Citat:
Sølvgra BMW X3 mellom Fjellsvingen og Sløraveien, og rødt BMW X3 sørover på Brekkeveien i Ås... hmmm. Det jeg stusser på med observasjoner i Ås (https://www.tv2.no/a/11513128/ 2:42 i videoklipp) at bilen kjørte sørover, og det er egenlig en "endevei". Veien går ingen steder, ingen gjennomkjøring. Kun endeveier i vanlige nabolag, gårder og små gårdsveier, og noen industrilokaler osv.
Hvor skulle bilen? Er det en sjanse (hvis vi tror at det var faktisk AEH i baksetet, fortsatt i live) at hun ble holdt et sted sørover Brekkeveien, en gammel gårdslave, eller industribygg?
Brekkeveien 61 er en gammel snekkerbedrift som tilsynelatende har gått konkurs. Står lokalene tomme? (ser fra Ås kommunens nettsider at området er nå omregulert nå til boligbygging). Hadde begynt med å finkamme området, ikke umulig at restene etter aeh er å finne der ute, sør i Ås.
Brekkeveien 61 eies (nå) av en AS som går inn i et større eiendoms investerings selskap. Ikke umulig at det er forbindelser med TH, men det er litt søkt. Kan være mange andre ting. Ser at eiendomsselskap for Brekkeveien 61 hadde ca 1 mill kr i inntekter fra eiendommen, kanskje fremleie som lagerplass for et annet selskap.
Bor ikke så langt unna, så blir nå litt pirret til å ta en titt og finne ut mere.
Hva tenker dere? (jeg vet at politiets teori og sikkert mange inne her at AEH ble drept på SL4 og at det uansett ikke gir mening å kjøre rundt med en levende AEH i en rødt BMW men bare hvis vi bare legger dette til side, hva i så tilfelle...)
=== edit: ===
Tenker ofte på Sigrid saken, hun ble holdt og drept i en "umulig" lave og lagerbygg ved Bryn og senere dumpet bak en annen "umulig" lager/verksted bygg på Sofiemyr.
Hvor skulle bilen? Er det en sjanse (hvis vi tror at det var faktisk AEH i baksetet, fortsatt i live) at hun ble holdt et sted sørover Brekkeveien, en gammel gårdslave, eller industribygg?
Brekkeveien 61 er en gammel snekkerbedrift som tilsynelatende har gått konkurs. Står lokalene tomme? (ser fra Ås kommunens nettsider at området er nå omregulert nå til boligbygging). Hadde begynt med å finkamme området, ikke umulig at restene etter aeh er å finne der ute, sør i Ås.
Brekkeveien 61 eies (nå) av en AS som går inn i et større eiendoms investerings selskap. Ikke umulig at det er forbindelser med TH, men det er litt søkt. Kan være mange andre ting. Ser at eiendomsselskap for Brekkeveien 61 hadde ca 1 mill kr i inntekter fra eiendommen, kanskje fremleie som lagerplass for et annet selskap.
Bor ikke så langt unna, så blir nå litt pirret til å ta en titt og finne ut mere.
Hva tenker dere? (jeg vet at politiets teori og sikkert mange inne her at AEH ble drept på SL4 og at det uansett ikke gir mening å kjøre rundt med en levende AEH i en rødt BMW men bare hvis vi bare legger dette til side, hva i så tilfelle...)
=== edit: ===
Tenker ofte på Sigrid saken, hun ble holdt og drept i en "umulig" lave og lagerbygg ved Bryn og senere dumpet bak en annen "umulig" lager/verksted bygg på Sofiemyr.
BMW i Ås:
Basert på vitne nr 1 sin forklaring er denne X3 en facelift, med karosseri "G01". Dette karosseriet kom i 2017, dvs bilene ble begynt levert siste halvdel av 2016, men årsmodell er 2017 og nyere.
Hvorfor påstår jeg at dette er en X3 «G01 karosseri» 2017 eller nyere?: Vitnet beskriver store blanke runde pragende griller i front. Grillene fikk vitnes "blikkfang". Eldre X3 har ikke disse grillene, de har normale griller. Snakker da om F25 karosseri frem til 2017, og eldre enn dette.
Vitnet beskriver ett grått / sølvfarget bensinlokk med en markert logo på. Dette må være det helt spesielle X-drive drivstoff lokket.
Jeg kan med stor grad av sikkerhet si at det er ikke mange bmw x3 i Norge som oppfyller disse kriteriene (farve, karosseri, drivstofflokk). Det er for meg komplett uforståelig at ikke politiet går ut og etterlyser en slik bil. Jeg tenker det er under 20 stk bmw x3 i Norge som oppfyller denne kombinasjon. Ok, bilen kan være utenlandsk, men likevell skal den gå an å spore opp med hjelp av BMW.
Oservasjonene spesielle og troverdige. Ingen vet hva dette var, før bilen er funnet. Hvem satt i denne bilen, og hvem eier denne bilen.. Denne må være viktig å sjekke inn eller ut av saken, men merkelig nok virker ikke politiet til å være interessert i denne. Den passer vel ikke med hypotesen.
En slik bil er det vitnene beskriver.. Hvor vanskelig kan det være å finne denne om en ønsker: https://imgur.com/a/JkQ6DHV
, men jeg bor på en annen kant av landet. Det at politiet ikke finner spor av bilen gjør jo at dette blir enda mere mystisk.. Hvordan de kan sjekke ut en bil de ikke finner, synes jeg er merkelig. En skal huske på her, at det er to uavhengige vitner som har sett samme bil i akkurat tidsrom. Jeg ler når jeg leser at enkelte skriver at damene er ute etter oppmerksomhet