Citat:
Ursprungligen postat av
Sine-metu
Det finns faktiskt människor som vill hjälpa. Ett av mina barn är väldigt duktig, allra helst i matte. Skolan hade inte kapacitet att hjälpa till då hon redan gjort klart alla matteböcker.
Fick kontakt med en äldre dam som kunde hjälpa och hennes son som var högt inom något universitet i Sverige. Vid den tidpunkten var mitt barn 14år. Jag tror de ville hjälpa till, det löste sig tillslut med att gymnasiet bistod med hjälp även om de tidigare sagt de inte skulle göra det.
Ja fast det är kanske lite skillnad på om det dyker upp någon från typ Grindr eller Tinder som är dubbelt så gammal och helt oskyldigt erbjuder så kallad läxhjälp och börjar chatta och bjuda hem dina barn till sig?
Och om man dessutom är offentlig förtroendevald i Riskdagen som Hanif Bali så kanske man borde försöka välja sina aktiviteter och kontakter med lite mer omsorg, för att undvika skapa problem för sig själv.
Hanif Bali har fastnat med sitt lurviga skägg i brevlådan och han har enbart sitt eget hemmagjorda klister att tacka för den saken.