2021-09-12, 20:09
Bannlyst
Nån som kan ge mig lite svenska eskorters Kik-profiler från RS? Verkar svårt att hitta nån aktiv svensk tjej på RS som kör incall.
Citera
2021-09-13, 06:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
Nån som kan ge mig lite svenska eskorters Kik-profiler från RS? Verkar svårt att hitta nån aktiv svensk tjej på RS som kör incall.
Men jösses, hur svårt kan det vara? Logga in och sök själv! Har du inget konto på RS så skapa ett.
Citera
2021-09-13, 07:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEd
Men jösses, hur svårt kan det vara? Logga in och sök själv! Har du inget konto på RS så skapa ett.
Har sökt. Finns typ inga
Citera
2021-09-13, 12:51
Medlem
Citat:
Har sökt. Finns typ inga

Brukar vara snutar som fiskar när sådana frågor forsar ut........
Citera
2021-09-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEd
Jag är fascinerad av mörka kvinnor och saknar därför Cita, en petite mörk dam som brukade förgylla mitt liv. Men nu har jag träffat Kimberly och kan bara säga vilken kvinna!
Ja kan inte mera än hålla med Kimberly är underbar, både kåt och mysig. Man går där i från tömd lycklig, Hon leverar verkligen. Härliga lekar i både dusch och sängen
Citera
2021-09-13, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Brukar vara snutar som fiskar när sådana frågor forsar ut........
Snutarna är nog smartare än så
Citera
2021-09-13, 21:15
Medlem
Träffade Solen (norra stockholm) på den färgade sidan. Bokade 30 min då jag var sprängfylld och förutspådde en snabb/tidig utlösning.

Damen i fråga uppger sig vara 43. Kan stämma men troligen är hon några år äldre. Kort och med fina former. Pratade fullgod svenska, men av utlänsk härkomst. Hon hade följt mina instruktioner vad gällde klädsel. Sög utan och det var riktigt bra. Hade härligt sex. Ingen klocktittare. Goda parkeringsmöjligheter på promenadavstånd.

Kan mycket väl tänka mig ett återbesök. Delvis för att det ligger bra till för mig och att det kändes säkert, men också för att det var bra.

Ska pröva runt lite mer för att få en bättre referensram. Betrakta denna recention utifrån det faktum att min erfarenhet av "betaltjänster" är ytterligt begränsad.
Citera
2021-09-13, 21:19
Bannlyst
Är det enkelt att boka hotellrum? Finns några enkla hotell som är obemannade. Hur bokas dessa?

Så jävla snygga svenska tjejer som bara tar hotell/hemma hos kunden så jag får nog underkuvas där haha.
Citera
2021-09-13, 22:57
Medlem
Citat:
Är det enkelt att boka hotellrum? Finns några enkla hotell som är obemannade. Hur bokas dessa?

Så jävla snygga svenska tjejer som bara tar hotell/hemma hos kunden så jag får nog underkuvas där haha.

För att boka hotellrum så går du bara in på hotellets hemsida, Booking.com., eller hotels.com. På hotellet har du sen bara ”is magen” och uppträder som att tjejen är din flickvän eller din älskarinna. Svårare än så är det inte.
Citera
2021-09-13, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
För att boka hotellrum så går du bara in på hotellets hemsida, Booking.com., eller hotels.com. På hotellet har du sen bara ”is magen” och uppträder som att tjejen är din flickvän eller din älskarinna. Svårare än så är det inte.
Finns det inte obemannade hotell i närheten av innerstaden som kan bokas på nätet?
Citera
2021-09-13, 23:04
Medlem
Citat:
Finns det inte obemannade hotell i närheten av innerstaden som kan bokas på nätet?

Ingen aning – det får du undersöka själv! Personligen föredrar jag stora hotell med mycket folk i rörelse. Jag är inte rädd för personalen i receptionen! Snarare skulle jag undvika obemannade hotell för de används just för ”horträffar” och det ökar risken för polisspaning.

Att tipsa öppet om hotell är också att tala om vilka hotell det kan löna sig för polisen att spana på!
Citera
2021-09-14, 19:15
Medlem
Träffade Bonniesthlm idag, kan enbart säga wow vilken underbar kvinna. Bemötandet är toppklass. Grym tjej som levererar på alla plan. Kroppen är helt suverän. Snubben som skrev att han ville vända i dörren måste blivit nobbad själv. Blir helt klar flera besök hos den supertjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in