Undrar hur många anmälningar mot Bali som inte är anonyma? 0 eller så kanske Massi Fritz fått upp ögonen för det här då det är ett känt mål och hon gillar att synas
Som jag har fattat det så är det bara anonyma anmälare, enbart baserat på Expressen-artikeln. Alltså, anmälan består av tidningsartikeln och inget annat - och anmälaren är nån helt random person.
Det var precis det jag skrev, M borde polisanmäla direkt. Men problemet är kanske större än vad det är???
Varför ska M polisanmäla, de känner ju inte till något brott. Det är väl kvinnan som ska anmäla om hon anser att brott har begåtts men det har hon inte gjort.
Vadå avlidit?
Har man lyckats behandla detta så dåligt att hon tog sitt liv?
Vilka djävla sopprötter dessa fula blå fittor är och kalla sig för moderater när de mördar o knullar minderåriga fortare än tåget
Eh... Det där handlar om en annan person, som kanske inte ens existerar i verkligheten.
Det var precis det jag skrev, M borde polisanmäla direkt. Men problemet är kanske större än vad det är???
Kan du förklara för mig hur du menar? Skulle M anmäla HB till polisen baserat på tweets? Det skulle ju läggas ner omgående väll? Man behöver väll trots allt ett brott eller någon form av bevis för att anmäla?
Hoppas och tror att Hanif är oskyldig. Han uppmanade själv till att tjejen skulle polisanmäla så saken får prövas i domstol istället för på sociala medier..
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Men polisen ska inte utreda detta eller? Är det bara M's egna som ska utreda fallet? Lol
Saken är polisanmäld och därmed låter M saken bero i väntan på att en riktig brottsutredning ska göras. Verkar väl rimligt, eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Visst är det så att det brukar släppas ett avsnitt av han och Per Lindgrens podcast God Ton på torsdagar för dem som skänker pengar via Patreon? Finns det någon patron här som kan berätta hur det ser ut den här veckan?
Själv nyfiken på detta men tvivlar på att Hanif vill kommentera saken om det pågår en brottsutredning. Han verkar inte vilja tala om vare sig bevisen eller vem tjejen är, vilket antagligen är klokt.
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Han har gökat dom små barnen, är det det du sitter och säger, usch så förskräckligt, det har pippats vilt i hallar och vrår, partiet är defenetivt skadat även drottning Sylvia har tagit avstånd men Kungen han har stånd, ett djävla häftigt stånd, liksom en fröjd för ögat som lustigkurren Gardell skulle fram yttra
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Ja här runkas och vävas det vilt, fan vad det slår i golv och stolar, pandemi maraton runk i verklig form.
Det lär ju runkas så det knyter sig runt ballar och knän.
Det är ett typiskt ämne, en trånande liten oskuld och en sträng full farbror med högsta insatsen för att smaka på lite fisksås från den unga mufsens vagina, hejdlöst hett ämne
Ta dina fantasier till lämpligt forum och sluta ventilera dem här i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
Jag minns en infekterad konflikt från ca 2015, som grundade sig i att Hanif via Snapchat skickat oönskade bilder på sig själv till en kvinna (som för övrigt tragiskt gick ur tiden för bara några månader sedan). Hon var dock i 25-årsåldern vid tillfället, och därmed jämngammal med honom. Hon var mycket upprörd över detta övertramp, då han initierat kontakt med henne på professionell basis. Hon gick igenom konversationen, som visade hur han styrt över ämnet från flyktingpolitik till sin tragiska bakgrund som misshandlat flyktingbarn, och från hur synd det var om honom till det sexuella.
Hon hade under hela hans direkt olämpliga försök svarat ”varför skriver du så till mig?”, ”vad håller du på med?” osv, och då hade han svarat något i stil med ”jag har sett hur du tittar på mig, jag vet att du vill”. Till slut efterfrågade han bilder, och när hon ignorerade honom skickade han två bilder på sig själv. En naken helkroppsbild i spegeln och en bild på sitt könsorgan. Båda innehöll samma emoji, närmare bestämt en gullig liten katt med en pussmun.
När han konfronterades med detta beteende verkade han faktiskt skamsen, vilket är olikt hans stil. Han skyllde på att han var missbrukare av både alkohol och sex. Enligt egna uppgifter hade han vid flera tillfällen sökt professionell hjälp för båda missbruken. Beteendet upphörde dock inte, det förflyttades bara till en annan kvinna osv.
Det var mycket detaljer, har du någon länk till en sådan artikel eller intervju som stöder det du skriver?
Eh... Det där handlar om en annan person, som kanske inte ens existerar i verkligheten.
Hon existerade, men jag talar inte om suicid. Dödsfallet berodde på narkotikarelaterad sjukdom och hade inget med HB att göra överhuvudtaget, det vill jag vara ytterst tydlig med. Jag lade till det så att han inte tror att det sprids massa lögner ifall han mot förmodan skulle läsa igenom tråden. Han vet vem det rör sig om. Hade jag inte specificerat hade han dock kunnat blanda ihop det med vilken som helst av de andra flickorna han fortfarande inte förnekat att han har digitala kontakter med.
Nån som retade sig på araben skickade på honom en minderårig tjej o han torskade. Ljuvligt gjort. Araben är slut som artist. Jag tackar dessa snillen som ligger bakom detta så ja slipper se hans al-quaida skägg i tv mer.
Sverige ska inte styras av araber eller afrikaner. Åk hem för helvete till Iran eller Gambia och styr upp där istället.
Hoppas och tror att Hanif är oskyldig. Han uppmanade själv till att tjejen skulle polisanmäla så saken får prövas i domstol istället för på sociala medier..
Saken är polisanmäld och därmed låter M saken bero i väntan på att en riktig brottsutredning ska göras. Verkar väl rimligt, eller?
Själv nyfiken på detta men tvivlar på att Hanif vill kommentera saken om det pågår en brottsutredning. Han verkar inte vilja tala om vare sig bevisen eller vem tjejen är, vilket antagligen är klokt.
Ta dina fantasier till lämpligt forum och sluta ventilera dem här i tråden.
Det var mycket detaljer, har du någon länk till en sådan artikel eller intervju som stöder det du skriver?
Anmäller hon och förlorar i rätten får hon stå för rättegångskostnaden.
Varför ska M polisanmäla, de känner ju inte till något brott. Det är väl kvinnan som ska anmäla om hon anser att brott har begåtts men det har hon inte gjort.