2021-09-14, 17:57
  #205
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Ser då inte helt svensk ut.
LoL. Det är inlägg som detta som gör att jag älskar flashback.

Blond kille
blåögd
helsvenskt namn

(ser då inte helt svensk ut eftersom det uppstår ett brus i hjärnan när det inte är en invandrare som är misstänkt)
Citera
2021-09-14, 18:24
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rincon415
Utan tillgång till ordentlig PCT nu när han är häktad så lär hans psyke och kropp ta ordentligt med stryk

Jag är nyfiken, vad händer i kroppen och mentalt då?
Citera
2021-09-14, 20:10
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
En sjuksköterska häktades på fredagen misstänkt för tre fall av våldtäkt.
Brottsplats: Gävle sjukhus.
– Han förnekar gärningen, säger hans advokat Christian Forslind.

Mannen, som är i 30-årsåldern, greps och anhölls i måndags, misstänkt för tre fall av våldtäkter varav den senaste ska ha skett på söndagen på Gävle sjukhus.

Sjuksköterskan häktas misstänkt för tre våldtäkter som ska ha skett på Gävle sjukhus. Den senaste i söndags.
Han misstänks även för två tidigare våldtäkter mot samma person. De ska ha skett tidigare under året, även de i sjukhusets lokaler.

Snart plusartikel:https://www.gd.se/artikel/sjukskoterska-haktad-misstankt-for-valdtakter-pa-gavle-sjukhus

Vad är det här för idiot?
Jag får starka vibbar av att det är en nyutexaminerad arbetskraftsimport!


Missflyt, säkert råkade snubben snubbla med sina träskor rakt in i skötet 2 ggr på kvinnan. Förstå gng kvinnan larmade inget gehör, nästa gång var de lite mer på tårna. Snyggt jobbat, Gävle sjukhus! Ni ska vara stolta, intelligens- reserven tog inte slut.

På Gävle sjukhus vägrar jag bli inlagd.
Citera
2021-09-14, 21:56
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rincon415
Utan tillgång till ordentlig PCT nu när han är häktad så lär hans psyke och kropp ta ordentligt med stryk
Helt tom på testo, isolerad ensam och nojig. Blir inte roligt nej. Ångesten kommer vara total.
Citera
2021-09-14, 21:59
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Jag är nyfiken, vad händer i kroppen och mentalt då?

Att sluta tvärt med injektionerna och ingen stimulans av andra preparat som säger till kroppen att starta upp sin egna produktion av testosteron igen, det är då man får det mesta och värsta biverkningarna av aas missbruk. Alltså 0 i testosteron i kroppen, och det testosteron som injicerats innan häktningen är ju kvar några veckor men mycket av det kommer konverteras till östrogen då han inte har något som hindrar det.

Det som kommer hända är att han kommer tappa mycket av den muskelmassan han byggt upp av aas, han kommer ha låga nivåer och testosteron i kroppen = mår ännu sämre psykiskt , samt en del av det omvandlats till östrogen = gynokomasti (vilket han ändå redan har som syns på många av hans bilder)

= tappar mycket muskelmassa, får ännu värre hy, får mjölkbröstvårtor, lägre självkänsla och allmänmående pga låga testosteron nivåer
Citera
2021-09-14, 22:01
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asrider
Helt tom på testo, isolerad ensam och nojig. Blir inte roligt nej. Ångesten kommer vara total.

Exakt, otroligt mycket ångest
Citera
2021-09-14, 22:26
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rincon415
Att sluta tvärt med injektionerna och ingen stimulans av andra preparat som säger till kroppen att starta upp sin egna produktion av testosteron igen, det är då man får det mesta och värsta biverkningarna av aas missbruk. Alltså 0 i testosteron i kroppen, och det testosteron som injicerats innan häktningen är ju kvar några veckor men mycket av det kommer konverteras till östrogen då han inte har något som hindrar det.

