Citat:
Ursprungligen postat av
Motorisk
Du har förstås helt rätt, Dastes. Ifrågasätter snarare varför hon anmäler tättinpå val
Min teori är att hon blivit äldre och skaffat nya vänner. Jag har sett att hon var medlem i MUF tidigare men inte om hon fortfarande är det idag. Delger hon informationen om sin relation till Hanif till någon som ogillar honom, exempelvis under ett samtal där hon sitter och bashar på folk hon och hennes vänner inte gillar i tyckonomsverige, så ser jag det inte som omöjligt att den/de personerna skulle kunna tänkas planera ihop ett sätt att skjuta ut Hanif ur politiken för gott. Har hon då kanske bytt åsikt själv/gått ur MUF är det inte omöjligt att hon går med på det - Vem vill inte vara med och sänka ett av Sveriges kändaste politiker liksom? Speciellt om han just nobbat dig efter att du skickat nakenbilder som du nu ångrar och skäms över.
Det jag undrar mest är väl varför man inte lägger det närmare valet isf. Det hade varit en perfekt grej att släppa mitt i en valrörelse om man vill sabotera det Moderaterna vill prata om. Nu kommer det hinna glömmas om han får kicken.