2021-09-15, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Varför bevisar han inte då? Enligt media har flera tjejer upplevt obehag gällande Bali. Men det utreder inte Moderaterna. Bara tjejen som Hanif ville ha sex med.

Han måste bevisa. Att han skriver långt inlägg på Fb bevisar ingenting.

Dom måste bevisa, idiot 👮🏽‍♀️
Citera
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Så han borde erkänna fast det inte stämmer? Eller hur menar du, om man anklagas för något man inte gjort nekar man ju naturligtvis.
Hur vet du att det inte stämmer? Att förneka är inte att framställa fakta.
Citera
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Om det skulle visa sig vara HB, men inget kan styrkas som olagligt. Kommer han att överleva detta politiskt?
Även sånt som inte är olagligt kan ses som ytterst olämpligt eller förkastligt. Vilket parti eller vilka väljare har förtroende för en 35-åring som jagar tonårsbrudar? Hanifs politiska karriär är med största sannolikhet över oavsett om det han gjort är olagligt eller inte.

Det verkar som att flera personer i hans närhet redan har insett det och lämnat det sjunkande skeppet. HB är borttvättad från Jan-Emanuels Instagram. Hans poddkollega från God Ton Per Lindgren verkar ha avtaggat sig själv från alla God Tons instagrambilder.

Vill du ha ett litet halmstrå så skulle han kunna klara sig om det visar sig att anklagelserna är påhittade. Eller att det visar sig att den där iranie-SSU'aren som hintat på Twitter om groominganklagelser mot HB redan förra året ligger bakom någon slags konspiration (inlägg som han nyligen raderat). Hur troligt låter det? HB är körd.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Så han borde erkänna fast det inte stämmer? Eller hur menar du, om man anklagas för något man inte gjort nekar man ju naturligtvis.

Finns många som nekar som är skyldiga också för den delen.
Citera
Medlem
slashxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Varför bevisar han inte då? Enligt media har flera tjejer upplevt obehag gällande Bali. Men det utreder inte Moderaterna. Bara tjejen som Hanif ville ha sex med.

Han måste bevisa. Att han skriver långt inlägg på Fb bevisar ingenting.
"Guilty until proven innocent"..
Citera
2021-09-15, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindgren31
Se min historik i tråden.

Tack. Jag hoppas det finns printscreens sparat, för han försöker dölja sina spår nu.
Citera
Bannlyst
Visste att HB var oskyldig, äckliga horungar som försökt smutskasta honom.
Var det iranskan Anastasia som är horan som anklagar honom?
Citera
Medlem
Den här passagen i Hanifs försvarstal på FB kan man fundera en aning över:

”När det framkom att personen i fråga ville ha en annan relation borde jag avslutat konversationen direkt. När påstötningarna blev mer explicita gjorde jag det däremot klart att något annat än en vänskapsrelation där jag agerat som mentor inte kunde bli aktuell”.

”Borde jag avslutat”?
Citera
Medlem
docentdisciplins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Vi är ju flera i tråden som mycket riktigt sett att det fanns ett twitter-konto som, sedan lång tid tillbaka, "räknade ned". Det stödjer ju om något Balis version. Det hela är till synes mycket överlagt.
Japp sådant här kan planeras och planteras under flera år.
Såg f l e r a twitterkonton skriva att nu är det dags för "riksdagsledamot att åka ut med huvudet före" dagarna innan. Väldigt konstigt och mycket vänster. Allting verkar skumt.
Senast redigerad av docentdisciplin 2021-09-15 kl. 12:41.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amdyhlm
Du har fel. Det är idiotinlägg som dina, där man antar och ”vet” som gör att man inte får fram sanningen.

Fakta är att vi inte vet. Oavsett vad dina twitterkompisar säger. Mina källor på kansliet säger något annat.

Den som lever får se.

Dina källor var inte värda ett skit. Det är Hanif Bali som det handlar om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Nej Hanif är den misstänkte förövaren.
Citera
2021-09-15, 12:37
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Om han skriver att han har "gott om bevis" som påvisar hans oskuld kanske han ska presentera dem. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in