2021-09-16, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Dina egna tolkningar av ord hör inte hit.
Det är även svenska akademiens tolkning av ordet.

Citat:
olovandes fingra l. stryka l. röra, kladda; numera i sht (vard.) i uttr. tafsa på ngn l. ngt, klumpigt osv. fingra osv. på ngn osv.; särsk.: på mer l. mindre oönskat l. opassande l. otillbörligt sätt utsätta ngn för beröring med sexuell innebörd; äv. bildl.
Citera
2021-09-17, 00:00
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Jo att tafsa är att ta på kvinnan och det säger inget om medgivande.
Så här förklarar Polisen att tafsa

https://sverigesradio.se/artikel/6211307
Citera
2021-09-17, 00:01
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det är fler än ett brott han utreds för...

Har flera anmält eller har den anonyme anmälaren som refererat till en nyhetsanka anmält på flera punkter?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Hanif är en tokpopulist. Som skriver sådan hans incelfanboys vill höra.

Ja, du kanske har rätt, men han säger bra saker ibland som många håller med om.

Jag är ingen incelfanboy, men han har rätt om mycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Hon kanske vågade inte? Hotad?

Hotad av riksdagsledamot? Nej, detta blir för dumt.

Plötsligt inför val träder hon fram och storyn planteras hos alla nyhetsmedier likt en projektil.
Citera
2021-09-17, 00:02
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Har flera anmält eller har den anonyme anmälaren som refererat till en nyhetsanka anmält på flera punkter?
Flickan själv har polisanmält idag
Citera
2021-09-17, 00:03
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Det är även svenska akademiens tolkning av ordet.

Det kan vara oönskat men måste inte alls vara det, många gånger är det önskat när man fingrar på tjejen även om just du aldrig varit med om det.
Citera
2021-09-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorisk
Du har förstås helt rätt, Dastes. Ifrågasätter snarare varför hon anmäler tättinpå val
Min teori är att hon blivit äldre och skaffat nya vänner. Jag har sett att hon var medlem i MUF tidigare men inte om hon fortfarande är det idag. Delger hon informationen om sin relation till Hanif till någon som ogillar honom, exempelvis under ett samtal där hon sitter och bashar på folk hon och hennes vänner inte gillar i tyckonomsverige, så ser jag det inte som omöjligt att den/de personerna skulle kunna tänkas planera ihop ett sätt att skjuta ut Hanif ur politiken för gott. Har hon då kanske bytt åsikt själv/gått ur MUF är det inte omöjligt att hon går med på det - Vem vill inte vara med och sänka ett av Sveriges kändaste politiker liksom? Speciellt om han just nobbat dig efter att du skickat nakenbilder som du nu ångrar och skäms över.

Det jag undrar mest är väl varför man inte lägger det närmare valet isf. Det hade varit en perfekt grej att släppa mitt i en valrörelse om man vill sabotera det Moderaterna vill prata om. Nu kommer det hinna glömmas om han får kicken.
Citera
2021-09-17, 00:04
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Håller med.

"Gott om bevis" och "ord står mot ord" är två saker som totalt utesluter varandra, märkligt att du och övriga nollor är för korkade för att fatta det...

Ändå sitter muppar som du och fraterniserar över barnporr helt utan grund. Finns inga bevis.
Citera
2021-09-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Den utpekade flickan är en av de som anmält.
Citera
2021-09-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Inget har framkommit som pekar på att han är en "snuskgubbe" eller visat något sexuellt intresse. Det är enbart fantasier från din sida. Mår du bra?
Det är ju exakt det som är anklagelsen, vad pratar du om?
Citera
2021-09-17, 00:07
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Kanske har hon en chatlogg där det framgår det med sexuella bilder ??

Kanske. Inget som vi vet om. Lika troligt att Hanif har chattloggar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in