Citat:
Ursprungligen postat av
hormods
Finns det inte obemannade hotell i närheten av innerstaden som kan bokas på nätet?
Ingen aning – det får du undersöka själv! Personligen föredrar jag stora hotell med mycket folk i rörelse. Jag är inte rädd för personalen i receptionen! Snarare skulle jag undvika obemannade hotell för de används just för ”horträffar” och det ökar risken för polisspaning.
Att tipsa öppet om hotell är också att tala om vilka hotell det kan löna sig för polisen att spana på!