2021-09-16, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Undrar hur många anmälningar mot Bali som inte är anonyma? 0 eller så kanske Massi Fritz fått upp ögonen för det här då det är ett känt mål och hon gillar att synas

Som jag har fattat det så är det bara anonyma anmälare, enbart baserat på Expressen-artikeln. Alltså, anmälan består av tidningsartikeln och inget annat - och anmälaren är nån helt random person.
Citera
2021-09-16, 19:28
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Det var precis det jag skrev, M borde polisanmäla direkt. Men problemet är kanske större än vad det är???

Varför ska M polisanmäla, de känner ju inte till något brott. Det är väl kvinnan som ska anmäla om hon anser att brott har begåtts men det har hon inte gjort.
Citera
2021-09-16, 19:29
Medlem
Märkligt att namnet inte har kommit ut än efter 500 sidor....
Citera
2021-09-16, 19:30
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Vadå avlidit?
Har man lyckats behandla detta så dåligt att hon tog sitt liv?
Vilka djävla sopprötter dessa fula blå fittor är och kalla sig för moderater när de mördar o knullar minderåriga fortare än tåget

Eh... Det där handlar om en annan person, som kanske inte ens existerar i verkligheten.
Citera
2021-09-16, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Det var precis det jag skrev, M borde polisanmäla direkt. Men problemet är kanske större än vad det är???
Kan du förklara för mig hur du menar? Skulle M anmäla HB till polisen baserat på tweets? Det skulle ju läggas ner omgående väll? Man behöver väll trots allt ett brott eller någon form av bevis för att anmäla?
Citera
2021-09-16, 19:38
Medlem
tryggtochbras avatar
Hoppas och tror att Hanif är oskyldig. Han uppmanade själv till att tjejen skulle polisanmäla så saken får prövas i domstol istället för på sociala medier..

Citat:
Ursprungligen postat av cern
Men polisen ska inte utreda detta eller? Är det bara M's egna som ska utreda fallet? Lol

Saken är polisanmäld och därmed låter M saken bero i väntan på att en riktig brottsutredning ska göras. Verkar väl rimligt, eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Visst är det så att det brukar släppas ett avsnitt av han och Per Lindgrens podcast God Ton på torsdagar för dem som skänker pengar via Patreon? Finns det någon patron här som kan berätta hur det ser ut den här veckan?

Själv nyfiken på detta men tvivlar på att Hanif vill kommentera saken om det pågår en brottsutredning. Han verkar inte vilja tala om vare sig bevisen eller vem tjejen är, vilket antagligen är klokt.

Citat:
Han har gökat dom små barnen, är det det du sitter och säger, usch så förskräckligt, det har pippats vilt i hallar och vrår, partiet är defenetivt skadat även drottning Sylvia har tagit avstånd men Kungen han har stånd, ett djävla häftigt stånd, liksom en fröjd för ögat som lustigkurren Gardell skulle fram yttra

Citat:
Ja här runkas och vävas det vilt, fan vad det slår i golv och stolar, pandemi maraton runk i verklig form.
Det lär ju runkas så det knyter sig runt ballar och knän.
Det är ett typiskt ämne, en trånande liten oskuld och en sträng full farbror med högsta insatsen för att smaka på lite fisksås från den unga mufsens vagina, hejdlöst hett ämne

Ta dina fantasier till lämpligt forum och sluta ventilera dem här i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea

Det var mycket detaljer, har du någon länk till en sådan artikel eller intervju som stöder det du skriver?
Citera
2021-09-16, 19:38
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Eh... Det där handlar om en annan person, som kanske inte ens existerar i verkligheten.
Hon existerade, men jag talar inte om suicid. Dödsfallet berodde på narkotikarelaterad sjukdom och hade inget med HB att göra överhuvudtaget, det vill jag vara ytterst tydlig med. Jag lade till det så att han inte tror att det sprids massa lögner ifall han mot förmodan skulle läsa igenom tråden. Han vet vem det rör sig om. Hade jag inte specificerat hade han dock kunnat blanda ihop det med vilken som helst av de andra flickorna han fortfarande inte förnekat att han har digitala kontakter med.
Citera
2021-09-16, 19:43
Medlem
Uberfuhrers avatar
Nån som retade sig på araben skickade på honom en minderårig tjej o han torskade. Ljuvligt gjort. Araben är slut som artist. Jag tackar dessa snillen som ligger bakom detta så ja slipper se hans al-quaida skägg i tv mer.

Sverige ska inte styras av araber eller afrikaner. Åk hem för helvete till Iran eller Gambia och styr upp där istället.
Citera
2021-09-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Hoppas och tror att Hanif är oskyldig. Han uppmanade själv till att tjejen skulle polisanmäla så saken får prövas i domstol istället för på sociala medier..

Saken är polisanmäld och därmed låter M saken bero i väntan på att en riktig brottsutredning ska göras. Verkar väl rimligt, eller?

Själv nyfiken på detta men tvivlar på att Hanif vill kommentera saken om det pågår en brottsutredning. Han verkar inte vilja tala om vare sig bevisen eller vem tjejen är, vilket antagligen är klokt.

Ta dina fantasier till lämpligt forum och sluta ventilera dem här i tråden.

Det var mycket detaljer, har du någon länk till en sådan artikel eller intervju som stöder det du skriver?
Anmäller hon och förlorar i rätten får hon stå för rättegångskostnaden.
Citera
2021-09-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Varför ska M polisanmäla, de känner ju inte till något brott. Det är väl kvinnan som ska anmäla om hon anser att brott har begåtts men det har hon inte gjort.
Anmälan om grovt förtal.
Citera
2021-09-16, 19:45
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Anmälan om grovt förtal.

Vem har påstått något om grovt förtal och varför är det moderaternas sak att anmäla, är det partiet som blivit förtalat?
Citera
2021-09-16, 19:45
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Anmäller hon och förlorar i rätten får hon stå för rättegångskostnaden.
Inte när det faller under allmänt åtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in