Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Jag vet inte vad ditt inlägg har att göra med samtalet med HO...
Fast han har väl ändå medgett att Palme var i bild, om jag inte minns fel.
Trodde du var ny i tråden. Skumt.
jag har kollat i tråden ett bra tag men inte skrivit, jag märker dock hur du hycklar på vissa sätt, när det är spekulativa uppgifter om CA framställer du det som fakta om någon gör likadant angående SE så börjar du gnälla direkt, det är helt okej vi påverkas alla av vad vi tror på och jämför därmed inte på lika val men sluta då hyckla och påstå att du är helt faktastyrd.
Gällande HO så går det inte att ta folk som är så korkade att dem tar hans uppgifter om ett par minuter lämnat tre månader efter mordet bokstavligt och därmed påstår att SE har ett vattentätt alibi, samtalet kan ha varit allt från 40 sekunder till 3 minuter och stämpla han ut 23:19:00 så har han 1,5 minut att ta sig till mordplatsen. Nej SE har verkligen inget säkert alibi
Jag är helt övertygad om att SE var en paranoid alkis med delirium och skit som gjorde att han beväpnade sig, i affekt kände han sig kränkt av palme och sköt. Det räcker som motiv bara det om det var ett rent impulsmord, motivfrågan blir mer aktuell vid grandscenariot där SE isåfall skulle ha planerat mordet men ingen normalt funtad människa tror väl på grandscenariot?