Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-14, 19:15
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Vad snackar du om ?...
Jimmie börjar rövslicka muslimer när han inser att loppet är kört. Precis som de tyska nassarna som konverterade när de hade losat.

Män håller sin tro in i döden. Det skiljer män från pojkar.
Citera
2021-09-14, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insvept
SD har tappat ryggraden helt över ett decennium.
De kommer aldrig göra någon skillnad i Sverige. De har sålt sig.

AFS är enda hoppet, de talar fortfarande klarspråk och de enda med riktig lösning.

Amen.

Aja, Sverige är ändå dödsdömt, så det kvittar. Jag tänker rösta på AfS enkom av den anledningen att jag kan hånskratta åt alla jävla får som plötsligt börjar gnälla när det når deras bakgård, eller deras lintottar blir våldtagna eller sönderslagna. Kommer luta mig tillbaka och raljera "[i]vad var det jag sade?". Finns en viss inre frid i att veta att loppet redan är kört. Synd att man inte kan betta på huruvida islamiseringen kommer förgrena sig ut i varje f.d. svensk instans - jag hade satsat allt och lite till. Fan, jag hade blancobelånat mig till hundra för att satsa dem med.
Citera
2021-09-14, 19:18
Medlem
shevitas avatar
Sverigevänner. Va inte naiva. Oavsett vad som sägs i media är det viktigt att stå fast vid SD/M då det absolut inte finns andra alternativ idag.

Finns inte en chans i helvetet att S kommer fixa till detta kaos sverige befinner sig i. De har skapat skiten själva liksom.

Så ha is i magen och rösta rätt. Spelar ingen roll vad media (likt drevet mot Trump innan valet) försöker göra. Dvs få väljare att tvivla på Sd.

Detta är en kampanj inför kommande val. Vi vet alla vad som krävs för att få bukt med kaoset idag. Och det sista Sverige behöver är en sosseregering.

SD/M/KD är den enda lösningen.
Citera
2021-09-14, 19:19
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jimmie börjar rövslicka muslimer när han inser att loppet är kört. Precis som de tyska nassarna som konverterade när de hade losat.

Män håller sin tro in i döden. Det skiljer män från pojkar.

Sluta snacka skit.

Vad är alternativet? Lööf? Magdalena? Eller nån mp mupp?

Lol

Jimmie is the man. En sak är media annan är när han väl får makten
Citera
2021-09-14, 19:19
Medlem
BIB3ls avatar
Någon här med insyn i partiet?

Handlar det om spinn och triangulering från Åkessons sida? Vilken position vill han ta med detta utspel.

Jag kan bara se att han sumpar ett antal bönder, utan att för den skull stärka kungens position.

Knepigt detta.
Citera
2021-09-14, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Sverigevänner. Va inte naiva. Oavsett vad som sägs i media är det viktigt att stå fast vid SD/M då det absolut inte finns andra alternativ idag.

Finns inte en chans i helvetet att S kommer fixa till detta kaos sverige befinner sig i. De har skapat skiten själva liksom.

Så ha is i magen och rösta rätt. Spelar ingen roll vad media (likt drevet mot Trump innan valet) försöker göra. Dvs få väljare att tvivla på Sd.

Detta är en kampanj inför kommande val. Vi vet alla vad som krävs för att få bukt med kaoset idag. Och det sista Sverige behöver är en sosseregering.

SD/M/KD är den enda lösningen.

Du är ju för fan grundlurad. Tror du att fjällnegern Busch-Thor bryr sig om svenskar? Herregud. Och horungarna i M bryr sig inte om så deras egen familj slås ihjäl av eländet om det innebär skattesänkningar och minskad offentlig sektor.

Skjut mig nu, snälla.
Citera
2021-09-14, 19:20
Medlem
blobben!!!s avatar
Planen är väl precis som senaste åren att skicka fram fotfolket till fronten för att säga hur saker och ting ligger till (Jomshof t.ex.) och sedan kommer städade PK-Jimmie för att pudla.

Tror egentligen att Jimmie har blivit för trött. Han har tagit partiet från ingenting till att bli ett av Sveriges största partier, till och med störst ett tag enligt vissa mätningar. Självklart vill han spela vad han tror är säkra kort för att inte se sitt livsverk gå i graven.
Citera
2021-09-14, 19:21
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satanicpanic218
Amen.

Aja, Sverige är ändå dödsdömt, så det kvittar. Jag tänker rösta på AfS enkom av den anledningen att jag kan hånskratta åt alla jävla får som plötsligt börjar gnälla när det når deras bakgård, eller deras lintottar blir våldtagna eller sönderslagna. Kommer luta mig tillbaka och raljera "[i]vad var det jag sade?". Finns en viss inre frid i att veta att loppet redan är kört. Synd att man inte kan betta på huruvida islamiseringen kommer förgrena sig ut i varje f.d. svensk instans - jag hade satsat allt och lite till. Fan, jag hade blancobelånat mig till hundra för att satsa dem med.

Bs. En röst på Afs är att låta S ha kvar makten då Afs aldrig kommer få lika mycket röster som SD.

Det är just detta vänstertomtarna hoppas på, att fler sd folk helt plötsligt ska börja rösta på afs så Sd tappar makt man är bra korkad om man låter sig luras till detta.

Rösta SD 2022 !!
Citera
2021-09-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlWpLxdj
Klart att någon politisk lösning inte är möjlig. Men om man ändå ska rösta så hade jag kört på AFS.

Har dock en plan B, dvs sticka ifrån Sverige.
AFS ser ut som det partiet som har störst möjlighet att komma in, helt klart.

Men att fly landet? Aldrig. Tänk på att marxisterna aldrig kommer få igenom sin politik fullt ut, de har aldrig lyckats någonsin i historien och kommer inte lyckas denna gången heller. Deras kamp mot naturlagarna är döfött och vi har tiden på vår sida. När de har fallerat och dött ut, bygger vi upp samhället igen.
Citera
2021-09-14, 19:22
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satanicpanic218
Du är ju för fan grundlurad. Tror du att fjällnegern Busch-Thor bryr sig om svenskar? Herregud. Och horungarna i M bryr sig inte om så deras egen familj slås ihjäl av eländet om det innebär skattesänkningar och minskad offentlig sektor.

Skjut mig nu, snälla.

Nope
Du är en sosse så klart du pratar så om M.

Försök inte ens vi vet vem som skapat all detta kaoz.....
Citera
2021-09-14, 19:22
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlWpLxdj
Du är nog inavlad.

https://en.wikipedia.org/wiki/Allies_of_World_War_II

För att några konverterade till islam betyder inte ett skit. Det fanns för fan några förhållandevis högt uppsatta judar inom armén.

Vad är ditt problem med att några Nazister konverterade till Islam egentligen ?
Delar man samma "fiende" så ser inte jag det som något jätte konstigt. Precis som det du länkar till.
Citera
2021-09-14, 19:24
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Sluta snacka skit.

Vad är alternativet? Lööf? Magdalena? Eller nån mp mupp?

Lol

Jimmie is the man. En sak är media annan är när han väl får makten
En sak är säker. Jag har levt mitt liv som en man och jag böjer mig inte för islam, jag låter hellre mitt huvud rulla. Islam äcklar mig. Min Gud är god.

Jimmie suger av islam, han är i mina ögon inte värt något. Sparka jimmie, den ssri bögen, och sätt Jomshof som ledare, om nu han inte har böjt sin rumpa för islam han med, då kan SD få min röst, annars måste jag emot all förnuft rösta på AFS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in