2021-09-16, 00:01
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananbaat
Citerar från https://www.friatider.se/therese-i-stockholm-jag-polisanmaldes-ocksa-att-ha-kravt-sexbilder-av-17-aringen

Det verkar som Fria Tider har fått korn på Ario Ebrahimpur va?

När gjorde han sitt konto skyddat? Tidigare eller råkade det ske nu i dagarna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Ptjaa. Beror på vem som bedömer. Ett peddo tycker säkert inte det är konstigt, medan resten av den normala befolkningen tycker att det är väldigt konstigt att som vuxen chatta och ses med en 15årig flicka.
Vad ska de prata om liksom, tiktok?

Partiets politik kanske? Samhällskundkap?
De är medlemmar i samma parti och kan säkert hitta mycket att prata om därav.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
jag syftade på att att hon säger att hon har sett konversationen så då finns det tydligen bevis på det som H B säger .. inte att flickvännen ska vittna ..

Fast en sambo/fru har inget värde i en domstol. Så att det har många redan försökt med. Sen Jean Claude kladdgubben tex. Hans fru vittnade om hur fin och bra han var och hur kvinnorna ljög osv.
Alla som är lite bevandrade i juridik vet att såna vittnesmål inte har någon tyngd-.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
HB polisanmäld? Vad har du druckit?
Ja en polisanmälan är inlämnad. Var god att häng med.
Citera
2021-09-16, 00:02
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Jag tycker det är konstigt att Hanif tar upp sina problem han hade i barndomen. Typiskt iranier att göra det. Jag har inte vänt i mina åsikter. Jag tror att ETC kommer att släppa sprängstoff på Fredag till nackdel för Hanif Bali. Det kan ju var en andra tjej som talar ut. Många moderater tycker att partiledningen borde ha agerat mer kraftfullt mot Hanif då de menar att det pågår en tystnadskultur inom partiet.
MEN jag tycker fortfarande att denna soppa borde få ett slut snart för allas bästa.

Jag tror soppan bara börjat. Först idag har man börjat få en bra bild av tjejen och vi börjar förstå drevet bakom.
Citera
2021-09-16, 00:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
När gjorde han sitt konto skyddat? Tidigare eller råkade det ske nu i dagarna?
Det var redan skyddat direkt efter första posten om honom i denna tråd, låstes igår eller i förrgår.
Citera
2021-09-16, 00:03
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamiriten
Hanif Bali polisanmäld - bra detta.

Det sannolika övergreppet mot flickan måste utredas och åtal bör väckas.

Frågan är hur mycket sexskit det handlar om, hur mycket har han egentligen sexat loss?

Hanif Balis Facebookinlägg idag känns som nån jävla damage control-satir...

Bali går fri såklart, sedan sitter drevet och gråter på Twitter och de ansvariga för falsk anmälan tigger via Swish för att betala sina böter. And life goes on.
Citera
2021-09-16, 00:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Fast en sambo/fru har inget värde i en domstol. Så att det har många redan försökt med. Sen Jean Claude kladdgubben tex. Hans fru vittnade om hur fin och bra han var och hur kvinnorna ljög osv.
Alla som är lite bevandrade i juridik vet att såna vittnesmål inte har någon tyngd-.

Ja en polisanmälan är inlämnad. Var god att häng med.
Av vem då? Brottsrubricering?

Det enda jag känner till är att "modedockan" lämnat in en anmälan till Moderaterna.

Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Bali går fri såklart, sedan sitter drevet och gråter på Twitter och de ansvariga för falsk anmälan tigger via Swish för att betala sina böter. And life goes on.
Du överlever, precis som vänstern och alla andra hånflinare.
Citera
2021-09-16, 00:05
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Jag tycker det är konstigt att Hanif tar upp sina problem han hade i barndomen. Typiskt iranier att göra det. Jag har inte vänt i mina åsikter. Jag tror att ETC kommer att släppa sprängstoff på Fredag till nackdel för Hanif Bali. Det kan ju var en andra tjej som talar ut. Många moderater tycker att partiledningen borde ha agerat mer kraftfullt mot Hanif då de menar att det pågår en tystnadskultur inom partiet.
MEN jag tycker fortfarande att denna soppa borde få ett slut snart för allas bästa.

Agerat kraftfullt? På rykten?
Han har ju gett en ganska detaljerad redogörelse. Han är inte så dum att han skulle påstå något som inte är sant då det då naturligtvis finns digitala bevis som ju är busenkla att gräva fram. HB vet detta väl och skulle knappast ljuga utan försöka på en bortförklaring istället då,bevis finns om det vore sant
Citera
2021-09-16, 00:06
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Inget nytt då en flicka anmäler då är det direkt borderline och andra epitet. Kan ni inte bättre än så?
Ingen stöter på en dvärg i skägg även om han trendar på Twitter och har en arme av banjolirare.

Jo, attetionwhores gör. Hon verkar vara en sådan.

Lite kul att alla som tyckte att det var märkligt att Hanif var tyst i några dagar idag inte ens nämner det 23 resorna mer märkliga med att bruden har stängt ner sitt gamla konto.
Citera
2021-09-16, 00:13
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det var redan skyddat direkt efter första posten om honom i denna tråd, låstes igår eller i förrgår.

Men alltså i samband med det här drevet. Säger en del.
Citera
2021-09-16, 00:19
Medlem
Det skulle inte förvåna mig om Aschberg och trolljägarna börjar jag folk i detta flöde.
Citera
2021-09-16, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Vågat om ETC väljer att publicera nåt som inte är helt vattentätt. ETC lever redan på ruinens brant och ett eventuellt framtida förtals/skadeståndsmål mot tidningen skulle vara förödande.
Alla som tjatar om vänsterblaskan ETCs "scoop" ska kanske dra ner sina förväntningar:
Citat:
Andreas Gustavsson (ETC): Gråter en varm lyckotår över det gräv som kommer på fredag. Det har ALLT.
Martin Soneby: omg är det här vad jag tror att det är
Andreas Gustavsson (ETC): Nä.
https://twitter.com/a_gustavsson/status/1438073682535063555

...tyder inte direkt på att det alls skulle handla om HB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in