Det som kommer hända är att han kommer tappa mycket av den muskelmassan han byggt upp av aas, han kommer ha låga nivåer och testosteron i kroppen = mår ännu sämre psykiskt , samt en del av det omvandlats till östrogen = gynokomasti (vilket han ändå redan har som syns på många av hans bilder)

= tappar mycket muskelmassa, får ännu värre hy, får mjölkbröstvårtor, lägre självkänsla och allmänmående pga låga testosteron nivåer
Förutom påverkan av ett växande hjärta (”oxhjärta” hette det förr: drabbade en del gamla idrottsmän som la av med träningen för snabbt) som gör sitt jobb allt sämre. Andfådd och sjukdomskänsla, ångest som andra skriver.
Tänker lite på kvinnan som opererade sig till katt, när jag ser bilderna på honom. Fast hon störde väl ingen annan?
Citera
2021-09-14, 22:47
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Inte bara ser ut som, har ett digert bolatryckande i bagaget, minns att han fick sitta av ett kännbart fängelsestraff runt 1990, men det är historia och vad jag vet tog han sig ur det efter voltan, en bra kille. Vad är VC?
intressant, hur lång volta fick han? var 3 år då, vart satt han på gör anstalt då?
Citera
2021-09-14, 22:52
  #213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rincon415
Kan bekräfta att han är en narcissist ut i fingerspetsarna. Tränat på samma gym som han, såg man han träna var det bara vända och gå hem. Kör giantset samtidigt över hela gymmet och lämnar allt efter sig. Han grymta och skrek som en apa, men stark var han, otroligt stark.
Flera kunde säga till han pga sitt uppförande men det verkar bara ha triggat honom ännu mer.

Fick böter på 40000kr för sitt aas innehav, ni kan då räkna ut vilka oerhörda mängder han hade hemma. Han äter minsann minst 6000 kcal om dagen och ja för ett par eller kanske 3 år sen fick han avbryta sin dröm att bli bodybuilding proffs pga förhöjda hjärtmarkörer, så då skulle han bli hälsosam. Men han är större än någonsin nu, ryggen full av vidriga bölder. Han är oerhört obehaglig, dryg och narcissistisk vilket många här verkar redan ha räknat ut, vill bara bekräfta er att det stämmer.


Kan bekräfta detta också. Tränade på samma gym och studerade samtidigt som honom på högskolan. Helt otroligt hur han alltid lyckades vrida alla samtalsämnen tillbaka till att handla honom/träning.

Lurade studenter på kopierade träningsscheman från bodybuilding.com ett tag också.

Han hade alla förutsättningar för ett bra liv, synd att kasta bort det.
Citera
2021-09-15, 09:53
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rincon415
Att sluta tvärt med injektionerna och ingen stimulans av andra preparat som säger till kroppen att starta upp sin egna produktion av testosteron igen, det är då man får det mesta och värsta biverkningarna av aas missbruk. Alltså 0 i testosteron i kroppen, och det testosteron som injicerats innan häktningen är ju kvar några veckor men mycket av det kommer konverteras till östrogen då han inte har något som hindrar det.

Det som kommer hända är att han kommer tappa mycket av den muskelmassan han byggt upp av aas, han kommer ha låga nivåer och testosteron i kroppen = mår ännu sämre psykiskt , samt en del av det omvandlats till östrogen = gynokomasti (vilket han ändå redan har som syns på många av hans bilder)

= tappar mycket muskelmassa, får ännu värre hy, får mjölkbröstvårtor, lägre självkänsla och allmänmående pga låga testosteron nivåer

Tack för svar. Snacka om extra belastning ovanpå att vara häktad. Sanslöst vad folk frivilligt gör med sina kroppar
Citera
2021-09-15, 10:34
  #215
Medlem
Hej.

Personligen som känner igen denna person från trakten där jag bor så tvivlar jag anklagelserna stämmer. Jag upplever personen som en bra person manisk att träna. Vad jag hört från folk kring personen är att detta är falska anklagelser. Svårt att tro att åklagaren kan ha teknisk eller vittne som bevisar att brott troligen skett. Alla är oskyldiga tills motsatsen är bevisat utom rimligt tvivel. Finns faktiskt folk som gör falska anklagelser också. Men absolut ska man ta alla anklagelser på ytters allvar. Men såga inte personen helt innan han är dömd .
Citera
2021-09-15, 13:31
  #216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Hej.

Personligen som känner igen denna person från trakten där jag bor så tvivlar jag anklagelserna stämmer. Jag upplever personen som en bra person manisk att träna. Vad jag hört från folk kring personen är att detta är falska anklagelser. Svårt att tro att åklagaren kan ha teknisk eller vittne som bevisar att brott troligen skett. Alla är oskyldiga tills motsatsen är bevisat utom rimligt tvivel. Finns faktiskt folk som gör falska anklagelser också. Men absolut ska man ta alla anklagelser på ytters allvar. Men såga inte personen helt innan han är dömd .

Snacka om "otur" att bli falskt anklagad två gånger på ett halvår av två olika personer... Men du har helt rätt i att ingen är dömd.

Men nyfiken varför du har svårt tro att åklagaren har bevisning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in