Citat:
Ursprungligen postat av
Absdabs
Kolla ni blir så triggade för ni vet att jag har rätt hahahah, jag är Abbes vän och därför försvarar jag honom media har vinklat hela sanningen precis som dom gör med mycket nuförtiden. Det är media som fått folket att hata Abbe. Jag tränar i princip med Abbe varje dag vi softar och chillar går på fester och lever livet. Men jag förstår att det brinner i er, ni har förmodligen studielån bra jobb osv men kan ändå inte leva erat liv till fullo. Ni betalar skatt på skatt bor med en tråkig svenne familj har säkert en fet fru och erat high light of the week är när ni får en bärs på fredagen och en plankstek.
Medans Abbe får vilka brudar han vill dock har han sin brud nu så han avstår, han har cash glider runt i feta bilar feta fester och gör vadfan han vill.
Åh herregud, vilken snedvriden bild du verkar ha av enkla hederliga invånare. Kan inte vara lätt att vara import..
Abbe får och har ingenting, han visar till och med upp när han tar ut enkla 7000kr. Tvivlar starkt på att med sitt narcissistiska beteende inte skulle kunna hålla emot att skryta om det han ”har” och inte det han har på ”lån”
Bra att abdalla har någon vän som du, men det säger mer om dig än om abdalla.