil där som heter Regulus om den inte redan finns.
Citera
2021-09-18, 14:37
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Frågan är väl om inte Balis supportrar redan befinner sig hos SD snarare än hos Moderaterna.

Han skulle inte få alla sina personvalskryssningar om han inte är väldigt populär bland många av deras väljare.
Citera
2021-09-18, 14:37
Medlem
Citat:
Ja, om det stämmer så undergräver det ju HB:s påstående att det handlade om en rent platonsk relation (i vart fall från hans sida).
Ja det får man säga.
Jag köpte läxhjälp som han själv berättade det. Jag såg framför mig intervju på ett fik om livet som politiker.

Redan vid matteläxa , om det nu stämmer, blir det jobbigt och i hans soffa så tröttnar jag totalt.

Inte fan bjuder jag hem grannens döttrar för att hjälpa till med läxan. Det fick ske vid deras köksbord om det nu var nödvändigt.
Citera
2021-09-18, 14:38
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbobuss
Är inte Bali en god människa, som du själv sagt flera gånger i tråden? Om han vet vem tjejen är under arton och ser att hon är på en sida där åldersgränsen är arton så borde han omedelbart anmäla hennes profil för felaktig ålder.

Ta bort dina "om" och skriv det du vet istället.
Och även om vii antar att detta stämmer så kan en superlike vara ett sätt att bara säga hej.
Citera
2021-09-18, 14:39
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Hur då? Jag kan skapa en profil där som heter Regulus om den inte redan finns.

Tinder har väl ett verifieringssystem för kändisar, precis som Twitter?
Citera
2021-09-18, 14:40
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Tinder har väl ett verifieringssystem för kändisar, precis som Twitter?

Jag vet inte hur det fungerar eller om Bali var där under eget namn, detta är bara trådsanningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in