Citat:
Ursprungligen postat av
ThordOlavsson
Pudelfrillan! Du är verkligen knäpp i huvudet.
Var och en kan följa vad du skriver i tråden.
Lindblomsgrön skriver att mannen på Runstensvägen hade "ljust fylligt, eventuellt uppklippt hår". Du svarar "PL har just vad man skulle kunna beskriva som cendrefärgat fylligt hår." Det är du som kopplar beskrivningarna till varandra.
Jag trodde då felaktigt att du höll dig till den ursprungliga beskrivningen.
Jag är enormt ledsen att jag trodde att ditt tal om självfall och cendrefärg hade någon som helst koppling till mannen på Runstensvägen.
Bra att vi nu i alla fall har rett ut att så inte är fallet.
Det fetade. Vem som helst ser att du ljuger.
Slutsatsen är och förblir. Man skall aldrig referera till eller tala om Pudelfrillan. Bäst är att scrolla förbi så man slipper ta ställning till eller i värsta fall falla för hennes fria associationer och skumma hypoteser.
Nu var det ju inte så riktigt, hur du än vill vända det till det, och nej
jag tillhör inte "lag Pudeln", men rätt ska vara rätt.
Du svarade linblomsgrön och gjorde en koppling till en helt annan person pga av att denne har en facebookbild där denne ser ut att någon gång haft lockigt, långt, ljust hår,
i det svaret skriver du
Citat:
När jag läser beskrivningen kommer jag att tänka på en helt annan person. Lite lustigt att jag skall göra det när hans ex inte gör det.
som ett direkt svar på linblomsgröns inlägg.
Om du sedan råkar ha läst Pudelns inlägg och på något sätt blandar ihop det med vad som står i inlägget du svarar på så kan du ju rimligen inte komma och påstå att det beror på detta:
Citat:
Slutsatsen är och förblir. Man skall aldrig referera till eller tala om Pudelfrillan. Bäst är att scrolla förbi så man slipper ta ställning till eller i värsta fall falla för hennes fria associationer och skumma hypoteser.
Det är alltså du som pekar ut andra personer pga av att du blandar ihop inlägg och inte läst så noga.
Sen skulle man kunna kolla på ev. andra personer som stämmer in på din misstolkning av ljust, fylligt hår som faktiskt hade krulligt ljust hår på den tiden, där det till och med fanns bild på en i en artikel i TSL på denna person.