Tjena! Kings shilling från bryggeriet Brewdog har varit en av mina favoriter väldigt länge. Den försvann från systemet för ungefär ett år sedan och jag tänkte att den kommer säkert tillbaka snart då. Tyvärr har den inte gjort det och den finns inte ens kvar på systembolagets hemsida. Har letat som fan efter en anledning till detta men inte hittat någon. Är det nån av er som kanske vet varför den inte finns kvar?
Den finns inte på Brewdogs egna pubar i Stockholm heller.
De byter ut sina ölsorter hela tiden.
Värst är att de gjort om Jackhammer till säsongsöl.
Överhuvudtaget har det blivit ett elände att få in engelska öl till Sverige pga Brexit.
Sitter i Las Palmas, hittat Elvis Juice i mataffären!
Ring valfri Brewdogpub, de kan ge dig rätt svar.
Lycka till!