2021-09-13, 16:56
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdlf
Hahah tala för dej själv 🤓 ja vet allt om den kvällen vrf ska ja skriva det här som alla andra gol gävleborna verkar gilla 👍

Så där yrar alla som tror dom vet men är helt tom - -- och feg.
Citera
2021-09-13, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Så där yrar alla som tror dom vet men är helt tom - -- och feg.
Den som vet vet 👌👌
Citera
2021-09-13, 18:53
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Hahah tala för dej själv 🤓 ja vet allt om den kvällen vrf ska ja skriva det här som alla andra gol gävleborna verkar gilla 👍

Lilla vännen, det är ju du som golat in honom.
Alla som kan läsa och gå in på allabolag.se o kolla runt på restauranger i absoluta närområdet hittar din ingolade kille i 25 årsåldern som börjar på K.

Snacka om att gola
Citera
2021-09-13, 19:59
Medlem
jesussugers avatar
Citat:

Men du va tvungen att skriva i tråden att du vet?
Citera
2021-09-13, 20:01
Medlem
Vilka områden i Gävle klassas som lite mer busiga numera? Är Sätra fortfarande till exempel ett sådant ställe? Var över 10 år sedan jag var där kul att veta vilka ställen som anses vara ”farliga” fortfarande.
Citera
2021-09-13, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Lilla vännen, det är ju du som golat in honom.
Alla som kan läsa och gå in på allabolag.se o kolla runt på restauranger i absoluta närområdet hittar din ingolade kille i 25 årsåldern som börjar på K.

Snacka om att gola
Chilla lite med din äckliga attityd bakom en skärm och gapa Gävlebor som ni e är ju inte som tyst när de händer nå 🥱🥱
Citera
2021-09-13, 21:23
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Chilla lite med din äckliga attityd bakom en skärm och gapa Gävlebor som ni e är ju inte som tyst när de händer nå 🥱🥱

hahahahaha känslig lättkränkt liten då - - fick du skoskav eller brunt i brallan?

snacka skit går ju men att visa att man vet ngt så är du bara en ynklig looser i mängden av pissluffare från orten.
wannabe-inlägg om att du vet ngt när du är helblåst på allt.

Du bjöd in till dansen så kvittra mer än K eller chilla själv - - -
Citera
2021-09-13, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
hahahahaha känslig lättkränkt liten då - - fick du skoskav eller brunt i brallan?

snacka skit går ju men att visa att man vet ngt så är du bara en ynklig looser i mängden av pissluffare från orten.
wannabe-inlägg om att du vet ngt när du är helblåst på allt.

Du bjöd in till dansen så kvittra mer än K eller chilla själv - - -
🥱🥱🥱 är du så nyfiken på de så får du suga på karamellen ett tag till 👍
Citera
2021-09-14, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaaz
Vilka områden i Gävle klassas som lite mer busiga numera? Är Sätra fortfarande till exempel ett sådant ställe? Var över 10 år sedan jag var där kul att veta vilka ställen som anses vara ”farliga” fortfarande.

Sätra är helt förlorat, vanliga svenskar vågar inte gå ut kvällstid. Andersberg är inte långt efter.
Brynäs har fallerat senaste åren, blir mer och mer skit där.
Nordost verkar ha lugnat ner sig en aning eller så är det skiten därifrån som flyttat ut på stan.
Nygårdarna i Bomhus är mest bara pundare och losers, inte direkt farliga men inte direkt ett klientel du vill komma i närheten av.
Citera
2021-09-14, 11:10
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:

Ja, varför ska du skriva här.
Citera
2021-09-14, 14:37
Medlem
ChiliPepperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaaz

Svaret du fick är nästan bullshit, det är enstaka gator där det är problem. Sätra består till största delen av villor, Andersberg gör också det och där är det egentligen bara Andersbergs centrum som har problem. Nordost ligger annars mitt i stan.

Brynäs har alltid varit beryktad, jag tror att det är dels främre Brynäs som kan vara dåligt men resten blandat. Även Söder har sina hus med pundare... Brynäs kom ju som du kanske vet på en lista bland problemområden av rikskrim för flera år sen, för mig var det en gåta eftersom det var problem på en gata i Sätra just då.
Citera
2021-09-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhc
Fan va sugen jag blev på Kalles Kaviar. Kavvvvvvv
Var det där en ledtråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto