Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Vet att det var alfa eftersom jag var sjuk då jag först började moderera den här tråden. Det var innan de flesta utanför Flashback ens viste att det fanns ett virus, jag tappade luktsinnet totalt under flera månader...
Brittiska tror jag att jag hade då jag blivit övertygad om att det måste varit den av andra, map mina symptom. Jag själv trodde först att det var en ovanligt stygg mag-influensa men var förvånad över den intensiva smärtan i bröstrygg, nacke och framförallt handleder. Knaprade pix och codein, som jag aldrig annars använder, för att stå ut med skiten.
Alfa är lika med den brittiska varianten. Först hade du, likt mig, den ursprungliga varianten. Även jag fick lukt och smakbortfall våren 2020. Med Delta-varianten så är det en ovanlig symptom. Snuva, däremot, är en vanlig symptom för Delta. Möjligtvis så hade jag den i början av sommaren, innan jag fått min andra vaccindos. Jag hade kopiös snuva under några dagar, men kände mig vare sig trött eller sjuk. Kan ha varit att ordentligt avslutning på den snuva jag, alltid har under vinterhalvåret, eller Delta-varianten som trycktes ner av mitt immunförsvar. Ångrar iof att jag inte gick och testade mig.