2021-09-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Tornerplatsen i Jakobsberg.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2021/september/14/14-september-1957-skottlossning-jarfalla/
gissar på BO är med i hsl och att GM är HH
Citera
2021-09-14, 20:29
Medlem
Endast skjuten i benet.
Citera
2021-09-14, 20:36
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Kasst att dom bara träffar i benen på folk eller oskyldiga, det roliga är ju att i dom trakterna finns ett gäng som kallas "Headshot Ligan" , varför skjuter dom då inte folk i huvudet???? :O
Citera
2021-09-14, 20:37
Medlem
Dr.Sesams avatar
Troligen skjuten i riddarparken eller vid husen precis invid. Då räddningshelikoptern landade där.
Citera
2021-09-14, 20:41
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Va besviken man blir, när de äntligen skjuter så är det bena nuförtiden ? En ny trend?
Citera
2021-09-14, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Kasst att dom bara träffar i benen på folk eller oskyldiga, det roliga är ju att i dom trakterna finns ett gäng som kallas "Headshot Ligan" , varför skjuter dom då inte folk i huvudet???? :O

Kan det vara benknäckarligan som är i farten
Citera
2021-09-14, 21:13
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sesam
Troligen skjuten i riddarparken eller vid husen precis invid. Då räddningshelikoptern landade där.

Jo, så står det på svt.se och bild vid avspärrningarna finns.....

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/man-skottskadad-i-jarfalla
Citera
2021-09-14, 21:18
Medlem
Jag tvivlade men se det kom en skjutning i alla fall. Men jag får läsa tråden och se vad som står i kvällsblaskorna. Järfälla är väl annars ett lugnt område eller?
Citera
2021-09-14, 21:18
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Hoppas fan det inte var i benet denna gång. Vi tackar för bidraget till statistiken och hoppas på avliden. Börjar bli tröttsamt och dyrt för vården att operera dessa jävlar konstant.

Enligt text tv var han skjuten i underkroppen.
Citera
2021-09-14, 21:19
Medlem
Varför i helvete skjuter man bara i benen? Men det finns kanske chans för hämnd senare mot skyttarna?
Citera
2021-09-14, 21:27
Medlem
Vid en skottlossning för några år sen i min stad blev 2 killar skjutna, ena träffades med flera skott o va näst intill död när han togs till sjukhuset. Den andra träffades av Ett skott i ena skinkan, va helt vaken o klar i ambulansen.

Killen med skottet i röven dog… kulan vandrade i kroppen o slet av aortan…

Så med lite tur kan vi bli en idiot fattigare inom kort!
Citera
2021-09-14, 21:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag tvivlade men se det kom en skjutning i alla fall. Men jag får läsa tråden och se vad som står i kvällsblaskorna. Järfälla är väl annars ett lugnt område eller?
Järfälla och Jakan är definitivt inte lugnt men har dock inte haft så många dödsskjutningar senaste åren så på det sättet kanske det kan klassas som lugnt. Full aktivitet på FB-grupper nu men inte mycket mera info än det som finns i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in