2021-09-18, 10:01
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckprince
Det här kan förklara varför AS registrerade Tinder-konto med falsk ålder.

Ha ha ha hon vill ha äldre killar för att få bättre sex! Vilket litet luder.
Citera
2021-09-18, 10:01
Medlem
trillians avatar
En olycklig lärdom av detta är:
Du som är man över 30, ha absolut ingen kontakt alls med unga tjejer. Hjälp dem inte i karriären, ha ingen kontakt what so ever för det kan riva sönder hela din egen karriär. Jag tror att många män innerst inne är lite oroliga att man själv skulle anklagas för något dylikt och därför borde man som man ha en viss sympati för Bali på samma vis som jag antar att kvinnor har vissa sympatier med tjejen.

Inget konstigt med det men bara en iaktagelse.
Citera
2021-09-18, 10:02
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
Är lagen det enda medlet vi har för att döma en person?
Självklart kan man ta avstånd från en person som betett sig lagligt men grovt olämpligt sett till det ansvar personen har.

Då kallas det fördöma, döskalle!
Citera
2021-09-18, 10:03
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
Klart som fan vi kan det. Att han är skyldig till brott är inget vi kan ta ställning till men han har själv medgett saker som är högst olämpliga.

Det kan vi inte avgöra heller, det beror helt på motivation och omständigheter.
Du får ge dig till tåls med ditt dömande.
Såvida du inte har en politisk agenda förstås, men det har du väl inte?
Citera
2021-09-18, 10:04
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Jag fattar ingenting. De har haft kontakt. Vid någon period har något slags laddning uppstått och viss flirt verkar ha förekommit. Sedan har någon av dem (oklart vem) ansett laddningen vara olämplig och backat. Inget sex har förekommit. Inga övergrepp. Inga kränkningar. Inget ofredande.

Vad är problemet?

Eller är jag dåligt påläst?

Jag fattar inte heller. Varför är han polisanmäld? Ska han utredas för omoral och omdömeslöshet? Ingen verkar kunna förklara.
Citera
2021-09-18, 10:05
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jettz
Det är också intressant att fler än tjejen gjorde en polisanmälan. Har MUF fått nog av Bali och vill att han ska bort?

Men herre gud vad dålig fantasi du har. Vilken vänsteraktivist som helst kan anmäla på uppgifter i media SSU feminister typ.

Nivån är så låg att jag lämnar tråden!
Citera
2021-09-18, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jettz
Hon har ju redan visat att hon har någon form av bevismaterial, därför det har inletts en förundersökning av polisen.

Om du och jag pratar med varandra IRL.
Jag vill lite mera pga din status, du e kändis, rik, snygg mm
Du vill inte alls, du har redan et förhållande och jag är inte alls i din nivå.
Jag skryter för polarna om att jag minsann umgås med dig.
Sen kan jag öppna ett konto i ditt namn och skriva saker till mig själv så det ser ut som det jag sagt til polarna.
Jag kan ha fel........
Citera
2021-09-18, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Hon har gjort en polisanmälan ja, det är bara att påstå saker!! Men bevis hur kan du veta det??

Finns det åtminstone inte något att gå på så läggs utredningar ner rätt omgående, vet inte när anmälan kom in men som sagt, läggs den inte ner snarast efter det lär det finnas något att titta närmre på.

Personligen tror jag att man, ung som gammal aktar sig för att gå ut med såna här anklagelser som man vet kommer skapa rubriker om man inte har påtagliga bevis att lägga fram med risk för att annars framstå som mytoman eller lögnare, om man nu inte har något annat stort att tjäna på hela grejen förstås, vad det nu kan vara kan såklart vara olika, typ pengar, uppmärksamhet, hämd för något osv. Men är väldigt skeptisk till det, men man vet aldrig ..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Det kan vi inte avgöra heller, det beror helt på motivation och omständigheter.
Du får ge dig till tåls med ditt dömande.
Såvida du inte har en politisk agenda förstås, men det har du väl inte?

Har absolut en politisk agenda.
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Men lugn nu, vad jag har minns av rapportering så har Hanif träffat flickan

1. en gång vid ett event där hon kom fram och sa att hon var fan,
två andra gånger för mattehjälp och någon sorts coaching och det framgick inte om det var privat i ensamhet.

Har du någon källa om dina privata träffar i ensamhet?

Flickan framstår som en klassisk fjortis med groupietendenser som kan urarta i stalking.
Träffarna ska ha skett i hans bostad. Balis påstådda närmande har plågat tjejen i drygt ett år innan hon tog mod till sig och anmälde honom till partiet. Stackars, stackars lilla flicka.

Men hon får en fin hämnd genom att anmäla honom vid rätt tidpunkt när den gör som störst skada. Blir nog en bra politiker av henne.
Citera
Medlem
chuckprinces avatar
Viktig poäng till media av Ridefixer

https://twitter.com/fixerride/status/1438948295133601792?s=21
Citera
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Jag fattar ingenting. De har haft kontakt. Vid någon period har något slags laddning uppstått och viss flirt verkar ha förekommit. Sedan har någon av dem (oklart vem) ansett laddningen vara olämplig och backat. Inget sex har förekommit. Inga övergrepp. Inga kränkningar. Inget ofredande.

Vad är problemet?

Eller är jag dåligt påläst?

Problemet handlar om att det är en kvinna och en man, ingen statssanktionerad normkritik går att tillämpa. Hon är för gammal för att C ska försvara det som pedofili, för binär för att C/V/MP/M/S ska lyfta fram det som ett spännande transförhållande och alldeles för en person för att lyfta fram honom som en progressiv polyamorös kåtbock. Hanif kunde åtminstone hjälpt en ung pojke med matteläxan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in