2021-09-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Är detta sant. Hur är fira tider med källor generellt?

De litar förbehållslöst på en personlighetsstörd nassetant (TdW) som aggressivt tjatat på ett barn att lägga upp nudes på nätet dvs. de är ett gäng clowner.
Senast redigerad av odok 2021-09-17 kl. 20:20.
Citera
2021-09-17, 19:59
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Hanif kan väl inte vara så dum att han tror att spår går att "sopas igen"? Det är snarare lowlifers som tror att man slipper undan om man rensar chatten på Snapchat eller Instagram. Därför har jag fortfarande en sund skepticism mot att Hanif skulle ha gjort något. Inte för att han nödvändigtvis är en god människa, utan för att jag kan inte tro att han skulle vara så dum att han tar risken.

Såklart har han införskaffat ny mobiltelefon. Vilket, även kan he en klapp på ryggen åt babben. Men skulle inte förvåna mig om han trodde att "återställ" skulle rädda han! Han har talet, men inte intelligensen! Han har bara inte det!
Citera
2021-09-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Oj oj

Syssvenskan har gjort intervjun

Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Sydsvenskan.se:

– Alltså, jag märkte ju att han ville ha sex med mig och då sa ju jag till honom att jag är oskuld för jag har inte velat ha sex med någon om det inte är rätt person. Och då sa han “jag tror att jag skulle kunna vara en bra första”

Hanif Bali har alltså, enligt dessa uppgifter, försökt få till sex med en 15 årig minderårig flicka, i utbyte mot att han ska hjälpa henne få röster och komma uppåt inom Moderaterna och MUF?

Jag förstår inte varför han överhuvudtaget tror sig vara attraktiv hos minderåriga småtjejer, med sin attityd och sitt utseende.

Hanif Bali har ju dessutom flickvän och sambo, och hade väl det då också, vilket gör det hela än mer obegripligt och olämpligt om det stämmer.
Citera
2021-09-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odok
De litar förbehållslöst på en personlighetsstörd nassetant (Th*r*s* d* Wa*rn) som aggressivt tjatat på ett barn att lägga upp nudes på nätet dvs. de är ett gäng clowner.

Fast lite fakta och käll information bör du ge.
Inte ok att bara skriva sådär!
Citera
2021-09-17, 20:04
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Alltså, är detta i Sydsvenskan sant. Fy fan. Hanifs liv är mer eller mindre över. Visar det sig att andra i partiledningen kände till detta.. ja jävlar.
Citera
Medlem
Så här beter sig äcklet Hanif

https://www.expressen.se/nyheter/flickans-egna-ord-om-hanif-bali-markte-att-han-ville-ha-sex-med-mig/
Citera
Medlem
https://t.co/54IScfB454?amp=1
Citera
2021-09-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Hanif Bali har alltså, enligt dessa uppgifter, försökt få till sex med en 15 årig minderårig flicka, i utbyte mot att han ska hjälpa henne få röster och komma uppåt inom Moderaterna och MUF?

Jag förstår inte varför han överhuvudtaget tror sig vara attraktiv hos minderåriga småtjejer, med sin attityd och sitt utseende.

Hanif Bali har ju dessutom flickvän och sambo, och hade väl det då också, vilket gör det hela än mer obegripligt och olämpligt.

Exakt därför jag är lite skeptisk till att det är sant. Inget fan av Bali men tror inte han är så korkad. Ska bli intressant att följa detta. Möjligt har han betett sig olämpligt men tvivlar på att han kommer bli dömd för något.
Citera
2021-09-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12

Hanif Bali har ju dessutom flickvän och sambo, och hade väl det då också, vilket gör det hela än mer obegripligt och olämpligt om det stämmer.

Står det att han försökt få sex med ungdomen?
Citera
Medlem
Flickorna mot pojkarna inom Moderaterna
Citera
Medlem
Hanif har inte gjort nått detta är bara trams
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaroshenko
Lite från Sydsvenskans/HD intervju med flickan:

I en intervju med HD och Sydsvenskan berättar hon nu för första gången om de senaste dagarnas mediestorm – och om relationen med den sjutton år äldre riksdagsledamoten
...
Hanif Bali övertalade henne att radera chatten på instagram och ville därefter att de skulle fortsätta på Snapchat, en app där meddelanden raderas automatiskt efter att de blivit lästa.

Men även om mycket av konversationerna är borta, säger hon sig ha gott om bevis.

– Han säger att han har gott om bevis på att han är oskyldig. Jag har också gott om bevis som visar att det inte är så, men det är inget jag vill dela med mig av nu. Men som sagt har jag gjort en polisanmälan. Det får komma fram då helt enkelt.

https://www.sydsvenskan.se/2021-09-17/flickan-bakom-sexanklagelserna-han-skulle-fa-sina-foljare-att-rosta-pa-mig (premiumartikel)

Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Hon har visat en del bevis för HD/Sydsvenskan
Wow... det verkar som att snaran börjar dras åt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in