2021-09-12, 00:48
Medlem
Hej FB!

Kom nyss hem från krogen och det mest bisarra skedde.

Hade ett trevligt manligt sällskap men så dök en kvinna 60+ upp. Hon såg bra ut för sin ålder men jag tänder inte på kvinnor och absolut inte på personer som är mer än 10 år äldre eller yngre än mig. Hon kommer nära mig och till min förvåning märker jag att hon raggar!
Jag försöker avstyra men hon rör vid mig. Alltså detta har aldrig skett innan, att någon av samma kön försökt något (ja förutom en gång innan då). Hon såg så liten och bräcklig ut och jag ville knappt tro att hon raggar. Men jo det gjorde hon, eftersom hon frågade närgångna frågor och berättade hur hon hatar män och ville få mig att hålla med. Antingen var hon en väldigt smooth raggare eller så är jag narcissist och paranoid. Kanske hon bara var ordentligt full men jag fick "dunder-lesbo-vibbar" av henne.

Hade det varit en man hade jag bara schasat bort honom men nu kunde jag inte förmå mig att schasa bort henne fastän hon blev närgången så jag bara flydde och lämnade mitt manliga sällskap åt sitt öde!

Har något liknande hänt er och vad gör man? Hade hon varit 20 år yngre kanske det hade gått vägen men jag förstår inte vitsen med att försöka på någon mycket äldre eller yngre än vad man är. Skrynkliga människor är inte attraktiva även fast de är snygga för sin ålder. Det tyckte väl damen med då hon raggade på mig!

Hur hade ni hanterat en likande situation?

H.
C.
Senast redigerad av --cory 2021-09-12 kl. 00:53.
Citera
2021-09-12, 01:06
Medlem
-Ines-s avatar
En fet butchflata försökte ragga på mig på en bjudning i somras, jag visste inte heller hur jag skulle hantera det, försökte hålla så mkt avstånd som möjligt, tog skydd bakom diverse staket & rosenbuskar

Som du säger, med en man är man van vid hur man ska hantera det, men man gör väl samma sak som där antar jag...när hon blev närgången skulle du markerat & sagt att du inte är intresserad. Synd att du gick miste om dejten.
Citera
2021-09-12, 02:08
Bannlyst
Många år sedan nu, var på krogen, en bög tog mig i skrevet, jag slog till han i ansiktet.
Jävla homos dom har inget vett.
Citera
2021-09-12, 02:17
Medlem
För ett tag sedan hamnade jag mitt emot en transexuell man (?) med fjunmustasch, feta bröst och skate-bräda. Han bara skrek provokation. Ett riktigt mindfuck och i ett ganska trångt utrymme dessutom. Fick fysisk kontakt ben mot ben, kändes medvetet, och jag ville bara spy. Samtidigt sitter det en rätt fin tjej några meter bort som jag inte kunde sluta titta på och tänkte att hon är allt du aldrig kan eller kommer bli hur mycket du än vill och försöker.
Citera
2021-09-12, 07:17
Medlem
CC75s avatar
Nu är jag man så jag svarar utifrån att en man gör samma sak mot mig. Jag hade lugnt tackat för intresset men förklarat att jag är inte intresserad. Hade personen varit intressant att tala med, hade jag kunnat umgås och snackat en stund. Hade han börjat kladda på mig hade jag inte överreagerat utan bara tagit bort hans händer och skakat på huvudet. Hade han fortsatt ändå, då hade jag markerat hårdare genom att tydligt säga nej. De flesta människor förstår en sådan sak. Gör han inte det, då hade jag bett honom gå.

Att fly från situationen och lämna den man sitter med med åt sitt öde tyder på bristande tillit till sig själv, att man inte är en vuxen och mogen person.

// CC
Citera
2021-09-12, 08:25
Medlem
Sockss avatar
Tja, jag hade nog blivit smickrad. Att jag inte tänder på kvinnor betyder ju inte att andra kvinnor som gör det vet om det.

Däremot hade jag blivit förbannad om personen i fråga inte hade slutat efter att jag tackat nej. Det spelar ingen roll vilket kön en gränslös person har, fattar de inte får man ryta till alt kalla på vakt om man inte blir av med dem själv.

