Citat:
Ursprungligen postat av
Hurt-Åke
Sånt här som vänstertrollen kör med eftersom de inte har några riktiga faktaargument kvar längre. Man är besegrad av fakta och verkligheten inom nästan alla politiska områden. Det gör ont, men man ger inte upp utan då blir det "dumma dig" och rena lögner istället.
Det handlar eventuellt om att Hanif Bali skrivit något flörtigt till en 17-åring men man framställer det som våldtagna barn i enda syfte att misskreditera.
Konstigt nog bryr sig dock Moderaterna om såna här vänstertroll och är livrädda för dem och vågar inte säga emot. Jag kan inte tolka tystnaden från M på annat sätt.
För min del så vet jag inte ens vem det är. Det är ju bara rykten än så länge. Det enda som tycks vara säkert är att en riksdagsman från Moderaterna har anklagats för olämpligt sexuellt agerande mot en underårig och att anklagelserna har tagits på allvar av partiledningen som startat en utredning.
Låt säga att denna riksdagsman kastas ut av Moderaterna därför att anklagelsen anses som trovärdig eller bevisad.
Hur kan inte välkomnandet av en sådan in i SD dra miljontals röster? Alla vill väl stöda en sådan karaktär, kärvänlig mot barn och allt?
En valvinnare helt enkelt.