Citat:
Ursprungligen postat av
Losningen1
Min sambo kom hem och berättade att hennes chefskollegas vän var magnetiskt.
När jag fick höra det hamnade jag in här :O
Jag läste just att japanska myndigheter funnit spår av, antagligen, metaller i Modernas vacciner.
Vad detta betyder i stort vet jag inte m e n kan vara intressant följa. Vi ska inte glömma att svininfluensavacciner orsakade narkolepsi hos hundratals människor apropå medicinska ingredienser som skadar människor.
Hur dessa, många unga människor, mår idag har jag inte följt upp men det fick svåra följder både fysiskt och socialt (även skolgången ruinerad). Faktum var att Anders Tegnell var med redan då 2009 och propagerade för svininfluensavaccineringen (Wikipedia på engelska).
I USA ska (om jag förstått rätt) Pfizers innehåll i vaccinerna offentliggöras inom närmare än 10 dagar, vad det nu ska betyda? Om de enligt lag måste visa detta offentligt p g a att det pressats fram rättsligt eller som jag uppfattar det att USA:s FDA godkänt vaccinen (inte nu bara som nödvaccin) och då måste detaljerade uppgifter om innehåll och var produkterna tillverkats uppges tydligt.
Hur som, de japanska myndigheterna har just nu funnit orenheter (eventuellt metaller) eller medvetet instoppade ingridienser som de ser som skadliga i Modernas vacciner. Långt över 1 miljon doser kommer slängas.
Länk nippon.com om förmodade föroreningar/metaller i Modernas vacciner
https://www.nippon.com/en/news/yjj2021082601094/
Jag kan bara säga att jag själv testade detta med magnetism med både små magneter men även med metall på övre delen av armarna hos vaccinerade (på, vid injektionsstället). Dessa hade tagit olika företags vacciner och magneter och metaller fastnade på deltamuskeln/deltoidmuskeln. Jag hade torkat av huden med sprit samt bad personerna luta så pass att det skulle falla av. Magneter o metaller satt kvar. Det var olika starkt på olika människor både att hitta stället men även hur 'hårt' dessa satt kvar. Det fastnade inte på alla men långt över hälften. Jag har ingen förklaring men flera allvarliga frågeställningar efter detta.
Det politiska, om olika tvång i nära framtiden är mer skrämmande för mig nu än själva frågan kring magnetism och förmodad skadlig verkan samt viruset. Se utvecklingen i Australien, Kanada, Israel bl a. Censuren är jag helt emot f ö. Det blir aldrig bra. Aldrig.
Om? ansiktsmasktvång, totala nedstängningar, vaccinationer av barn som inte berörs av pandemin kommer, samt, i princip tvångsinjektioner annars inget jobb kvar osv, då kommer det ta hus i helvete. Jag själv kommer inte låta det ske stillatigande.
Vi får se vad senhösten, vintern bringar då virus naturligt försvagas under sommaren samt de flesta får D-vitamintillförsel via solen med starkare immumförsvar. Förra årets nedgång i fall skedde just maj/juni till början av november (årstidsbundenheten).
Jag tror "Sverige" delvis gjorde rätt att inte stänga allt. Men precis som jag kan tycka *Anders Tegnell haft rätt kring ex masktvångens onödiga effektivitet så är han ingen gud för mig, utan kan ha fel i nästa drag. *Tänk (2009) svininfluensavaccinen och narkolepsi.
Mycket av C-19-dödsfallen i Sverige skedde bland äldre där personalsituationen var/är den att personal besöker kanske 8 till uppåt 10 gamla människor per dag (sanslöst).
Vidare dör många utlänningar här och för mig med flera står det klart att där spelar D-vitmaminbrister in likt hos de mycket gamla. Något som egentligen är alarmerande nog vad gäller hela invandrade populationer och deras framtida generationer är de kroniska sjukdomar som också uppstår vid brister men även nästa stora utbrott/pandemi, vad det månde vara. Omvärdera migrationen säger jag. Kroppen än mer mottaglig för virus med lågt immunförsvar p g a D-vitamimbrist.
Pandemin skördar även offer p g a global fetma-pandemi, om uttrycka sig så, eftersom
t o m måttlig fetma gett värre insjuknanden (C-19).
Det finns flera vägar till hälsa än vacciner eller nMRNA-injektioner men de kommer helt i skymundan. Sorgligt för så många.
Mina tankar till dig blev långt skrivet men allt på ett bräde kan ju va' bra ibland.