Sexuellt ofredande är sexuellt ofredande oavsett om det är en man eller kvinna som utför det. (Uppfattade det som att hon tafsade, men jag kan ha fattat fel)
Citera
2021-09-12, 12:29
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
En fet butchflata försökte ragga på mig på en bjudning i somras, jag visste inte heller hur jag skulle hantera det, försökte hålla så mkt avstånd som möjligt, tog skydd bakom diverse staket & rosenbuskar

Som du säger, med en man är man van vid hur man ska hantera det, men man gör väl samma sak som där antar jag...när hon blev närgången skulle du markerat & sagt att du inte är intresserad. Synd att du gick miste om dejten.

Du ser, ni tjejer har verkligen moral.
Killarna hade stått med givakt bakom rosenbuskarna och strulat upp whiskykärringen oavsett ålder.
Citera
2021-09-12, 13:52
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Du ser, ni tjejer har verkligen moral.
Killarna hade stått med givakt bakom rosenbuskarna och strulat upp whiskykärringen oavsett ålder.

Haha ja det kanske ni skulle ha gjort. Fast nu var hon ju lebb så tror inte att ni killar hade kommit till . Om det hade varit en whiskeybög som blev sugna på er på en sommarfest tror jag inte ni hade stått i givakt bakom kaprifolen, ni hade gömt er i den!
Citera
2021-09-12, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Har något liknande hänt er och vad gör man?
Är väl bara att säga till henne att du vill sitta ensam med ditt sällskap? Hur svårt ska det vara?

Citat:
Hade hon varit 20 år yngre kanske det hade gått vägen men jag förstår inte vitsen med att försöka på någon mycket äldre eller yngre än vad man är. Skrynkliga människor är inte attraktiva även fast de är snygga för sin ålder. Det tyckte väl damen med då hon raggade på mig!
Vadå? Finns de som inte bryr sig om sådant. Är det verkligen en nyhet för dig att folk har olika preferenser? Finns säkert folk som inte tycker du är attraktiv heller. Betyder det att du inte får försöka ragga?
Citera
2021-09-12, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Att fly från situationen och lämna den man sitter med med åt sitt öde tyder på bristande tillit till sig själv, att man inte är en vuxen och mogen person.
Instämmer i detta. Förbannat märkligt beteende. Hade inte blivit någon mer dejt om jag hade blivit utsatt för det. Fast risken känns rätt liten. Hade jag varit på dejt och det kommer någon jävel och tränger sig på och börjar prata om att hon hatar män i min närvaro så hade jag bara sagt att eftersom jag är man så är det lika bra att hon går därifrån.

Alltså, det beteendet är jävligt märkligt. Hur många nassar hade gått fram till någon som är på dejt med en mörkhyad och börjat prata om hur mycket man hatar negrer? Det måste ju verkligen vara definitionen av social inkompetens.
Citera
2021-09-12, 20:22
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Lyssnar inte någon får man ryta ifrån ordentligt och bli fysisk om det krävs. Att fly och lämna din kompis känns som ett märkligt och överdramatisk beteende.

Med hela homogrejen så blev det rätt löjligt till slut för en kväll raggade 4 bögar på mig och jag som rätt ung förstod inte riktigt varför eftersom jag aldrig flörtat med en man i hela mitt liv men så blev en bög förbannad som fan och anklagade mig för att vara en tease så jag fick efter det tänka på att inte vara fysisk mot män, att jag inte skall tolka allt som totalt osexuellt utan får fundera lite på hur den andre kanske tänker med.
Citera
2021-09-12, 21:31
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Haha ja det kanske ni skulle ha gjort. Fast nu var hon ju lebb så tror inte att ni killar hade kommit till . Om det hade varit en whiskeybög som blev sugna på er på en sommarfest tror jag inte ni hade stått i givakt bakom kaprifolen, ni hade gömt er i den!

Hade det varit en liten fabulös whisky sour-typ hade man tyckt det det var smickrande och snällt avböjt för komplimangen. Hade det däremot varit en hårig stor label5 bög vet jag inte hur man hade känt sig vid närmanden. Obehagligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in