Citat:
Ursprungligen postat av
Zielinsky
Så ja, släpp ut allt bara.
Ja och ja på dina frågor. Det ger mig en viss typ av glädje inombords när du blir upprörd över vad jag ska ha skrivit.
Hoppas verkligen att Joe biden ljuger så mycket som du tycker att han gör.
Hoppas även att Joe biden är så pass dement, sleepy, korrupt, och narkotikamissbrukande som somliga påstår här.
för det sänker ribban. Och när han väl får igenom något så får det motståndarlaget att se katastrofalt dåliga ut.
"you lost to a old man in his basement who has dementia and does crack cocaine"
Den typen av retorik emotser jag från sekten.
Jag menar det verkligen. menar det på fullast allvar. Retoriken om Joe bidens demens och pedofili verkar få motsatt effekt. Speciellt hos independents.
Se valfri poll (allt utom sektens favorit Rasmussen)
Nu är det min tur att ställa en fråga :
När kamala harris väl blir president så kommer människor som du att angripa henne för hennes politik och karaktärsbrister. Eller hur?
Ja /Nej?
Skojar bara. Allt i MAGAsekten handlar om etnicitet, projicering, fientlighet mot kvinnor, Identitetspolitik och rörelsen består nu bara av självosäkra män som följer en bankrupt reality TV stjärnas ord och beväpnar sig till försvar mot en inbillad fiende till dess att världens längsta mur mot usas södra gräns är färdigbyggd(kommer aldrig ske)
Nationalismen är på väg att dö ut. Ingen bryr sig om rednecks som dör i covid-19.
"riktiga amerikaner" uppmanas att inte poströsta utav sektledaren. Och allt det gör är att cementera demokraternas makt i kongressen.
Joe biden kommer säkra vinster i form av John Lewis voter act och hans infrastructure plan. Den som plattar ut spelfältet och tillåter alla amerikaner att rösta. Och inte bara "real Americans"
Snart blir du i minoritet. Snart kommer sådana som du behöva ta order av en hbtq- arab i slöja.
Och jag hoppas att det håller dig vaken om nätterna.
Det är snarare du som är upprörd, vilket ses tydligt i ditt inlägg ovan. Vilket svammel alltså. Om man inte anser Biden vara dement så är man antingen blind eller bara oärlig. Vilket av dom är det för dig? Alla ser klart och tydligt hur pass väck gubben egentligen är. Jag tycker faktiskt synd om honom. Att man låter honom stå och skämma ut sig som han gör är tragiskt.
Resten utav ditt svammel är inte ens värdigt en att svara på. Du kan inte ha varit klar i skallen när du skrev det inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zielinsky
Märkligt hur han kan anses vara avsiktlig och kalkylerande samtidigt som han anses vara dement, svårt sjuk åldring, inlåst i ett rum av andra, och fysiskt nergången.
Så här dum är du inte! Eller? Pinsamt lågt nivå just nu av dig. Du kan mycket bättre än så! Skärpning!