Citat:
Ursprungligen postat av
Lars48.
Det är inte min uppgift att beskriva hur det har gått till. Det är åkl uppgift.
■ Jag bara säger att det finns allternativ som skapar rimligt tvivel.
■ Kammaråklagaren Å*a H*ding, hon gjorde ett mäkta suveränt utredningsarbete när det gällde mordet på L*na Wesstr*m 2018, hon gav sig inte en millimeter.
■ Hon lät aldrig❗den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n få slinka igenom nätet, hon gav honom aldrig❗den minsta lilla chans till att kunna trolla bort omständigheterna.
■ Synd bara att Kammaråklagaren Å*a H*ding lät den Yodánska Golvbrunns-skurarinnan HD få smita ut bakvägen och därtill sedan stänga igen dörren efter sig, men❗den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD kanske så småningom fastnar i nätet, vem vet ? bara framtiden kan utvisa.
■ Beträffande den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n, så vill jag få tillagt: Kammaråklagaren Å*a H*ding:s utredningsarbeten var mäkta imponerande, hon rodde båten i land trots att det drog ut på tiden rejält, Nattens Vite Riddare St*fan Davidss*n hade inte en enda chans till att kunna frigöra sig trots att han försökte med hela sin kraft.
■ Inte heller hjälpte det med försvarsadvokaten Ing*ar Back*an, hans försvarsteknik jämnades med marken.
■ Inte heller hjälpte det St*fan Davidss*n med en Yodansk Golvbrunns-Drottning i spetsen som skulle fungera som en Yoda-beskyddare.
■ Inte ens den store och mäktige Páter SOA kunde få sin älskade låtsas son Yoda på fria fötter, trots hans tappra försök till att bortförklara saker och ting med hjälp av till exempel orden:
"Alla kan ju begå ett misstag"

❗
■ Pátrer SOA kanske menade, att om man misshandlar en person med hjäp av ett tillhygge och person därtill råkar att avlida, så kan det ju, ha rört sig om ett misstag, det vill säga, citat SOA: "Alla kan ju begå ett misstag" ... slut citat/
■ Pátrer SOA kanske menade, att om man misshandlar en person som man enbart vill läxa upp lite grann, och om denna personen sedan råkar att avlida, så skedde det ju sålunda av ett misstag, det vill säga, citat SOA: "Alla kan ju begå ett misstag" ... slut citat/
■ Enligt ovan skrivet: Om det nu var sålunda att gärningspersonen endast ville läxa upp L*na Wesstr*m lite grann bakom bullerplanket och inte❗ville döda henne, så var det ju sålunda ett misstag, att hon slutligen avled bakom bullerplanket.
■ Enligt Páter SOA, begår man ett misstag, så skall man inte straffas för det begångna misstaget efter som det inte var menat.
■ St*fan Davidss*n skulle ha sagt: L*na Wesstr*m var dum och elak mot mig och H*nna och jag ville bara läxa upp henne lite grann men, jag menade absolut inte att döda L*na Wesstr*m, nej, det var ett misstag som skedde.
■ Enligt Páter SOA, "Alla kan ju begå ett misstag" och misstag skall inte straffas med fängelse, misstag förlåter man, "Rätt skall vara Rätt" sa Páter SOA.
■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD samt den store mäktige Páter SOA, de tvenne är mycket märkliga och säregna individer, storstädningen under Fredagen den 25 Maj 2018, mycket märklig storstädning av St*fan Davidss*n hus vid Bet*svägen 14 Bertil.
■ Just under den Fredagen, den 25 Maj 2018, tokskurades St*fan Davidss*n:s golvbrunn, detta skedde under tiden som en toksotning pågick för fullt av St*fan Davidss*n:s skorsten, det städades och fejades som aldrig förr, skorstensfejaren Páter SOA var riktigt i tagen den dagen när han toksotade sin älskade låtsas son St*fan Davidss*n:s skorsten.
■ Vad har @48:an Lars att säga om det ovan skrivna ?
Mvh/JM.