2021-09-17, 15:48
Avslutad
Då det är kutym att i samband med att manliga offentliga personer anklagas för sexuell brottslighet träda fram och påvisa att man som kvinna också har blivit utsatt så har det blivit min tur.

Jag är dock man men vill även jag berätta om detaljerna kring tillfället då jag våldtogs av HB.

Detaljer kan vi ta på PM.

.. som ni noterar så träder fler och fler fram med mer eller mindre fantasifulla anklagelser i media av olika slag. Inte ens SVT håller sig på mattan.

Detta bevisar enbart att man som offentlig man i framtiden får passa sig JÄVLIGT nog i sin kommunikation med kvinnor - något som är tråkigt, speciellt för kvinnor och jämställdheten.
Citera
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Hanif Bali tar time out, dvs. avgång inom några veckor är känslan.

Ja troligtvis, när partiet såg att de inte kunde hantera detta utan bad offret att göra en polisanmälan så ville man nog det för att detta var enda chansen att få Bali att stiga åt sidan. Han fick säkert påstötningar om att stiga åt sida men vägrat. M ledningen vill inte ha honom kvar men eftersom han är så populär hos M väljare som tillhör SD och incell fallangen kan de inte säga det rakt ut.
Citera
Medlem
Detta var det mest intressanta att läsa om husblatten Bali någonsin. Ordbajsare med mängder ordsallad på toppen. Sicken nolla! Men sliskig iranier som kom in i folkhemmet. Hoppas han får smisk nu. Men lär väl inte hända i jönslandet.
Citera
2021-09-17, 15:50
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Hanif Bali tar time out, dvs. avgång inom några veckor är känslan.

Enligt Moderaternas kandidatförsäkran så måste han göra det. Det gäller alla moderater. Så ser deras regler ut:

Citat:
Riksdagsledamoten Hanif Bali (M) tar time out från politiken
Citat:
"Alla förtroendevalda inom Moderaterna måste skriva under en så kallad kandidatförsäkran. I denna står bland annat att ”jag bör ta ’time out’” om jag befinner mig i en rättsprocess som riskerar att störas, eller om den riskerar att undergräva mina möjligheter att behålla mitt förtroende”."

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/riksdagsledamoten-hanif-bali-m-tar-time-out-fran-politiken
Citera
2021-09-17, 15:50
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
En god person kritiserar onda saker, på ett gott sätt. Bali kritiserar på ett ont sätt, dessutom utifrån sina preferenser som föga stämmer överens med sitt parti. Om han vore svensk skulle han vara med i SD, men SD gillar inte iranier, så han får hålla till godo med det näst bästa, moderaterna. Åker han ut, kan han alltid försöka med KD.

Nej ibland behövs skarpa ord och inte bara lent smekande ord. Men du är väl en sådan där soyapojke som gillar dialogpoliser också.
Citera
2021-09-17, 15:51
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Varför i h-e kallar du Bali för ”sexförbrytare”? Är du dum i huvudet?

Han är uppenbart en sexförbrytare likt Soran och Virtanen. Han kommer nog heller inte åka fast för sina brott.
Citera
2021-09-17, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Enligt Moderaternas kandidatförsäkran så måste han göra det. Det gäller alla moderater. Så ser deras regler ut:

Vilka konstiga regler.

Fabricera något kring kandidater i en hel valkrets.

Anmäl.

Kaos.
Citera
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
De som har ett "manus" i den här tråden är väl alla som pratar om en komplott och en "nedräkning" som det fortfarande inte lagts fram några bevis på. Det har kommit en massa intressanta inlägg i tråden under dagen, men de dränks i helt substanslösa inlägg om nån vänsterkonspiration som ska existera baserat på tre twitterinlägg.

Vad har framkommit om tjejen de senaste dagarna?
- Har twitter-bråkat med (men inte polisanmält) "Therese Verdun"
- Har kompisar som inte gillar Hanif Bali, varav en är en iranier i Göteborg

Vad har framkommit om Hanif Bali de senaste dagarna?
- Blev ihop med en 17-årig tjej som 25-åring
- Flera samstämmiga inlägg om att han använder historier från sin uppväxt för att manipulera tjejer (se också här)
- Uppgifter från aktiva moderater om sedan länge pågående sexmissbruk
- Portad från MUF-fester
- Tråden "Välkänd politiker otrogen" från 2019

Den stora frågan nu är om det är Hanif Bali eller Moderaterna som parti som åker på den största smällen.

Vem är denna ms.ekis.ekman och varför ska vi ta någons (Kan i princip vara vem som helst) PM till henne på instagram som seriösa bevis mot Hanif?

edit: Hahaha såg nu att hon är vän med leo kinsesen.... som hatar Hanif och kallar honom allt möjligt.. känns ju inte alls som en "partisk" anonym källa där inte..
Citera
Medlem
Japp nu kom det.
https://www.expressen.se/nyheter/hanif-bali-tar-paus-fran-politiken/
Citera
2021-09-17, 15:56
Medlem
Bra att det vidriga äcklet tar time out, hoppas han försvinner för gott också senare.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Dags att spekulera om detta är en konspiration av vänster/SSU för att skada (m) inför valet.
Det har ju skett tidigare i historien.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Du verkar vara en kul typ.

tack.

Citat:
Min bedömning är

...helt irrelevant. det är naturligtvis poänglöst att dina fria fantasier ska utgöra grund för diskussion. hiva fram en källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in